Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Har varit perioder i min träning då jag inte ökat mycket trots steroider också och en sak har de perioderna gemensamt nu säger jag inte att 3-1-3 inte fungerar, det fungerar till en viss gräns men nu talar jag ur ett personligt perspektiv och mina ökningar stagnerar om jag inte vilar 3-4dagar i veckan, samtidigt om jag vilar 3-4dagar i veckan och kör hel/halvkroppspass eller andra schema upplagt för just det avseendet växer jag bättre. Men i andra perioder vill man helt enkelt kötta 3-1-3 eftersom det går bra, och är kul.
När ökningar stagnerar och det inte beror på (1) kost (2) steroider så är det (3) träning som ska experimenteras med. du får helt enkelt lägga om, prova nytt. SL 5x5, doggcrapp, GVT you name it.
Så är det nog. Gäller att chocka musklerna i största möjliga mån. Dom ska aldrig veta vad som komma skall. Efter varje pass skall dom undra VAD FAN HÄNDE NU?
Satt faktiskt och funderade på gvt, ett tag sen man körde det.
Skall kötta 3-1-3 denna vecka ut och tar nog och kör gvt 5split med ny kostplan from nästa vecka.
Byter även till susta lite senare då kroppen mycket väl kan vänja sig vid en ester efter 3-4månader. Kanske slänger in nåt annat också, är ju sugen på tren men får väl spara det till framtida blast perioder.
Skönt att man fick skriva av sig och tack för svar grabbar!