Citat:
Ursprungligen postat av hatavinter
men va tänker du med?? man äter, tränar och trycker för att bli stor. träna, ät och läs på förr fan.
Man gör inget halv dant om man börjar.
man går sin egna väg. man bryr sig bara om vad man själv vill. inte vad andra tycker eller kan tycka.
dom som lider av att man är för liten trots rätt tränande, ätande och bra koll på kroppen samt riktiga bodybuilder brukar aas.
que? du borde fan inte bruka aas öht om du inte ens kan läsa. va fan yrar du om egentligen.
edit: med risk för offtopic attitydsproblem, måste jag ändå fråga dig om du är autistisk eller bara är begåvad med IQ-skivstång?
Ditt citat av en av mina poster, kan jag inte ens koppla ihop med resten av ditt inlägg där du snackar om att man bara använder aas för att bli stor. wtf?
Du citarar mig där jag ställer två retoriska frågor levererade med en dos ironi för att visa en poäng. sen följer jag det av att påpeka att jag
inte tänkt göra något halvdant.
Du svarar, enligt det enda sätt jag kan tolka det med: Fråga inte andra något i syfte att optimera din egna situation, gör bara som du vill och aas är bara något trycker för att bli stor..!?
Du försöker ge mig råd att äta träna och läsa på, tre saker du verkar tro jag missat totalt, samtidigt säger du emot dig själv när du lite senare säger att man itne ska lyssna på andra bara göra som man själv vild.. jesus, du tar nog veckans idioti på f12 imo!
Du snacka nåt om att det bara är folk som lider av att dom är för små trots rätt ätande och bla bla.. Snälla sätt din inject i huvudet och försök träffa den delen av hjärnan med läsförståelse nästa gång du ska sätta ett stick!