2013-05-08, 18:48
Medlem
Den här frågan kanske är dum men vad är kanyl,nål,pump eller jag vet vad allt är men hur fungerar det. Ska beställa från MM och om man beställer en blå kanyl sitter det en nål i den då? Man använder ju en nål för uppsug och en för injektion var finns dem nålarna då? Det säljs ju inte separata nålar förstår inte ett skit.
Citera
2013-05-08, 18:52
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Den här frågan kanske är dum men vad är kanyl,nål,pump eller jag vet vad allt är men hur fungerar det. Ska beställa från MM och om man beställer en blå kanyl sitter det en nål i den då? Man använder ju en nål för uppsug och en för injektion var finns dem nålarna då? Det säljs ju inte separata nålar förstår inte ett skit.

Umm... kanylen är nålen Blå brukar vara 21G som man sätter med och grön 23G är lämplig att suga upp med. Sikta på att fixa 30mm av den blåa som du sätter med om du vill köra i arslet, 25mm räcker till alla andra ställen

Hoppas det förklarade saken bättre
Citera
2013-05-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Problemet idag är ju att det är en massa annat skit, för 20 år sen var det ju hur bra som helst OCH verkligen MDMA. För 10 år sen blev det en jävla massa MDEA istället och käkarna åkte ju i sidled som ett jävla tjack mongo och hur rent är det idag utan en jävligt bra källa? Inte mycket...
Tja jo om man kör tabs är det ju typ 50% affe 90% av gångerna.. Därför jag holler mig till rent pulver
Citera
2013-05-08, 19:22
Medlem
Citat:
Umm... kanylen är nålen Blå brukar vara 21G som man sätter med och grön 23G är lämplig att suga upp med. Sikta på att fixa 30mm av den blåa som du sätter med om du vill köra i arslet, 25mm räcker till alla andra ställen

Hoppas det förklarade saken bättre

Tack för svar Men är inte kanylen nålen och den där saken man suger upp med (förutom pumpen)

Är inte det här en kanyl?
http://www.google.se/search?hl=sv&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=136 6&bih=667&q=kanyl&oq=kanyl&gs_l=img.3..0l9.615.109 2.0.1282.5.5.0.0.0.0.218.699.1j3j1.5.0...0.0...1ac .1.12.img.MFh-SqTjYrE#imgrc =wyqUOhMh3UOYcM%3A%3BK8To-f5ggPa8qM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.skyddsbevakning .se%252Fwp-content%252Fi mages%252F2012%252F08%252Fkanyl-300x222.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.skyddsbevakni ng.se%252Fpojke-st ack-sig-pa-kanyl-vid-forskolan%252F%3B300%3B222

Det jag menar är när man ska byta nål var hittar men enbart nålar och inte hela kanyler?
Citera
2013-05-08, 19:22
Medlem
Tja!

Tänkte kliva på min första kur och behöver då några råd!

Kommer köra testo Enanthal 250 i 8-12 veckor.

1. Behöver jag någonting när jag kliver av för att sätta fart på testoproduktionen?

2. Om man kliver på de så kallade festdrogerna, tex ladd och E, hur påverkas hjärtat av det och hur lång tid efter kuren måste jag vänta för att det inte ska vara lika farligt för kroppen att festa på den nivån?

Tack på förhand!
Citera
2013-05-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aino2
Tja!

Tänkte kliva på min första kur och behöver då några råd!

Kommer köra testo Enanthal 250 i 8-12 veckor.

1. Behöver jag någonting när jag kliver av för att sätta fart på testoproduktionen?

2. Om man kliver på de så kallade festdrogerna, tex ladd och E, hur påverkas hjärtat av det och hur lång tid efter kuren måste jag vänta för att det inte ska vara lika farligt för kroppen att festa på den nivån?

Tack på förhand!

1. Kör hcg under kuren 500 iu 2 ggr/vecka v.7-12
Sen efter pctn köper du zink,tribulus,kreatin
Citera
2013-05-08, 19:47
Medlem
Efter en del tjaffsande på gymet och en del läsning så vänder jag mig till f12-panelen.

