2013-05-29, 19:18
Medlem
Kommer eq eller deca hjälpa lederna att bli starkare så att man kan stretcha effektivare? Vet inte om jag formulera mig rätt. Nu nu Winnar är man lite rostig hehe.
mvh
Citera
2013-05-29, 19:31
Medlem
pilliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
det är ju ännu värre....

när tycker du jag ska slänga in pct då ?
Citera
2013-05-29, 20:12
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillige
när tycker du jag ska slänga in pct då ?

borde du kolla upp själv latmask.. men ok då. dagen efter sista sticket blir bra
Citera
2013-05-29, 20:49
Medlem
pilliges avatar
Citat:
borde du kolla upp själv latmask.. men ok då. dagen efter sista sticket blir bra

okej tack så mycket , jo riktigt lat.. fick mina grejjer idag, imorgon blir en fin dag!
Citera
2013-05-29, 21:40
Medlem
Har inte fått något svar 2 gånger på raken så postar för en tredje gång!

Tänker ge mig på en längre testo kur allt från 12-20 månader ska börja på lågdos och sluta kuren vid 750 mg ungefär har jag tänkt mig. Jag har alltid velat testa Deca men inte vågat pga den långa nedstängningen men om vi säger såhär jag kör deca de tre första månaderna på kuren och sen ligger jag på testo 15-18 månader efter (bara testo alltså). Då är jag ju inte decanedstängd under den tiden och när jag lägger av med kuren så har deca gått ur kroppen och då kan jag köra en powerpct och inte ha så jävla stor nedstängning. Vet att en sådan lång kur kommer stänga ner mig rejält ändå men fungerar det jag säger?
Citera
2013-05-29, 22:58
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Har inte fått något svar 2 gånger på raken så postar för en tredje gång!

Tänker ge mig på en längre testo kur allt från 12-20 månader ska börja på lågdos och sluta kuren vid 750 mg ungefär har jag tänkt mig. Jag har alltid velat testa Deca men inte vågat pga den långa nedstängningen men om vi säger såhär jag kör deca de tre första månaderna på kuren och sen ligger jag på testo 15-18 månader efter (bara testo alltså). Då är jag ju inte decanedstängd under den tiden och när jag lägger av med kuren så har deca gått ur kroppen och då kan jag köra en powerpct och inte ha så jävla stor nedstängning. Vet att en sådan lång kur kommer stänga ner mig rejält ändå men fungerar det jag säger?

ingen har svarat för det är omöjligt att sia om

din första kur? till at börja med: vansinnigt.

spårtiden har inget med nerstängdheten att göra om du trodde det!

de allra flesta fixa en bröd o smör kur galant .dosrelaterat oxå. men om du gör det vet vi ju inte.har du otur kommer du må piss ett år efter du gått av testot.. det vet vi inte.

du kommer som sagt bli ordentligt nedstängd av testo ändå! hur du mår under tiden du är på deca vet vi inte heller! dos på deca o testo när du kör deca?

tycker du lägger upp kuren rätt dåligt.
Citera
2013-05-30, 00:04
Medlem
Monstruss avatar
Tjena, är Sustanon reko för en första injectkurare?
1ml e3-4d?
Har 20ml - vilket ger en längd på 60-80 dagar - också lagom?

Andra saker jag bör ta i beaktning?

Är prone för BT, sitter med en liten knölfitta..
Nolva & HCG var det tänkt som PCT, rekommenderar ni letro också?

Tack!
Citera
2013-05-30, 00:24
Medlem
Tja! Någon mening att göra ett uppehåll på min testo e kur under ett par veckor i sommar? Ska utomlands en vecka, samt en del festande på hemmaplan vilket kommer leda till mindre gym och svårare att sticka i lugn och ro. Har legat på 250mg/e5d i ca 6 månader nu..

Eller ska jag bara köra på? Alternativt att bara köra winnar i någon månad eller två under uppehållet. Om jag nu gör det, är det någon mening att slänga in lite nolva under den perioden?

/C
Citera
2013-05-30, 06:12
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymconny
Tja! Någon mening att göra ett uppehåll på min testo e kur under ett par veckor i sommar? Ska utomlands en vecka, samt en del festande på hemmaplan vilket kommer leda till mindre gym och svårare att sticka i lugn och ro. Har legat på 250mg/e5d i ca 6 månader nu..

Eller ska jag bara köra på? Alternativt att bara köra winnar i någon månad eller två under uppehållet. Om jag nu gör det, är det någon mening att slänga in lite nolva under den perioden?

/C

jösses....ja kör du winnar istället.bli grymt med all fest.passar utmärkt under sommarfesttider
Citera
2013-05-30, 12:05
Medlem
delincuentes avatar
Om man sticker tex testo e , och sticker det första på måndag, blir nästa fredag eller lördag?
Och susta blir väl på torsdag om man stuckit första måndag?
Citera
2013-05-30, 12:10
Medlem
VIll köra min första kur nu och har tränat i 2 år rent. Undrar rent overall vad e det man ska ta ? piller eller ? har hört att piller är skit ? vilka preparat är bäst om man vill undivka acne o bitchtitties ? kan man ta någonting sidan om så man slipper dom biverkningarna ? hade bara tänk trycka en kur, e det för lite ? känner inte att jag är behov av en massa kurande i månader .
Citera
2013-05-30, 14:01
Medlem
Citat:
ingen har svarat för det är omöjligt att sia om

din första kur? till at börja med: vansinnigt.

spårtiden har inget med nerstängdheten att göra om du trodde det!

de allra flesta fixa en bröd o smör kur galant .dosrelaterat oxå. men om du gör det vet vi ju inte.har du otur kommer du må piss ett år efter du gått av testot.. det vet vi inte.

du kommer som sagt bli ordentligt nedstängd av testo ändå! hur du mår under tiden du är på deca vet vi inte heller! dos på deca o testo när du kör deca?

tycker du lägger upp kuren rätt dåligt.

Japp är min första kur, planerar att ligga på i 1-2 år för att sedan ta ett väldigt väldigt långt uppehåll. Det jag menar är att efter en decakur brukar man ju vara nedstängd jävligt länge och om jag då kör testoonly under den tiden jag skulle varit decanedstängd dvs 15-20 mån ungefär, kommer decan vara ur mig när jag lägger av med testot då. Tänker köra 250 mg e5d i 4 mån, 500 mg e5d i 6 mån och 750 mg e5d i 8 mån ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in