2013-09-11, 11:05
Medlem
Kli-attack i kroppen.
Upplevde det igår när jag ansträngde mig lite..
Hela överkroppen samt huvudet började klia något fruktansvärt.
Ligger på 375 Test E e5d och har tagit lite letro & nolva under kur..

Skulle detta kunna vara en indikation på att något är galet med levern eller liknande?
Värt att följa upp?

MVH
Citera
2013-09-11, 12:12
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Kli-attack i kroppen.

Skulle detta kunna vara en indikation på att något är galet med levern eller liknande?
Värt att följa upp?

MVH
Troligare lite klåda pga svett och värme..
Citera
2013-09-11, 12:53
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Kli-attack i kroppen.

Värt att följa upp?

MVH

Inte så att du körde dma, effe eller koffein som pwo? De kan alla ge den effekten.
Citera
2013-09-11, 13:00
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badboll95
Tjena! vill bara på peka att jag slänger iväg mitt första inlägg...
Hade tänkt köra på en kur med decca (nandrolon) hade tänkt köra 1-2 månader med decca men som sagt så är jag ny men ändå lite påläst men undrar om man ska ta pct under o/e efter och isf hur långt efter sista kastet av decca? (kmr ta tablett form)
Undrar också om man kan fortsätta med "ALA" under kuren som vanligt?
Sen om nån snäll själ har lust å berätta vid egen erfarenhet eller ba fakta om hur mkt mg i veckan man ska ta vill ju inte överdosera vill ju ha kvar "yin & yang"
Samt hur mkt nolva man ska ta per dos/dag

Glad om nån svarar på minst häften av mina frågor...Tagga föfan, bulk time snart

18bast, 180cm, 72kiis

Vad är det du menar är i tablettform? pct eller ditt deca?
Citera
2013-09-11, 14:04
Medlem
sedans avatar
Citat:
Kli-attack i kroppen.

Värt att följa upp?

MVH
Kan vara svajiga hormonnivåer. Led av det ett tag efter höjning. Antihistaminer är nyckeln för dig! Under träning blev det outhärdligt för mig, kände nada efter att ha knaprat en allergitablett
Citera
2013-09-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Inte så att du körde dma, effe eller koffein som pwo? De kan alla ge den effekten.

Var vilodag, så nej ^^

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Kan vara svajiga hormonnivåer. Led av det ett tag efter höjning. Antihistaminer är nyckeln för dig! Under träning blev det outhärdligt för mig, kände nada efter att ha knaprat en allergitablett

Ska se om det dyker upp igen. Har fått pretty bad acne på ryggen av det hela - kändes som nybyggarna där bak frenetiskt började föröka sig, vilket resulterade i ett jävla kliande.

Så om någon sitter på en bra lösning för acnen utan att käka råttgift, så hade jag varit tacksam
Citera
2013-09-11, 16:29
Medlem
Tjena!
Kan man på ålderns höst (35) tillsätta extremt låga doser testo för att ha ungefär samma mängd som en ca 28 åring och sen fortsätta så resten av livet så att man alltid har en nivå som ca 7 år yngre eller tappar den egna produktionen så mycket att det blir ohållbart i längden att kompensera? Hört att den egna oroduktionen tillslut återhämtar sig om man fortsättrr tillräckliht länge och i väldigt små doser men jag tycker det verkar för bra för att vara sant?
Citera
2013-09-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Tjena!
Kan man på ålderns höst (35) tillsätta extremt låga doser testo för att ha ungefär samma mängd som en ca 28 åring och sen fortsätta så resten av livet så att man alltid har en nivå som ca 7 år yngre eller tappar den egna produktionen så mycket att det blir ohållbart i längden att kompensera? Hört att den egna oroduktionen tillslut återhämtar sig om man fortsättrr tillräckliht länge och i väldigt små doser men jag tycker det verkar för bra för att vara sant?

Det har jag svårt att tro på, även om jag inte är doktorand inom ämnet.
Tillför du hela tiden exogent testo så lär ju din kropp snarare försöka balansera den nya "kvoten" genom att producera mindre själv..

Om du däremot hittat ett sätt att boosta egenproduktionen samtidigt som du tillför utifrån så har du mig på kroken
Citera
2013-09-11, 16:33
Medlem
YngreHerres avatar
Om ni av någon anledning missat att sätta den 10e och sätter den 11e istället, när tar ni nästa? Vad är bäst för hormonnivån? E5D är målet med sticket.. Tidigare har jag satt enligt ursprungsplanen den 15e nästa stick men vill höra eran tanke/logik/kunskap på denna lilla punkt.
Citera
2013-09-11, 16:48
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raid1911
Stämmer att jag sökte på det men jag har fått samma rekommendationer utav vänner/bekanta som preppat några cykler. Detta var en färdig kur jag hittade som stämde överens med de råd vänner/bekanta gett mig så jag tänkte dubbel (trippel?) kolla med er erfarna här
Oroar mig väl mest för biverkningarna som jag vill hålla borta.
Om du nu har bekanta som rekommenderar diverse för dig kam man anta att dom kan nånting om aas iaf så varför i te lyssna på dom?
Citera
2013-09-11, 16:54
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raid1911
Nej det copy/pasteade jag bara in, borde kanske klippt ut då jag inte har det i tankarna.
Tycker inte du ska köra så där. Varför köra clomid varannan dag genom hela kuren? Gör det inte svårt för dig... ta och tryck 500mg testo var 5 dag (e5d) i 14v och sen då börja käka nolva enligt PCT-regimen som beskrivs här på f12 i FAQarna/länksamlingen. Endast vid behov tar du nolva eller letro under kuren, inte varannan dag "bara för att"..

Börja med att läsa på istället så ska det nog gå lite bättre.
Citera
2013-09-11, 17:31
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Om ni av någon anledning missat att sätta den 10e och sätter den 11e istället, när tar ni nästa? Vad är bäst för hormonnivån? E5D är målet med sticket.. Tidigare har jag satt enligt ursprungsplanen den 15e nästa stick men vill höra eran tanke/logik/kunskap på denna lilla punkt.
Jag sätter som vanligt. Ju mer frekvent stick, desto bättre för hormonnivån. En dag hit eller dit spelar ingen roll alls i det långa loppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in