Hur är det egentligen med att preppa som småfet? Personligen är styrkan mitt huvudmål, se bra ut är bara en bonus, så ser hellre lite bulkigare ut än rårippad. Har ingen aning om BF%, men har en liten mage, små chipstuttar, överarmarna lagom definierade, underarmar, nacke/övre bröst/axlar och ben rätt hårda. Planerna är att köra en leanbulk på 150mg testo P eod. Men folk tjafsar och tjatar om att man "måste" ligga på låg % kroppsfett för "annars dör man"....hur ligger det till egentligen?
Citera
2013-05-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toxicpee1
Efter en del tjaffsande på gymet och en del läsning så vänder jag mig till f12-panelen.

Hur är det egentligen med att preppa som småfet? Personligen är styrkan mitt huvudmål, se bra ut är bara en bonus, så ser hellre lite bulkigare ut än rårippad. Har ingen aning om BF%, men har en liten mage, små chipstuttar, överarmarna lagom definierade, underarmar, nacke/övre bröst/axlar och ben rätt hårda. Planerna är att köra en leanbulk på 150mg testo P eod. Men folk tjafsar och tjatar om att man "måste" ligga på låg % kroppsfett för "annars dör man"....hur ligger det till egentligen?
Stats i övrigt då? Ålder, längd, kroppsvikt, de 3 stora osv.. Nog för det finns massor med lönnfeta jävlar som brukar men inget jag skulle reka iaf.
Citera
2013-05-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Stats i övrigt då? Ålder, längd, kroppsvikt, de 3 stora osv.. Nog för det finns massor med lönnfeta jävlar som brukar men inget jag skulle reka iaf.

20 år, dryga 180, 95 kg, 180 mark, 160 böj, 120 bänk ungefär, så visst har jag en hel del kvar att hämta ren, både viktnedgång och styrka, men känner att en knuff vore på sin plats. Tänkte på alla jättebjässar som ändå har en redig kagge och antagligen trycker en del...

Edit: Som jag skrev ett par sidor tillbaka har jag av personliga själ fått ta lugnt med tränandet, har tappat en del men är på g upp igen, även lagt på mig ett par extrakilon som är på väg av (började smådeffa på 100, ska ned på 90 innan kur skulle vara aktuellt).
Senast redigerad av toxicpee1 2013-05-08 kl. 19:59.
Citera
2013-05-08, 20:01
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Det jag menar är när man ska byta nål var hittar men enbart nålar och inte hela kanyler?

Men asså nål är samma sak som kanyl. Detta är en kanyl och den stoppar du på en pump eller skruvar på om den har så kallad luer lock fattning.

Du hittar dom på apoteket och vågar du inte det så får du betala dyra pengar från nån shop som säljer AAS.

Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Tja jo om man kör tabs är det ju typ 50% affe 90% av gångerna.. Därför jag holler mig till rent pulver

Säker på att det är rent då? Är ju ganska lätt att känna av iofs om man är van med riktiga grejer. Finns ju simpla kit att köpa för att kolla, inte kollat runt på ett bra tag men fanns det förr så finns det nu...
Senast redigerad av Vecna 2013-05-08 kl. 20:03.
Citera
2013-05-08, 20:16
Medlem
Citat:
Säker på att det är rent då? Är ju ganska lätt att känna av iofs om man är van med riktiga grejer. Finns ju simpla kit att köpa för att kolla, inte kollat runt på ett bra tag men fanns det förr så finns det nu...
Själv tagit in det från utlandet och ruset är dubbelt så bra på halva dosen mot på tabsen jag kört så jag känner mig relativt säker.
Citera
2013-05-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toxicpee1
20 år, dryga 180, 95 kg, 180 mark, 160 böj, 120 bänk ungefär, så visst har jag en hel del kvar att hämta ren, både viktnedgång och styrka, men känner att en knuff vore på sin plats. Tänkte på alla jättebjässar som ändå har en redig kagge och antagligen trycker en del...

Edit: Som jag skrev ett par sidor tillbaka har jag av personliga själ fått ta lugnt med tränandet, har tappat en del men är på g upp igen, även lagt på mig ett par extrakilon som är på väg av (började smådeffa på 100, ska ned på 90 innan kur skulle vara aktuellt).
Klart bättre stats och förnuftiga prepp en många andra som hoppat på tåget här på brädan. Se till att ha letro till hans ifall gynno dyker upp och läs på om allt du behöver veta före så ska det nog gå fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in