2013-08-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Kosten har jag full kolla på. För kost och träningsdagbok dagligen. Så man är bra mycket seriösare än dom flesta, väger och räknar på allt jag äter. Men kolisarna har jag kanske varit lite väl snål på. ca 150g/dag förutom vissa ätar dagar då man pressat för kung och fosterland. Bara bra kolhydrater för det mesta förutom ätar dagarna då.. Proteinet har legat kring 250-300g/dag.

om så är fallet visst är det märkligt att du inte växer bra då.
då är nästa steg att kolla på (1) träningen - ökar du successivt i övningarna på gym?, hur många pass per vecka kör du? det kan vara för mycket/för lite vila, för många set, samma vikter vecka in vecka ut. (2) steroiderna - vilket märke?
Citera
2013-08-22, 15:19
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
om så är fallet visst är det märkligt att du inte växer bra då.
då är nästa steg att kolla på (1) träningen - ökar du successivt i övningarna på gym?, hur många pass per vecka kör du? det kan vara för mycket/för lite vila, för många set, samma vikter vecka in vecka ut. (2) steroiderna - vilket märke?

Första 6veckorna körde jag 5split+1dag i veckan beroende på jobb/ork. Dvs kördes allt igenom 1gång i veckan. Nu kör jag 3split, 3-1-3. Vilket betyder att jag nu kör igenom kroppen ca 2ggr i veckan och varje muskel får vila 4dagar.. Sover minst 8timmar natten förutom 2-3nätter i månaden pga jobb. Då blir det cirkus 5 timmar med lite tur.

Minst 12set för mindre musklerna och 15 för större. Varierar tunga/lätta veckor. Ibland kan jag börja köra första övningarna tungt och avslutar med högreps. Försöker verkligen smiska alla 3 kategorier av muskelfibrer.

Ökar i styrka men i samma takt som utan AAS. Typ jämnförbart med ökningarna jag fick av min senaste deff. (ökar alltid bra i styrka första veckorna under deff)
Citera
2013-08-22, 15:24
Medlem
Citat:
Första 6veckorna körde jag 5split+1dag i veckan beroende på jobb/ork. Dvs kördes allt igenom 1gång i veckan. Nu kör jag 3split, 3-1-3. Vilket betyder att jag nu kör igenom kroppen ca 2ggr i veckan och varje muskel får vila 4dagar.. Sover minst 8timmar natten förutom 2-3nätter i månaden pga jobb. Då blir det cirkus 5 timmar med lite tur.

Minst 12set för mindre musklerna och 15 för större. Varierar tunga/lätta veckor. Ibland kan jag börja köra första övningarna tungt och avslutar med högreps. Försöker verkligen smiska alla 3 kategorier av muskelfibrer.

Ökar i styrka men i samma takt som utan AAS. Typ jämnförbart med ökningarna jag fick av min senaste deff. (ökar alltid bra i styrka första veckorna under deff)

Har varit perioder i min träning då jag inte ökat mycket trots steroider också och en sak har de perioderna gemensamt nu säger jag inte att 3-1-3 inte fungerar, det fungerar till en viss gräns men nu talar jag ur ett personligt perspektiv och mina ökningar stagnerar om jag inte vilar 3-4dagar i veckan, samtidigt om jag vilar 3-4dagar i veckan och kör hel/halvkroppspass eller andra schema upplagt för just det avseendet växer jag bättre. Men i andra perioder vill man helt enkelt kötta 3-1-3 eftersom det går bra, och är kul.

När ökningar stagnerar och det inte beror på (1) kost (2) steroider så är det (3) träning som ska experimenteras med. du får helt enkelt lägga om, prova nytt. SL 5x5, doggcrapp, GVT you name it.
Citera
2013-08-22, 15:39
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Har varit perioder i min träning då jag inte ökat mycket trots steroider också och en sak har de perioderna gemensamt nu säger jag inte att 3-1-3 inte fungerar, det fungerar till en viss gräns men nu talar jag ur ett personligt perspektiv och mina ökningar stagnerar om jag inte vilar 3-4dagar i veckan, samtidigt om jag vilar 3-4dagar i veckan och kör hel/halvkroppspass eller andra schema upplagt för just det avseendet växer jag bättre. Men i andra perioder vill man helt enkelt kötta 3-1-3 eftersom det går bra, och är kul.

