2012-07-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Gick in på Isteroids hemsida o läste några trådar o kommentarer. Jag såg att en snubbe sa om man dopar sig i tidig ålder så kommer man inte bli bredare i axelbredden asså? Var det inte en myt? Ja har blivit bredare på min första kur.

Mvh

Har väl mer med skelettet att göra. Klar du kommer lägga på dig muskler så att axlarna blir bredare..
Citera
2012-07-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Ja fyfan , jag är as stor, as stark , frågar varje dag efter en bieffekt.

Jag undra inte axelutvecklingen(Muskelmassa) Jag syftade på skellettet.

Mvh

Edit: Ja glömde jag frågar ju också kvaliten på prepp.

Är väl snarare börjar man köra AAS för tidigt så finns risken man stannar i växten och givetvis då stannar axlarna också i växten (skelettet då)
Citera
2012-07-22, 22:22
Medlem
dboll 40/50 kur sväller något fruktansvärt vid buken trots stenhård kosthållning

Inne på 4:e veckan på en dboll 40 mg kur. men har ett stort problem.

Jag sväller något fruktansvärt vid framsidan av buken. Precis som det binder mer vätska just där.

Någon varit med om något liknande ? Vad kan det bero på tro ?

Annars i övrigt bra utveckling i styrka.
Citera
2012-07-22, 22:34
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersson85
Inne på 4:e veckan på en dboll 40 mg kur. men har ett stort problem.

Jag sväller något fruktansvärt vid framsidan av buken. Precis som det binder mer vätska just där.

Någon varit med om något liknande ? Vad kan det bero på tro ?

Annars i övrigt bra utveckling i styrka.

hur mkt och vad äter du på en dag ungefär?

kan ju ha lite med gener och anlag alla får ju fett/vätskan på olika ställen av kroppen det är liksom individuellt..hur stort överskott äter du och äter du "strikt"/bra? kost?

du skulle ju kunna köra lite letro för att förhindra vätskebildning och ev kanske undersöka hur letro och just "fett depåer" påverkar dig, nu är jag ju inte så kunnig finns dom som kan mera, men det är ju vädigt svårt att svara på. utan det är väl bara som det är..om du inte äter mkt skräpmat/dålig kost, annars är det väl bara dina gener och anlag antar jag...är det stor skillnad sen innan du klev på? kör du dboll only eller blastar du?

mvh
Citera
2012-07-23, 12:25
Medlem
Gjortens avatar
Tjosan igen.

Okej, lite allmänna " Stämmer detta?" frågor om Anavar. Köttat igenom mängder av information på olika sidor men vet ej om det jag funnit stämmer och skulle vilja kolla detta med er! I korta drag.. *Stort andetag*

0.125 till 0.250 mg per pound ( Kgx2.2, i mitt fall 75x2.2 = 165 pounds (( jag vet, lätt vikt, ät mer fö-fan din jävla rump tomte ) är "rekommenderad dos". Detta placerar mig vid ungefär 41mg som jag är lat på och avrundar till 40mg per dag i 50+ dagar. 50+ dagar FÖR ATT Anavar inte kickar in fören fjärde veckan och jag vill ha det mesta av kuren, Förväntar mig inte att jag ska se ut som Zane, Zyzz, Supaturk, Arnold eller Coleman på första kuren, men att ha en starkare grund för andra preps i framtiden ( Test-e mest troligt, men när det sker vet jag ej just nu ). Clomid är inte "bra". PCT'n gör det den ska göra men den är halvdan, kan man dra en liknelse att jämföra clomid med novladex vore att jämnföra Dbol med mdrol eller andra prohormoner?. Om jag skulle ta Clomid är 25mg i 30 dagar en bra PCT. även om Anavar är väldigt lätt när det gäller biverkningar men ganska hård mot levern. Anavar "kanske" bränner fett också, dock enbart visceral fat ( vet ej vad det heter på svenska, men internt fett, det som finns runt organen ). Så jag kanske kommer få en hårdare look även om jag bulkar på Varet?

Även hittat en shop som säljer 'var till ett bra pris. en halvkänd shop då jag hittat gröningar de senaste 2 månaderna och inga rödingar. Dock orolig om jag har rätt adress till den och det inte är fejk och vill helst inte spränga bort 3 papp på inget alls. Finns det bättre sätt att titta om man har rätt adress till rätt försäljare utan att blii ban hammrad för att man nämner den öppet?

Tacksam för svar på mitt svammel och min lilla uppsats om 'var
Gjorten Hjortsson,
Citera
2012-07-23, 12:49
Medlem
Kör 60mg 50+ dagar.

Anavar är bra men dyrt. Anavar är den steroid som är minst skadlig för levern.

Du kommer öka styrka och lite muskelmassa. Fett kommer inte bli så stor skillnad om du bulkar.

Pct kan du köra nolva.
Dag 1 60mg
Dag 2-30 20mg

Testo e låter vettigt som andra kur.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Gjorten
Tjosan igen.

