Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Gick in på Isteroids hemsida o läste några trådar o kommentarer. Jag såg att en snubbe sa om man dopar sig i tidig ålder så kommer man inte bli bredare i axelbredden asså? Var det inte en myt? Ja har blivit bredare på min första kur.
Mvh
alltså va? vill du säga att du bara blivit bred, du som är as stark och as stor och frågar dagligen om du har fått ngn bieffekt eller vilka oljor du ska köra osv.. nej men det beror väl på vad han menar med tidig ålder, men det är ju självklart att man blir axelbredare? det blir man ju av att träna hårt och äta bra utan prepp..till och med utan att tränna öht pojkar blir till tonåringar,tonåringar till män. bara där så "växer" man ju med åren.. så du måste förstått fel eller så vill du bara srkiva att du växte, alla växte väl när man klev på, alla ökar som fan när man börjar träna om man sköter allting rätt..alla byggare som jag ha sett krymper ju inte med åren direkt..
men beror väl på vad han menar med tidigt ålder..är det i så låg ålder så kroppen inte utväcklats,innan hormon nivåerna är stabila/bra innan man har utvecklade receptorer osv kanske man kan få ngt fel på systemet som gör att preppen inte biter lika bra.. om man tex kurar som 10åring, men har svårt att tänka mig att axlarna inte ska kunna bli bredare även om man ger sitt dagisbarn dboll i gröten som man smular ner...
mvh