När ökningar stagnerar och det inte beror på (1) kost (2) steroider så är det (3) träning som ska experimenteras med. du får helt enkelt lägga om, prova nytt. SL 5x5, doggcrapp, GVT you name it.

Så är det nog. Gäller att chocka musklerna i största möjliga mån. Dom ska aldrig veta vad som komma skall. Efter varje pass skall dom undra VAD FAN HÄNDE NU?

Satt faktiskt och funderade på gvt, ett tag sen man körde det.

Skall kötta 3-1-3 denna vecka ut och tar nog och kör gvt 5split med ny kostplan from nästa vecka.

Byter även till susta lite senare då kroppen mycket väl kan vänja sig vid en ester efter 3-4månader. Kanske slänger in nåt annat också, är ju sugen på tren men får väl spara det till framtida blast perioder.

Skönt att man fick skriva av sig och tack för svar grabbar!
Citera
2013-08-22, 15:43
Medlem
Citat:
Så är det nog. Gäller att chocka musklerna i största möjliga mån. Dom ska aldrig veta vad som komma skall. Efter varje pass skall dom undra VAD FAN HÄNDE NU?

Satt faktiskt och funderade på gvt, ett tag sen man körde det.

Skall kötta 3-1-3 denna vecka ut och tar nog och kör gvt 5split med ny kostplan from nästa vecka.

Byter även till susta lite senare då kroppen mycket väl kan vänja sig vid en ester efter 3-4månader. Kanske slänger in nåt annat också, är ju sugen på tren men får väl spara det till framtida blast perioder.

Skönt att man fick skriva av sig och tack för svar grabbar!

Gvt är mysigt och kan rekommendera det själv, men inte längre än 6v~ish. Påfrestande och framförallt förbannat jävla tråkigt, men växer gör man!

mvh
Citera
2013-08-22, 16:52
Medlem
Vad gör ni mot acne? Fått en hel del jobbiga jävlar i face, axlar och rygg. :/
Citera
2013-08-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Vad gör ni mot acne? Fått en hel del jobbiga jävlar i face, axlar och rygg. :/

Beror på hur grov akne vi pratar om. Oavsett vilket, så är detta fel tråd att diskutera ämnet.
Citera
2013-08-22, 22:33
Medlem
Ungefär hur stor är en försändelse med 20 ml galenika + 100 st clomid + 100 st nolva?

Går den ner i postinkast till lägenhet? Brevlåda till villa? Eller blir det hämtning vid postombud?

Svår fråga men tror många har erfarenhet...
Citera
2013-08-22, 22:36
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modemaxminsnz
Ungefär hur stor är en försändelse med 20 ml galenika + 100 st clomid + 100 st nolva?

Går den ner i postinkast till lägenhet? Brevlåda till villa? Eller blir det hämtning vid postombud?

Svår fråga men tror många har erfarenhet...
Går enkelt ner i ett vanligt grönt emballerat kuvert.
Citera
2013-08-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Går enkelt ner i ett vanligt grönt emballerat kuvert.

Tack! Skickar shoppar i såna? Går det ner i postinkast? Finns många gröna kuvert hos posten
http://www.posten.se/sv/Sidor/iframes/ebutiken/Butiken-forpackningar-med-porto.aspx
Citera
2013-08-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modemaxminsnz
Tack! Skickar shoppar i såna? Går det ner i postinkast? Finns många gröna kuvert hos posten
http://www.posten.se/sv/Sidor/iframes/ebutiken/Butiken-forpackningar-med-porto.aspx

Ja,din mängd går utan problem ner oroa dig inte.
Citera
2013-08-23, 08:03
Medlem
xstatics avatar
Kan gyno komma pga att man krökar jätte mycket under Testo kur?
Vi hade det i samtals ämnet, men kom aldrig fram till något bra svar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in