2012-08-13, 22:56
Medlem
Otroligt varmt och Nolvan, någon koppling? svettet bara rinner av att sitta framför datan :P
Citera
2012-08-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatavinter
men va tänker du med?? man äter, tränar och trycker för att bli stor. träna, ät och läs på förr fan.

Man gör inget halv dant om man börjar.

man går sin egna väg. man bryr sig bara om vad man själv vill. inte vad andra tycker eller kan tycka.

dom som lider av att man är för liten trots rätt tränande, ätande och bra koll på kroppen samt riktiga bodybuilder brukar aas.

que? du borde fan inte bruka aas öht om du inte ens kan läsa. va fan yrar du om egentligen.

edit: med risk för offtopic attitydsproblem, måste jag ändå fråga dig om du är autistisk eller bara är begåvad med IQ-skivstång?

Ditt citat av en av mina poster, kan jag inte ens koppla ihop med resten av ditt inlägg där du snackar om att man bara använder aas för att bli stor. wtf?

Du citarar mig där jag ställer två retoriska frågor levererade med en dos ironi för att visa en poäng. sen följer jag det av att påpeka att jag inte tänkt göra något halvdant.

Du svarar, enligt det enda sätt jag kan tolka det med: Fråga inte andra något i syfte att optimera din egna situation, gör bara som du vill och aas är bara något trycker för att bli stor..!?

Du försöker ge mig råd att äta träna och läsa på, tre saker du verkar tro jag missat totalt, samtidigt säger du emot dig själv när du lite senare säger att man itne ska lyssna på andra bara göra som man själv vild.. jesus, du tar nog veckans idioti på f12 imo!

Du snacka nåt om att det bara är folk som lider av att dom är för små trots rätt ätande och bla bla.. Snälla sätt din inject i huvudet och försök träffa den delen av hjärnan med läsförståelse nästa gång du ska sätta ett stick!
Senast redigerad av Duckdown 2012-08-13 kl. 23:21.
Citera
2012-08-13, 23:14
Medlem
Hittar inga direkta svar när jag söker så frågar här.
Vad är det för spårtid på pct? hcg, nolva, clomid? går det att svara på?
finns det nå ungefärligt svar? nolva längre spårtid än clomid eller vise versa?
Kontrollerar RF eller polis dessa preparat vi prov?
Citera
2012-08-14, 00:54
Medlem
karatekung90s avatar
Hej.
Närmar mig slutet på dbolls-kuren och är på det hela taget nöjd. Det jag nu undrar ska jag vänta i en eller kanske ett par veckor innan jag går på nästa dbolls-kur igen?
Eller rent av kanske inte ens gå av denna kuren utan ´bara fortsätta. Dock blir det ju mer än 60 dagars kurande och vet att levern kanske tar lite skada.

Tacksam för svar.
Citera
2012-08-14, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikkize
Hittar inga direkta svar när jag söker så frågar här.
Vad är det för spårtid på pct? hcg, nolva, clomid? går det att svara på?
finns det nå ungefärligt svar? nolva längre spårtid än clomid eller vise versa?
Kontrollerar RF eller polis dessa preparat vi prov?
Har sökt också och fått svaret 30-40 dagar. Nolva och clomid. Dock utan faktabaserad länk.
Citera
2012-08-14, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Hej.
Närmar mig slutet på dbolls-kuren och är på det hela taget nöjd. Det jag nu undrar ska jag vänta i en eller kanske ett par veckor innan jag går på nästa dbolls-kur igen?
Eller rent av kanske inte ens gå av denna kuren utan ´bara fortsätta. Dock blir det ju mer än 60 dagars kurande och vet att levern kanske tar lite skada.

Tacksam för svar.

Eftersom det är rekommenderat att köra runt 6-8 veckor så bör du ju inte köra mer, vänta i 2-3 månader åtminnstone innan du kör igen.
Citera
2012-08-14, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Hej.

Tacksam för svar.

Beror på hur mycket du vill behålla din lever.
Citera
2012-08-14, 12:32
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duckdown
Första svaret från ostmackan var att det inte fanns någon mening med kur om man kände att man var tvungen att dölja det för att det isåfall inte skulle vara värt det.

Med de fakta jag besitter finns det flera sätt att undvika vätskeansamling om man nu är villig att blanda in fler prepp i kuren för att motverka den effekten av testot. eller så finns det ju testo med kort ester som testo prop som är känt för att inte samla lika mkt vatten. Nu var det inte frågan, utan frågan va bara hur folk vanligtvis döljer/"tonar ned" sina ökningar och vätskeansamlingar (om man inte kör andra prepp eller om ändringar i kosten inte har önskad effekt)

Att på min fråga svara att det är helt lönlöst att kura bara för att man inte vill få bloatat ansikte känns inte riktitg fair, då det uppenbarligen fanns alternativa lösningar (som jag kände till, det va inte det frågan rörde, läs frågan igen). Det andra svaret han kom med var dock inte lika spontant då han faktiskt kom med förslag vilket uppskattades.

Oavsett om ostmackan utgick ifrån att jag faktiskt kunde lite grann eller ej, så kunde han kanske svarat på frågan ist för att komma med rådet att kura är helt onödigt om man inte vill att folk i ens närhet ska få reda på det, vilket han sedermera gjorde.

Min fråga inlednignsvis, var om det kanske var en bra idé att ligga på minsta möjliga kaloriöverskott, för att på så vis inte gaina lika mkt lika snabbt (och därmed inte lika tydligt växa). Jag förstår inte varför det förekommer ett sånt problem att besvara frågan ist för att jiddra. alla har väl dragit egna valser eller "förklaringar" för att hänvisa till, om folk frågar/misstänker, att folk skulle dela med sig om sina tips var allt jag bad om...

OnT: Ja, tröja kan väl va en bra grej, fast kan ju va lite halvjobbigt när man någon gång i framtiden lär behöva ta av sig tjocktröjan och då helt plötsligt växt.

Inser att folk är överdrivet kåta på att få uppmana andra att "läsa på" och komma med kommentarer som "du har tydligen noll koll" etc, vad jag inte förstår är varför folk inte bara kan läsa frågorna och besvara dom ist för komma med irrelevant bullshit.
+1
Citera
2012-08-14, 12:40
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Har sökt också och fått svaret 30-40 dagar. Nolva och clomid. Dock utan faktabaserad länk.
Så allt ska vara länk baserade svar?? Personlig erfarenhet då.?

Många pladdrar om att man pajjar levern på tex d -boll men glömmer helt bort att det är biverkningar på nolva..
Senast redigerad av Gibsone 2012-08-14 kl. 12:43.
Citera
2012-08-14, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gibsone
Så allt ska vara länk baserade svar?? Personlig erfarenhet då.?

Många pladdrar om att man pajjar levern på tex d -boll men glömmer helt bort att det är biverkningar på nolva..

Vadå? D e väl bara hälsosamt att proppa i sig serm och ai i tokiga mängder, månader i sträck, utan ett konkret behov för det... Eller...?
Citera
2012-08-14, 13:53
Medlem
Hej, har alltid haft lite puffy nipps inte brytt mig så mycket men jag läste någonstans här att man kunde ta letro mot det , är det lönt och göra det mitt i kuren eller ska man vänta tills pct?
Citera
2012-08-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StaraKatarusa
Hej, har alltid haft lite puffy nipps inte brytt mig så mycket men jag läste någonstans här att man kunde ta letro mot det , är det lönt och göra det mitt i kuren eller ska man vänta tills pct?

Om du alltid haft det kommer letro troligtvis inte göra någon skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in