2013-03-18, 00:39
Medlem
Låter bra! Känns onödigt att slänga dom för att dom är ett par år gamla.
Tack för svaret
Citera
2013-03-18, 06:43
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkyMan
Hallå. Tänkte köra Sustanon 9 veckor sedan gå in på winnar 20/50 för att avsluta med Clomid 3 veckor. Jag kör lågt medvetet, vill inte bli för stor utan lagom. Bör jag kanske kliva in på winnarna efter v7 på Sustan eller vänta tills avslutat? Också lägger jag upp clomiden efter rätt antal veckor?

Mvh

Mitt tips är att ta sustan oftare och inte fronta. Tex 250mg e5d, och börja med winstrol efter ca 3 veckor, och köra det ihop. Då bör du få bra effekt av denna låga dos. Alla är olika men detta hade jag själv fått sjuka ökningar av i din situation. De första kurerna brukar ge bra effekt.
Citera
2013-03-18, 07:14
Medlem
alltidhungrigs avatar
fick en deca tub utan något datum alls på, inget batch nummer heller :P är decamax 300mg/ml. värt att proppa i sig ?!, vill ju inte häva i sig vilken sörja som helst .
Citera
2013-03-18, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltidhungrig
fick en deca tub utan något datum alls på, inget batch nummer heller :P är decamax 300mg/ml. värt att proppa i sig ?!, vill ju inte häva i sig vilken sörja som helst .

Alltid hungrig, på att bumpa tråder som är 8år gamla?
Citera
2013-03-18, 09:12
Medlem
Kommer funka skit, bättre du ger dom till mig :-)
Citera
2013-03-18, 10:26
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidhungrig

Vem fick du den av? Om det är från en vän som fått den av en bra source, så kör hårt.
Citera
2013-03-18, 11:18
Medlem
schmengeles avatar
Det som kan ha hänt är att dom tappat lite "effekt". Ska dock inte vara några problem om du förvarat dom på ett mörkt svalt ställe.
Citera
2013-03-18, 12:49
Medlem
Beställde lite sprutor från UK till Finland. Har gått smärtfritt förut, men nu har jag fått hem ett lite annorlunda "hämta ut paketet från posten" lapp. Där det står att jag även måste välja ett förtullningssätt.... Har jag torskat?
Citera
2013-03-18, 13:08
Medlem
Är det någon här som varit med om att behöva lämna urinprov på gymmet. Fick höra att det händer rätt ofta här i Stockholm
Citera
2013-03-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hisshackt
Beställde lite sprutor från UK till Finland. Har gått smärtfritt förut, men nu har jag fått hem ett lite annorlunda "hämta ut paketet från posten" lapp. Där det står att jag även måste välja ett förtullningssätt.... Har jag torskat?
Tullen som vill ha skatt på sakerna typ, brukar få sånt då ja köpt kläder å skit.. Tror inte det är olagligt att beställa pumpar och kanyler till finland heller men kan ha fel :/
Citera
2013-03-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Tullen som vill ha skatt på sakerna typ, brukar få sånt då ja köpt kläder å skit.. Tror inte det är olagligt att beställa pumpar och kanyler till finland heller men kan ha fel :/

Läst på lite om Finlands tullregler (är inte så insatt i den när jag nyligen flyttat hit). Stod där att det är lagligt att beställa in från EU länder för privat bruk vad gällande egenvårdsprodukter. Märket nu även att Finlands lagstiftning är mycket snällare gentemot AAS än vad Sverige är. Tror jag stannar här ett tag till
Citera
2013-03-18, 17:14
Medlem
50mg Winstrol och 100mg Oxar?? bieffekter?

Tjenare har gått på ca 350mg Testo enhantate och
350mg Decabol i veckan i cirka 10 veckor nu (Dutch lab)
För 2 veckor sedan började jag äta 25 mg winnar o avslutade samtidigt injektionerna förra veckan.

För två dagar sedan höjde jag winnarna till 50mg o började samtidigt käka 100mg oxydrolone.
Båda två ifrån (Alpha pharma)

Tänkte käka detta i ca 24 dagar till då jag ska in på en ofrivillig semester en längre tid.

Vad säger ni är det ok eller ska jag lägga ner oxarna ?? Blev orolig när jag läste om håravfall o andra skräck historier...
kan jag trycka i mig detta utan att avsluta med tex tamixofen ( Då det blir knepigt att smuggla med sig det in... (-;

jag är 189 lång
väger 110:- kg
body fat cirka 28 %
(penis stor som en häst (-; )))

Jag tar tacksamt emot konkreta erfarenheter o tips o råd..
Mvh: Subcode
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in