2012-07-22, 12:53
Medlem
hej! jag var inne och tog testo värden på sjukhuset för ett tag sen, som ni vet så är det en skala på 8-30 och jag hade tolv på den skalan. Jag är 20 och tyckte det var väldigt lågt, var på skalan borde en "normal" 20 åring ligga? när det gäller sådana här saker så är det ju ni på F12 som vet mest så jag ställer frågan här ifall det är någon som undrar varför. tacksam för svar.

Mvh!
Citera
2012-07-22, 15:15
Medlem
Det här med att aspirera, varje gång jag gör det så ''studsar'' pumpen till och får en liten bubbla i sig, har aldrig hittat blod....ska det vara så?
Citera
2012-07-22, 15:20
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalpanik
Det här med att aspirera, varje gång jag gör det så ''studsar'' pumpen till och får en liten bubbla i sig, har aldrig hittat blod....ska det vara så?
Ja
Citera
2012-07-22, 16:11
Medlem
hej, undrar om hcg är ett måste med deca 400mg och testo e 500 ew?
testo v.1-14
deca v1-10
tänkte köra med galenika men har bara en grön kran som jag tar ifrån och där har dom varken galenika lr hcg. mvh
Citera
2012-07-22, 16:16
Medlem
bigknigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinp89
hej, undrar om hcg är ett måste med deca 400mg och testo e 500 ew?
testo v.1-14
deca v1-10
tänkte köra med galenika men har bara en grön kran som jag tar ifrån och där har dom varken galenika lr hcg. mvh

1. Är det din första kur eller andra?
2. Höj decan till 15-20 veckor. Samma med testot.
3. Mrz från Hb säljer galenika och är grön. MM säljer Hcg som ska funka.

Det låter som din första kur. Men men, Hcg är inte ett måste oavsett alla kurer. Det är bara bättre för dig att köra Hcg så du får behålla så mycket massa som möjligt.

Mvh
Citera
2012-07-22, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
1. Är det din första kur eller andra?
2. Höj decan till 15-20 veckor. Samma med testot.
3. Mrz från Hb säljer galenika och är grön. MM säljer Hcg som ska funka.

Det låter som din första kur. Men men, Hcg är inte ett måste oavsett alla kurer. Det är bara bättre för dig att köra Hcg så du får behålla så mycket massa som möjligt.

Mvh

okej, nej det är min tredje kur.kört en 50/50 dbol och jyst nu ligger jag i slutet av en 14veckors testo e 500mg e5d med dbol blast dom 5 första veckorna men är inne på v 13 nu så planerar en ny kur till hösten.låter nog som det blir hcg då kämpar man som satan vill man ju behålla det också
Citera
2012-07-22, 16:42
Medlem
Till er som kört roaccutan: Hur upplever ni risken för sides i form av akne under efterföljande kurer?

Sen jag avslutade min medicinering med roa har jag varit helt fri från akne. Kan man åtnjuta denna "immunitet" även under kur eller kommer skiten bara blossa upp igen?
Citera
2012-07-22, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackontrack
Till er som kört roaccutan: Hur upplever ni risken för sides i form av akne under efterföljande kurer?

Sen jag avslutade min medicinering med roa har jag varit helt fri från akne. Kan man åtnjuta denna "immunitet" även under kur eller kommer skiten bara blossa upp igen?

Käkade själv tre kurer roa innan jag började med mitt preppande och nu är det två år sedan jag tog min senaste roakur och är fortfarande väldigt fin i hyn. Lite stora porer men inga finnar eller så i alla fall. Är dock noga med vilka prepp jag väljer däremot. Kör bara snabba estrar då nivåerna kommer ligga bättre, för att vara på den säkra sidan.

Den immunitet du snackar om finns inte, klart du kan få finnar. Det är mer som ett skydd, du kanske bara får 10% av den aknen du skulle ha fått egentligen. Med tiden kommer detta roaskyddet att avta så du vet det.
Citera
2012-07-22, 18:23
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeABaws
Käkade själv tre kurer roa innan jag började med mitt preppande och nu är det två år sedan jag tog min senaste roakur och är fortfarande väldigt fin i hyn. Lite stora porer men inga finnar eller så i alla fall. Är dock noga med vilka prepp jag väljer däremot. Kör bara snabba estrar då nivåerna kommer ligga bättre, för att vara på den säkra sidan.

