2013-09-10, 22:00
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Tja!
skulle vilja ha lite info om upplägg av kurer, av en erfaren.
detta är fortfarande bara i planerings och ide stadiet men jag vill ha kött på benen.
Lite nybörjar frågor och förklaringar typ.
INGET KRAN FISKE!
bara ute efter info.
PM. gärna mig!
MVH
Eller så skriver du är så kan andra också hjälpas?
Citera
2013-09-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Tja!
skulle vilja ha lite info om upplägg av kurer, av en erfaren.
detta är fortfarande bara i planerings och ide stadiet men jag vill ha kött på benen.
Lite nybörjar frågor och förklaringar typ.
INGET KRAN FISKE!
bara ute efter info.
PM. gärna mig!
MVH

Det funkar inte så du måste läsa på själv. Frågade själv såna frågor när jag funderade på att kura och är glad över att ingen svarade. In på "läs detta först" i dopningsforumet och läs alla trådar där inne så har du lite "kött på benen"

Edit: Är snäll och hjälper dig. Läs alla trådar här inne https://www.flashback.org/t1773975
Sen är google din vän. Kom tillbaka hit när du bestämt dig för prepp osv och behöver hjälp med frågor du inte kan hitta där inne.
Senast redigerad av jarrelka 2013-09-10 kl. 22:26.
Citera
2013-09-10, 22:39
Medlem
Hej,

Läst på utav bara helvete gällande kurer. Tränat till/från under två års tid nu och varit nyfiken på att kura väldigt länge. Fick tag på detta upplägget som "nybörjarkur", hur ser det ut tycker ni?

Jag är 176 cm lång, väger 70 kg.

Weeks 1-10:
*500mg testosterone per week
*1 quarter tablet of Fincar per day (1.25mg)
*1 quarter tablet of Arimidex every other day (0.25mg)
*1 tablet of clomid every other day (50mg)
*320mg of standardized Saw Palmetto Extract per day

Week 11:
*300mg testosterone per week
*1 tablet of clomid every other day (50mg)

Week 12:
*200mg testosterone per week
*1 tablet of clomid every day (50mg)

Week 13:
*1.25mg of finasteride per day
*.25mg of Arimidex every other day
*100mg of clomid every day

Week 14:
*1 quarter tablet of Arimidex every 3rd day (0.25mg)
*50mg of clomid every day
Citera
2013-09-10, 22:41
Medlem
svennerubinsfans avatar
det ser ut som om du sökte på "testosterone cycle" och klickade första bästa länk.
Citera
2013-09-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
det ser ut som om du sökte på "testosterone cycle" och klickade första bästa länk.

Stämmer att jag sökte på det men jag har fått samma rekommendationer utav vänner/bekanta som preppat några cykler. Detta var en färdig kur jag hittade som stämde överens med de råd vänner/bekanta gett mig så jag tänkte dubbel (trippel?) kolla med er erfarna här
Oroar mig väl mest för biverkningarna som jag vill hålla borta.
Citera
2013-09-10, 23:53
Medlem
Hallå!

Funderar på att införskaffa mig någon typ av booster då jag har planerat att gå ner en hel del i vikt, snabbt dessutom, gymmar 6 gånger i veckan och går pw´s 2-4 gånger i veckan.

Någon som har några rekommendationer på vad jag kan ta i så fall?
Det enda jag känner till är eff.
Inga sprutor dock.

Citera
2013-09-11, 00:00
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raid1911
Stämmer att jag sökte på det men jag har fått samma rekommendationer utav vänner/bekanta som preppat några cykler. Detta var en färdig kur jag hittade som stämde överens med de råd vänner/bekanta gett mig så jag tänkte dubbel (trippel?) kolla med er erfarna här
Oroar mig väl mest för biverkningarna som jag vill hålla borta.

Dina vänner på gymmet tipsade om Saw Palmetto Extract?
Citera
2013-09-11, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Dina vänner på gymmet tipsade om Saw Palmetto Extract?
Nej det copy/pasteade jag bara in, borde kanske klippt ut då jag inte har det i tankarna.
Citera
2013-09-11, 04:37
Medlem
Tjena! vill bara på peka att jag slänger iväg mitt första inlägg...
Hade tänkt köra på en kur med decca (nandrolon) hade tänkt köra 1-2 månader med decca men som sagt så är jag ny men ändå lite påläst men undrar om man ska ta pct under o/e efter och isf hur långt efter sista kastet av decca? (kmr ta tablett form)
Undrar också om man kan fortsätta med "ALA" under kuren som vanligt?
Sen om nån snäll själ har lust å berätta vid egen erfarenhet eller ba fakta om hur mkt mg i veckan man ska ta vill ju inte överdosera vill ju ha kvar "yin & yang"
Samt hur mkt nolva man ska ta per dos/dag

Glad om nån svarar på minst häften av mina frågor...Tagga föfan, bulk time snart

18bast, 180cm, 72kiis
Citera
2013-09-11, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badboll95
Hade tänkt köra på en kur med decca (nandrolon) hade tänkt köra 1-2 månader med decca men som sagt så är jag ny men ändå lite påläst men undrar om man ska ta pct under o/e efter och isf hur långt efter sista kastet av decca? (kmr ta tablett form)
Sen om nån snäll själ har lust å berätta vid egen erfarenhet eller ba fakta om hur mkt mg i veckan man ska ta vill ju inte överdosera vill ju ha kvar "yin & yang"

Glad om nån svarar på minst häften av mina frågor...Tagga föfan, bulk time snart

18bast, 180cm, 72kiis

Har du aldrig kurat innan så ska du inte bara köra deca kör testo enbart först isf. Finns all info du behöver på forumet bara å läsa. Sen ska du nog börja äta mer 72kg på 180cm var ju inga skrämmande siffror
Citera
2013-09-11, 08:52
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badboll95
Hade tänkt köra på en kur med deca (nandrolon) hade tänkt köra 1-2 månader med decca men som sagt så är jag ny men ändå lite påläst men undrar om man ska ta pct under o/e efter och isf hur långt efter sista kastet av decca? (kmr ta tablett form)

18bast, 180cm, 72kiis

Börja med att läsa på vad decca only kan ge för biverkningar, och vänta tills du har växt färdigt. "yin o yang" lär försvinna, men dom kommer tillbaka. Med lite tur fungerar dom precis som innan efter ett halvår.
Citera
2013-09-11, 10:48
Medlem
Hej, har planer på en ny kur.... kommer troligtvis bli en oral only. Har mer och mer blivit intresserad av superbol men hittar nada information om det (om man söker i forumet kommer ett fåtal trådar upp men ingen som direkt beskriver preppet). Vore gött om någon vänlig själ kunde länka till bra info eller själv dela med sig av matnyttig fakta såsom, doseringsmängd, effekter, bieffekter.

Verkar som att superbol är hypat just nu som det mest effektiva orala på marknaden, kan någon bekräfta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in