Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Jaså? Har väl satt i övre muskeln två gånger vilket var idiotiskt för det känns ju så fort man rör sig och gå ner på huk är ju ingen lek. Sätter alltid i sidan snett neråt så det blir den nedre lårmuskeln och jag har fan svårt att komma ihåg vart jag ska sätta nästa gång... Så mycket tycker jag att det känns
Ska sätta idag till exempel och jag "tror" det är höger idag men vet inte säkert

jag har testat köra samma hela tiden, roterat och inget känns för mig. första sticket i övre låret haltade jag av. nu har jag kört höger skinka och höger lår konstant och gör aldrig ont, övre undre spelar ingen roll, nerv bara köra på typ. sticken går hur bra som helst för mig. utom att jag fick ont i höften som fan 5cm ifrån skinkan där jag stack och att ag aspierade var ur höger skinka för över ett halv år sedan typ.
men rotera för att komma ifrån ärrvävnad och blödningar är bäst. men för mig verkar det inte ens behövas.
kommer dock gå ned på susta e3d som bas nu, dp kommer jag rotera mellan 4 ställen. lår och skinka.
mvh