Den immunitet du snackar om finns inte, klart du kan få finnar. Det är mer som ett skydd, du kanske bara får 10% av den aknen du skulle ha fått egentligen. Med tiden kommer detta roaskyddet att avta så du vet det.
Testo D måste ju vara ett kanon alternativ att sätta e4d för bra nivåer tex 200mg. För oss som har haft/har acne problem.

mvh
Citera
2012-07-22, 21:17
Medlem
bigknigts avatar
Gick in på Isteroids hemsida o läste några trådar o kommentarer. Jag såg att en snubbe sa om man dopar sig i tidig ålder så kommer man inte bli bredare i axelbredden asså? Var det inte en myt? Ja har blivit bredare på min första kur.

Mvh
Citera
2012-07-22, 21:27
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Gick in på Isteroids hemsida o läste några trådar o kommentarer. Jag såg att en snubbe sa om man dopar sig i tidig ålder så kommer man inte bli bredare i axelbredden asså? Var det inte en myt? Ja har blivit bredare på min första kur.

Mvh

alltså va? vill du säga att du bara blivit bred, du som är as stark och as stor och frågar dagligen om du har fått ngn bieffekt eller vilka oljor du ska köra osv.. nej men det beror väl på vad han menar med tidig ålder, men det är ju självklart att man blir axelbredare? det blir man ju av att träna hårt och äta bra utan prepp..till och med utan att tränna öht pojkar blir till tonåringar,tonåringar till män. bara där så "växer" man ju med åren.. så du måste förstått fel eller så vill du bara srkiva att du växte, alla växte väl när man klev på, alla ökar som fan när man börjar träna om man sköter allting rätt..alla byggare som jag ha sett krymper ju inte med åren direkt..

men beror väl på vad han menar med tidigt ålder..är det i så låg ålder så kroppen inte utväcklats,innan hormon nivåerna är stabila/bra innan man har utvecklade receptorer osv kanske man kan få ngt fel på systemet som gör att preppen inte biter lika bra.. om man tex kurar som 10åring, men har svårt att tänka mig att axlarna inte ska kunna bli bredare även om man ger sitt dagisbarn dboll i gröten som man smular ner...

mvh
Senast redigerad av IceDog 2012-07-22 kl. 21:40.
Citera
2012-07-22, 21:44
Medlem
bigknigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
alltså va? vill du säga att du bara blivit bred, du som är as stark och as stor och frågar dagligen om du har fått ngn bieffekt eller vilka oljor du ska köra osv.. nej men det beror väl på vad han menar med tidig ålder, men det är ju självklart att man blir axelbredare? det blir man ju av att träna hårt och äta bra utan prepp..till och med utan att tränna öht pojkar blir till tonåringar,tonåringar till män. bara där så "växer" man ju med åren.. så du måste förstått fel eller så vill du bara srkiva att du växte, alla växte väl när man klev på, alla ökar som fan när man börjar träna om man sköter allting rätt..alla byggare som jag ha sett krymper ju inte med åren direkt..

men beror väl på vad han menar med tidigt ålder..är det i så låg ålder så kroppen inte utväcklats,innan hormon nivåerna är stabila/bra innan man har utvecklade receptorer osv kanske man kan få ngt fel på systemet som gör att preppen inte biter lika bra.. om man tex kurar som 10åring, men har svårt att tänka mig att axlarna inte ska kunna bli bredare även om man ger sitt dagisbarn dboll i gröten som man smular ner...

mvh

Ja fyfan , jag är as stor, as stark , frågar varje dag efter en bieffekt.

Jag undra inte axelutvecklingen(Muskelmassa) Jag syftade på skellettet.

Mvh

Edit: Ja glömde jag frågar ju också kvaliten på prepp.
Senast redigerad av bigknigt 2012-07-22 kl. 21:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in