2013-10-01, 22:02
Medlem
Tjena!
Ska köra min första kur, blir dbol och sen nolva som pct. (Båda från Hubei Yuancheng)
Kommer ha utgångspunkt på 30/50, men höjer eventuellt till 40 mg ed om jag känner ett behov av det.
Nu till min fråga, till er lite mer erfarna:
Jag har fått med 100 st/10 mg anavar, och undrar om jag skulle kunna ta en liten utspridd dos över kuren, eller lägga in anavar efter halva kuren, för att minska vätskebildningen och få lite hårdhet? Är förövrigt ute efter att bygga så mycket massa som möjligt. Är ca 175 cm lång och väger 76 kg (bf under 10%), tänkte sikta på 85 kg.
Eller kan jag använda Anavaren på nått annat sätt?
Tack!

**Förövrigt har galne mannen mycket bra och snabb service**
Senast redigerad av DonYuri 2013-10-01 kl. 22:06.
Citera
2013-10-02, 10:21
Medlem
Frågor om Tren A/E

Vilken är kortaste rekomenderade tid på respektive ester?

Hurmycket Test bör man kombinera med räknat per vecka för enkelhetens skull

Vad rekomenderar ni för dos på tren A/E för en som inte provat Tren innan?
Citera
2013-10-02, 11:47
Medlem
Läste i FAQ:en att för att motverka gyno under dboll kur så kör man nolva samtidigt under kuren och sen även som PCT, stämmer det?
Citera
2013-10-02, 11:53
Medlem
Xamples avatar
Tjena. Har legat på sedan i maj, gått upp över 20kg, en hel del vatten såklart.
Så tänkte börja deffa, men det jag funderar på är om winnar är tillräckligt för att bli lite rippad nu.
winnar 50/50 och testo c e5d borde väl göra susen?
Citera
2013-10-02, 12:39
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Frågor om Tren A/E

Vilken är kortaste rekomenderade tid på respektive ester?

Hurmycket Test bör man kombinera med räknat per vecka för enkelhetens skull

Vad rekomenderar ni för dos på tren A/E för en som inte provat Tren innan?
50mg eod tren a @8 veckor i kombination med önskad test borde fungera susen som första gång. Någon mer kanske borde vika in då jag inte har allt för djup kunskap om aas.
Citera
2013-10-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Omöjligt att säga vad skillnaden blir. Viktigaste är att ha en bra inställning, acceptera att du inte kan träna med samma dos och vikt längre. Träna med hjärnan, ät ordentligt och tänk positivit så blir din PCT avsevärt mycket bättre!

En PCT med Clomid och Novla hade jag föredratt. Samt ha Letro hemma ifall tuttarna kivas med dig.
Du ska köra ganska länge för att kroppen ska sluta svara på din vanliga Testo-dos. Du kommer ligga högre än naturligt oavsett kur och därav kommer det ge mer än att vara ren. Jag har kört Testo E i 4 månader utan märkbar försämring, man får tänka på att varje kilo muskler är svårare att lägga på sig dess längre du kommit i utvecklingen.

Tack för svaret!

Kör 12-14 veckor..
Citera
2013-10-02, 13:31
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrra
En fråga till, många säger att man skall byta prepp alt höja dosen efter ett tag då kroppen slutar svara.
Vad är sanningen i detta?
Om JA, efter hur många veckor bör jag höja dosen?
Jag byter ester efter ca: 8-10 veckor på test e. Du kan köra längre men jag tycker att 12 vec max sen byta till cyp exempelvis.

Citat:
Ursprungligen postat av detvartjutur
Tänkte du då Testo E? Läste lite om EQ, som alla andra steroider så verkar folk både gilla och hata den.
Tycker dock själv den låter ok, men ska klart kolla vidare vill ej kasta mig in i detta utan ha någon koll på vad fan jag gör.
Ja testo e blir bra de
Citera
2013-10-02, 18:30
Medlem
Har ett litet dilemma, klev av oxar för 45 dagar sedan. Och nu vill jag hemskt gärna tävla om 10 dagar!

Spårtiderna säger 60 dagar på oxar, och jag tar alltid det säkra före det osäkra. Men vad tror ni om att kissa på oxar efter 55 dagar?
Citera
2013-10-02, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plutts
Har ett litet dilemma, klev av oxar för 45 dagar sedan. Och nu vill jag hemskt gärna tävla om 10 dagar!

Spårtiderna säger 60 dagar på oxar, och jag tar alltid det säkra före det osäkra. Men vad tror ni om att kissa på oxar efter 55 dagar?

Tror spårtiden är 3 månader om jag inte missminner mig. Så du kommer inte vara ren på tävlingen

Mvh
Citera
2013-10-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Tror spårtiden är 3 månader om jag inte missminner mig. Så du kommer inte vara ren på tävlingen

Mvh

Fel av mig! 2månader stämmer bra: https://www.flashback.org/sp7514832
Citera
2013-10-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plutts

Låter som att ta det osäkra före det säkra
Citera
2013-10-02, 18:41
Medlem
kool-g-raps avatar
Clen för kondition på tren?

Jag har kommit fram till att jag hatar tren och aldrig mera tänker köra det efter den här kuren, men jag har en del tren kvar som känns dumt att kasta så tänkte köra klart kuren på 10v till.

Jag får mycket värre biverkningar av endast 300mg tren än av tex 1g testo, 1g deca, 50mg dboll och 50mg droll tillsammans. Sömnen löser jag med massa sömnpiller och gräs, men konditionen måste jag också göra någonting åt. Vad tror ni om att lägga till lågdos clen med tanke på att det är ju en astmamedicin och borde hjälpa?

Just nu känns det som jag knappt får någon luft när jag andas och måste stanna och hyperventilera i bland när jag går upp för trappor osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in