Hej, hoppas jag postar i rätt tråd nu (annars får mod flytta).
Har nu införskaffat mig Galenika Testosteron depo 250mg/1ml,http://imageshack.us/a/img6/3113/km52.jpg, och undrar nu vad för slags spruta/-or jag behöver köpa.
Någon nämnde tidigare till mig att grön (0,8) är den jag ska ha till att suga upp det i pumpen och blå (0,6) att injicera/sticka med. Stämmer detta?
En 23G nål läste jag att den är 0,65mm så den motsvarar alltså den blåa nålen?
Samt går det att köpa dessa "tillbehör" säkert på nätet eller är det bästa (och kanske smidigaste?) att knallra sig till närmsta Apotek och införskaffa sig ett gäng?
Skymtade också i en annan tråd att en fb-användare lämnade fram följande på en lapp till expediten på Apoteket:
Har nu införskaffat mig Galenika Testosteron depo 250mg/1ml,http://imageshack.us/a/img6/3113/km52.jpg, och undrar nu vad för slags spruta/-or jag behöver köpa.
Någon nämnde tidigare till mig att grön (0,8) är den jag ska ha till att suga upp det i pumpen och blå (0,6) att injicera/sticka med. Stämmer detta?
Samt går det att köpa dessa "tillbehör" säkert på nätet eller är det bästa (och kanske smidigaste?) att knallra sig till närmsta Apotek och införskaffa sig ett gäng?
Skymtade också i en annan tråd att en fb-användare lämnade fram följande på en lapp till expediten på Apoteket: [SPOILEoR]Omnifix 100 pack 88:-
Varunummer: 250795
Tillverkare: B.Braun Medical
Storlek: 5 ml, luer
Värt att köra 20/50 anavar som förstakur/deff?
Vet att många förespråkar 40mg och uppåt, men skulle 20mg märkas öht?
Skulle en PCT behövas på så pass låg dos?
Värt att köra 20/50 anavar som förstakur/deff?
Vet att många förespråkar 40mg och uppåt, men skulle 20mg märkas öht?
Skulle en PCT behövas på så pass låg dos?
Haha jo men det fattar jag ju också
men då har jag fattat det rätt att det är olika varianter på verktygen
man vill ju inte hålla på och spilla en massa dyrbart flytande guld
hehe
Haha jo men det fattar jag ju också
men då har jag fattat det rätt att det är olika varianter på verktygen
man vill ju inte hålla på och spilla en massa dyrbart flytande guld
hehe
Såvida du inte lider av Parkinsons är det inga problem.
Skymtade också i en annan tråd att en fb-användare lämnade fram följande på en lapp till expediten på Apoteket:
Ibland förstår inte apoteken att de numera får sälja till dig, och krånglar. Dessutom undrar jag vad du ska med uppsugningsnål till när du har ampuller. Tar du det försiktigt och inte trycker ned nålen så kan du använda en enda blå, så slipper du momenten med att byta.