2013-02-24, 20:10
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invcitus
Någon som kan ge en kort och snabb förklaring
vad skillnaden är att sätta e5d eller e4d på testo enanthate! för och nackdelar?

Tack på förhand

Skillnaden är en dag och kontentan av det är jämnare nivåer vilket i slutändan resulterar i en lite högre dos/vecka på samma doseringsmängd.
Citera
2013-02-24, 20:36
Medlem
invcituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
e4d ger dig jämnare nivåer av testosteron i blodet. Väldigt jämna nivåer minskar risken för biverkningar tex Acne. Vissa får acne på e5d och på e4d inget. På e3d tycker jag humöret är väldigt stabilt kontra e5d.

mvh
Tack det uppskattas !

Mvh
Citera
2013-02-24, 20:38
Medlem
invcituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Skillnaden är en dag och kontentan av det är jämnare nivåer vilket i slutändan resulterar i en lite högre dos/vecka på samma doseringsmängd.

Blir det nån markant högre dos skilland eller är det minimalt ?
Citera
2013-02-24, 20:53
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invcitus
Blir det nån markant högre dos skilland eller är det minimalt ?

Ok lite matte.

250mg/e4d, 250mg / 4 dagar = 62.5mg/dag * 7 = 437.5mg/vecka

250mg/e5d, 250mg / 5 dagar = 50mg/dag * 7 = 350mg/vecka

Så ja, det är skillnad, mer exakt 20% skillnad

Detta är dock bara uträkningar för vad det blir totalt per vecka, vill du sen räkna ut faktiska mängd du har i kroppen beroende på halveringstid så blir det mer komplicerat eftersom våra kroppar tar hand om substanser olika, men det går ju att få ett riktvärde så klart.
Citera
2013-02-24, 23:41
Medlem
swiftos avatar
Om jag drar en kur på 500mg testo-e i veckan under 12 veckor. Kan jag käka 1mg arimidex under kuren för att se till att jag inte får gyno?
Citera
2013-02-25, 00:12
Medlem
Har en fråga som riktar sig till erfarna kurare. Tycker ni att det var värt att börja bruka AAS? Eller ångrar ni att ni började? Jag älskar träning och mitt mål är att bli både större och starkare. Vet att det finns både för och nackdelar men i det stora hela var det värt det? Räcker med ett ja eller nej och en liten motivering om ni vill. För jag kan verkligen inte bestämma mig.
Citera
2013-02-25, 00:55
Medlem
Tjena, jag brukar läsa runt en del på internationella AAS-forum och ett utav dessa är Elitefitness, såg där idag en annons angående något som heter "N2Guard – Your Ultimate Guardian against High Blood Pressure, Bloating and other Steroid Side Effects", ja ni kan läsa själva http://bodybuilding.elitefitness.com/n2-guard , vad tror ni är detta något som fungerar eller är det bara bullshit?
Citera
2013-02-25, 04:11
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Om jag drar en kur på 500mg testo-e i veckan under 12 veckor. Kan jag käka 1mg arimidex under kuren för att se till att jag inte får gyno?

Tror det finns en sticky av bengtzzz om just AI, säger väl i korta drag 0.5mg e2d. Beroende på hur du reagerar på det. Som jag förstår det så är det ett lotto om du behöver det över huvud taget i gyno aspekten.

Själv läst nån riktlinje om 0.25mg per 250mg testo e, själv läggs det till hcg under 500mg/w så testar 0.25mg/e2d och ökar till 0.5 om det ens behövs. Snabb halvering så över/under dosering går att styra på nån dag.
Citera
2013-02-25, 06:22
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutezero
Tjena, jag brukar läsa runt en del på internationella AAS-forum och ett utav dessa är Elitefitness, såg där idag en annons angående något som heter "N2Guard – Your Ultimate Guardian against High Blood Pressure, Bloating and other Steroid Side Effects", ja ni kan läsa själva http://bodybuilding.elitefitness.com/n2-guard , vad tror ni är detta något som fungerar eller är det bara bullshit?

If something seems too good to be true it probably is.
Citera
2013-02-25, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
If something seems too good to be true it probably is.

Ja dessvärre brukar det ju vara så
Citera
2013-02-25, 12:12
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Tror det finns en sticky av bengtzzz om just AI, säger väl i korta drag 0.5mg e2d. Beroende på hur du reagerar på det. Som jag förstår det så är det ett lotto om du behöver det över huvud taget i gyno aspekten.

Själv läst nån riktlinje om 0.25mg per 250mg testo e, själv läggs det till hcg under 500mg/w så testar 0.25mg/e2d och ökar till 0.5 om det ens behövs. Snabb halvering så över/under dosering går att styra på nån dag.

Tack för hjälpen! Läste en liknande text som du skrev längst ned!
Ska ta och läsa igenom bengtz AI guide!

Ja, jag antar väl att man får känna efter ifall man börjar känna av gyno och ifall börja dosera med AI, tyckte jag läste att .5 varannan dag är bra vid 500mg ifall man känner av känningar vid bröstet.
Citera
2013-02-25, 15:03
Medlem
Första kur!

Tjenare!

Tänkte börja kura om ca. 1-2 månader och en polare rekommenderade Deca-300, men har läst att det inte är någon bra nybörjarkur och att jag borde köra med 250mg e5d (och fronta 500mg de två första sticken), dock har jag hört att man inte växer så mycket enbart utav e5d och att man borde kombinera detta med dbol/Deca-300.

Tänkte använda mig utav Nolvadex och Letrozole, Nolvadex kommer jag köra på 160mg dag ett och 20mg under kuren och kompletterar med Letrozole som PCT. Har ni några tankar om detta? Är verkligen e5d så dåligt som alla säger utan kombination, och att man inte växer när man endast kurar på det, är det myt eller fakta?

Info:
Fyller 20 i år, runt 175-180 cm, och väger runt 50-60 snåret. Det jag vill uppnå med min kur är en ökad volym och viktökning då jag redan nu har otroligt svårt att gå upp i vikt (hur jag än vrider och vänder på det så går jag upp för att sedan förlora allt igen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in