Jag har i dagsläget 50 st Testosterone Enanthate 250mg.
Har gått i tankarna på att köra en cykel skjutning framåt hösten när jag har tid att träna mer dedikerat. I dagsläget klarar jag bara 3 gånger i veckan på grund av mycket annat, så det känns som slöseri.
I vilket fall, 50 st borde räcka till 250 dagar om man kör det i ett svep.
För mig känns det, spontant, som en lite väl lång period att hålla igång.
Jag funderar på cirka 20 veckor allt som allt. Det är 140 dagar, alltså 28 stick.
Kan rent av tänka mig att korta det till endast 20 stick.
Att köra dubbla stick, alltså 500mg, känns uteslutet innan jag testat hur jag funkar på testo.
Vad hade ni kört? 20, 28 eller annat antal stick?
Vidare, hur mycket Nolva kan jag behöva ha hemma? Detta har jag inte köpt än.
Vilken nål föredrar ni att sticka testo med? Är orange eller blå vettigaste?
Vidare funderar jag på om det verkligen är nödvändigt med en speciell uppsugningsnål? Vad anser ni?
Blå nål, kör en 20 veckor, någon vecka hit o dit spelar ingen roll, Sug bara upp me blåa o stick me blåa så slipper du tänka på så mkt, personligen gör ag så. Har bara massvis med blåa
Blå nål, kör en 20 veckor, någon vecka hit o dit spelar ingen roll, Sug bara upp me blåa o stick me blåa så slipper du tänka på så mkt, personligen gör ag så. Har bara massvis med blåa
Lycka till att suga upp galenika med blåa. Det lär ju ta ett tag.
Lutade lite åt det. Tror det borde funka.
Hur stort lager Nolva behöver man om oturen skulle vara framme?
Har kört "riktig(AP)" letro från PP och knöllen har blivit större ändå... Ska jag gå av helt eller vad rekommenderar ni?
Fick gyno av susta 250mg, hoppade av direkt och började med galenika istället och samtidigt drog jag igång med 2.5mg letro (MIR) det sägs att det är fake så då köpte jag AP från PP direkt och fick det i fredags och kört det sedan i fredags men som sagt knölen på högra sidan har blivit större ändå.
Har kört "riktig(AP)" letro från PP och knöllen har blivit större ändå... Ska jag gå av helt eller vad rekommenderar ni?
Fick gyno av susta 250mg, hoppade av direkt och började med galenika istället och samtidigt drog jag igång med 2.5mg letro (MIR) det sägs att det är fake så då köpte jag AP från PP direkt och fick det i fredags och kört det sedan i fredags men som sagt knölen på högra sidan har blivit större ändå.
Så frågan återigen, hoppa av lr fortsätta?
Din knöl kommer inte bli mindre på 5 dagar, men det är konstigt om den blivit större, du inbillar dig inte bara?
Kör på med letro 2.5 mg varje dag om du vill ha bort den, det tog en å en halv vecka för min knöl att börja bli mindre.
Ligg på endast testo 250 ew sen bomba på med letro 2,5 mg ed.
Senast redigerad av Manbat 2012-07-18 kl. 22:07.
Enligt tråden om generella riktlinjer för preparat står följande att läsa runt kontringar på gyno vid testo e-användning:
Kontring av gynekomasti:
Bäst med Nolvadex och Letrozole. Dosera 160mg Nolvadex dag ett och fortsätt sedan med 20mg nolvadex hela kuren och PCT igenom, alternativt lägg in arimidex när känningarna av gynekomasti har lagt sig och fortsätt kuren med normal dosering och arimidex tills dess att man börjar PCT. Komplettera med Letrozole om du kör högdos och inte vill sänka dosen, annars så bör man sänka dosen på alla aromatiserande preparat i kuren. Om man vet ifrån början att man är känslig emot gynekomasti kan arimidex vara ett bra preparat i att motverka en stor del av aromatiseringen i förebyggande syfte, men som fallskärm när gyno väl kommer är det bättre med Nolvadex och/eller Letrozole än Arimidex.
Kör man 140 (20 veckor) dagar bör man alltså behöva ett gäng ifall gynokänningarna kommer redan efter exempelvis halva tiden.
Då krävs 8 nolva dag ett och därefter 69 nolva totalt för övriga dagar.
Blir således 77 nolva.
Nu brukar ni resonera? För mig lutar det åt att köpa tre stycken 30-kartor. Alltså totalt 90 nolva.
Råkar man få gynokänningar nästan omedelbart så får man ju helt enkelt beställa mer nolva alternativt avsluta kuren i förtid.
Vad är en rimlig stash?