2013-02-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Okej tack för svaren!

Idiotförklara mig inte nu men vad betyder e5d? En dos var 5e dag eller?

e5d = every 5 day.
Citera
2013-02-02, 15:01
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Primon ger dig allt du behöver i hårdhet och styrka, men kombar du med enantathe kommer du få extremt pump och styrka. Sustan är bra, men med primo behöver du enanthate tycker jag.

Tveka inte. ÖS PÅ!

mvh
Citera
2013-02-02, 15:51
Medlem
Spliffmeisters avatar
Okej, lutar åt Testo E då. Vill ha så lite biverkningar så möjligt och jag har inte bråttom i träningen så då räcker det med 150 mg var femte dag kanske?

Sen undrar jag också om det är OK att förvara preppolja i sprutor? För tex ampullerna är 250 mg, men jag vill inte använda mer än hälften. Kan jag då bara låta det vara kvar i pumpen eller kan det bli en infektionsrisk?
Citera
2013-02-02, 17:10
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Vilken tillverkare på Primot?
Citera
2013-02-02, 17:44
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Okej, lutar åt Testo E då. Vill ha så lite biverkningar så möjligt och jag har inte bråttom i träningen så då räcker det med 150 mg var femte dag kanske?

Sen undrar jag också om det är OK att förvara preppolja i sprutor? För tex ampullerna är 250 mg, men jag vill inte använda mer än hälften. Kan jag då bara låta det vara kvar i pumpen eller kan det bli en infektionsrisk?

Inte ha bråttom i träningen? Du ligger på 400 mg Primo ew och kan inte ett jävligaste skit om något angående prepp. Funderat på att kanske läsa på INNAN du börjar? Söka runt och leta svar på ev. frågor INNAN du hoppar på? Tragiskt
Citera
2013-02-02, 18:03
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
(2 första front på 500 mg)
v1-16: Galenica Testo E 250mg e5d
v4-17: HCG 500iu e2d

2 veckor efter sista injektionen.
Nolva:
Dag 1-7 40mg
Dag 8-30 20mg

Hur ser detta ut ?

Är lite kluven ang. HCG upplägget.

Du kan vara lugn, såpass snäll dos är inget problem att tackla. Du kan lägga dig på e3d på HCG:n, om du tycker det skulle funka bättre.
Citera
2013-02-02, 20:57
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Jag fick finnar av e5d, efter jag bytat till e4d så försvann typ varenda en j#vel... Men nu reagerar allas kroppar olika. Men jag hade nog aldrig kört e5d igen. När jag väl fick ett par så var det små finnar och inget i närheten av bölder. Kan tillägga att jag är lik dig, kan få 3-4 finnar även utan aas men det går bort i veckan.

Ja det märks direkt om man skulle missa en dag eller så för direkt då får man fler finnar.
När jag sticker deca ihop med testo e så märker jag att jag får mindre finnar än om jag sticker testo e only med samma inervall.

Bäst hy fick jag när jag körde testo e / susta / deca 3ed, tror man kan tacka de långa estrarna för det....
Citera
2013-02-02, 21:24
Medlem
whiners avatar
Tjena boys!

Dum som man är så har jag förvarat mitt testo p och tren a i bilen nu i vinter av olika anledningar, när jag nu tänkte sätta igång deffen och tar in preppen så har mitt testo propp kristalliserats lite/mkt, dock så ser oljan helt normal ut efter 5 minuter inne i rumstemperaturen, kan oljorna ha förstörts, och inte går att bruka då jag förvarat den i upp till -20 grader eller är det bara att köra på?

Mvh

/W
Citera
2013-02-02, 21:39
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ja det märks direkt om man skulle missa en dag eller så för direkt då får man fler finnar.
När jag sticker deca ihop med testo e så märker jag att jag får mindre finnar än om jag sticker testo e only med samma inervall.

Bäst hy fick jag när jag körde testo e / susta / deca 3ed, tror man kan tacka de långa estrarna för det....

Jo, visst kan det spela stor roll hos vissa, dvs att man inte sköter stickdagarna. Men dock är det olika från kropp till kropp, men förstår precis vad du menar.
Citera
2013-02-02, 21:41
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiner
Tjena boys!

Dum som man är så har jag förvarat mitt testo p och tren a i bilen nu i vinter av olika anledningar, när jag nu tänkte sätta igång deffen och tar in preppen så har mitt testo propp kristalliserats lite/mkt, dock så ser oljan helt normal ut efter 5 minuter inne i rumstemperaturen, kan oljorna ha förstörts, och inte går att bruka då jag förvarat den i upp till -20 grader eller är det bara att köra på?

Mvh

/W

Om oljan återvänt till normalt så kör på, annars värmer du upp den en aning och kör på. Men tror datumet kan påverkas en del om det inte håller temp.. Om den nu återvänt till normalt utseende så är det svårt att avgöra om den påverkats.
Citera
2013-02-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Du kan vara lugn, såpass snäll dos är inget problem att tackla. Du kan lägga dig på e3d på HCG:n, om du tycker det skulle funka bättre.

Ok, så mitt upplägg är bra annars? kör e3d då.
Citera
2013-02-03, 08:06
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Inte ha bråttom i träningen? Du ligger på 400 mg Primo ew och kan inte ett jävligaste skit om något angående prepp. Funderat på att kanske läsa på INNAN du börjar? Söka runt och leta svar på ev. frågor INNAN du hoppar på? Tragiskt

Åh där kom det... Jag kan mer om kemisk strukturerer och verkningsgrader än du tror men jag frågar folk här som HAR ERFARENHET din dumma jävel.. Den här tråden var så fin, varför kunde du inte bara hålla käft?

400 mg primo, tycker du det är mycket eller? Vanlig dosering är väl ca 300 - 1000 mg för män, Arnold låg väl i den övre delen.. Vad är det du egentligen tycker är dåligt? Att jag trycker 400 mg primo men inte kan bestämma mig för att ta fjuttiga 150 mg testo e? Då är det du som borde läsa på mer om preppen..

Mupp
Senast redigerad av Spliffmeister 2013-02-03 kl. 08:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in