Okej, lite allmänna " Stämmer detta?" frågor om Anavar. Köttat igenom mängder av information på olika sidor men vet ej om det jag funnit stämmer och skulle vilja kolla detta med er! I korta drag.. *Stort andetag*

0.125 till 0.250 mg per pound ( Kgx2.2, i mitt fall 75x2.2 = 165 pounds (( jag vet, lätt vikt, ät mer fö-fan din jävla rump tomte ) är "rekommenderad dos". Detta placerar mig vid ungefär 41mg som jag är lat på och avrundar till 40mg per dag i 50+ dagar. 50+ dagar FÖR ATT Anavar inte kickar in fören fjärde veckan och jag vill ha det mesta av kuren, Förväntar mig inte att jag ska se ut som Zane, Zyzz, Supaturk, Arnold eller Coleman på första kuren, men att ha en starkare grund för andra preps i framtiden ( Test-e mest troligt, men när det sker vet jag ej just nu ). Clomid är inte "bra". PCT'n gör det den ska göra men den är halvdan, kan man dra en liknelse att jämföra clomid med novladex vore att jämnföra Dbol med mdrol eller andra prohormoner?. Om jag skulle ta Clomid är 25mg i 30 dagar en bra PCT. även om Anavar är väldigt lätt när det gäller biverkningar men ganska hård mot levern. Anavar "kanske" bränner fett också, dock enbart visceral fat ( vet ej vad det heter på svenska, men internt fett, det som finns runt organen ). Så jag kanske kommer få en hårdare look även om jag bulkar på Varet?

Även hittat en shop som säljer 'var till ett bra pris. en halvkänd shop då jag hittat gröningar de senaste 2 månaderna och inga rödingar. Dock orolig om jag har rätt adress till den och det inte är fejk och vill helst inte spränga bort 3 papp på inget alls. Finns det bättre sätt att titta om man har rätt adress till rätt försäljare utan att blii ban hammrad för att man nämner den öppet?

Tacksam för svar på mitt svammel och min lilla uppsats om 'var
Gjorten Hjortsson,
Citera
2012-07-23, 12:51
Medlem
Gjortens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Kör 60mg 50+ dagar.

Anavar är bra men dyrt. Anavar är den steroid som är minst skadlig för levern.

Du kommer öka styrka och lite muskelmassa. Fett kommer inte bli så stor skillnad om du bulkar.

Pct kan du köra nolva.
Dag 1 60mg
Dag 2-30 20mg

Testo e låter vettigt som andra kur.

Mvh

Ok. Även om jag är under medel längd så ska man ändå köra 60mg alltså? Ska allt försöka få tag i novla då. Tack för det snabba svaret!
Citera
2012-07-23, 12:56
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ok. Även om jag är under medel längd så ska man ändå köra 60mg alltså? Ska allt försöka få tag i novla då. Tack för det snabba svaret!

Du kan gott börja med 40mg, höj dosen nästa gång istället för det är bättre att skynda långsamt.

Ha aldrig för bråttom.
Citera
2012-07-23, 13:02
Medlem
Gjortens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Du kan gott börja med 40mg, höj dosen nästa gång istället för det är bättre att skynda långsamt.

Ha aldrig för bråttom.

Ah, det var det jag tänkte på. Hellre bromsa in i det istället för att köra självmordstakt baraföratt!

Tack igen! 40/50+ bilr det nog första gången!!
Citera
2012-07-23, 13:29
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ah, det var det jag tänkte på. Hellre bromsa in i det istället för att köra självmordstakt baraföratt!

Tack igen! 40/50+ bilr det nog första gången!!

Bra, bättre att skynda långsamt.
Citera
2012-07-23, 14:40
Medlem
Ok, idag började ledvärken frågan är då om knölen verkligen försvinner eller om jag nu ska nöja mej med att den blivit betydligt mindre än det va förut och kanske börja trappa ner?

Kört AP letro i 11 dagar idag och MIRs i 5 så 16 dagar som jag kör 2.5mg letro om MIRs nu fungerar dvs.

Tänkte om man skulle börja ta 1.25ed denna vecka?
Citera
2012-07-23, 15:21
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Ok, idag började ledvärken frågan är då om knölen verkligen försvinner eller om jag nu ska nöja mej med att den blivit betydligt mindre än det va förut och kanske börja trappa ner?

Kört AP letro i 11 dagar idag och MIRs i 5 så 16 dagar som jag kör 2.5mg letro om MIRs nu fungerar dvs.

Tänkte om man skulle börja ta 1.25ed denna vecka?

beror på hur kraftig ledvärken är hur stel osv..känns som jag går på letro ed fast jag aldrig kört det.

men aa testa med 1.25, växer knölen eller du känner känningar så bara höjja- försvinner den helt kan du gå ned och köra eod ett tag med sen..men det bestämmer du själv.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in