2024-02-23, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Tycker det är jobbigt med stryrketräning, kan jag ta nåt relativt ofarligt för att öka min muskelmassa lite snabbare?

Testosterong kanske är det minst farliga men samtidigt vill jag itne sabba mina naturliga nivåer.
Förstår inte riktigt din fråga. Vill du köra dopning utan att styrketräna..?
Citera
2024-02-23, 23:10
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Tycker det är jobbigt med stryrketräning, kan jag ta nåt relativt ofarligt för att öka min muskelmassa lite snabbare?

Testosterong kanske är det minst farliga men samtidigt vill jag itne sabba mina naturliga nivåer.
Alla AAS stänger ner din egenproduktion. Tar du en måttlig dos testosteron får du tillbaks dina nivåer ett tag efter avslutad kur.

Hade jag varit som du hade jag kört en kur på 400-500mg testosteron, enantat eller cypionat, i 3-5 månader.

Här är några preparat du kan stacka med testosteronet:
Primobolan
Masteron
Deca
Anavar
Citera
2024-02-25, 13:27
Medlem
Som tjej är det så att om man tar anabola steroider och östrogen samtidigt under en kur så slipper man "manliga biverkningar"???
Citera
2024-02-26, 09:53
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Finns två olika sätt jag hittar för att mäta testosteronnivåer. Dels genom saliv, och sen som ex. werlabs genom blodprov på nåt provtagningsställe som är kopplad till dom. Spelar det någon roll vilket? Funkerar salivtesten bra? Vore smidigt att inte behöva åka till nån provtagningsplats.

Vill mäta mina testosteron och östrogen nivåer. Några rekommendationer? Tankar kring ovanstående?
Citera
2024-02-26, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Som tjej är det så att om man tar anabola steroider och östrogen samtidigt under en kur så slipper man "manliga biverkningar"???
Nej. Däremot kan det nog lindra andra biverkningar som man får av lågt östrogen. Inte superinsatt i det här med tjejer och steroider men du får nog räkna med att risken finns för manliga biverkningar och blir större desto högre dos.
Citera
2024-02-27, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Finns två olika sätt jag hittar för att mäta testosteronnivåer. Dels genom saliv, och sen som ex. werlabs genom blodprov på nåt provtagningsställe som är kopplad till dom. Spelar det någon roll vilket? Funkerar salivtesten bra? Vore smidigt att inte behöva åka till nån provtagningsplats.

Vill mäta mina testosteron och östrogen nivåer. Några rekommendationer? Tankar kring ovanstående?

Vad jag förstått så kan man mycket riktigt mäta testosteron i saliv, men det värdet är tyvärr värdelöst då det inte säger något om det tillgängliga aktiva.
Citera
2024-02-28, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Det är oxå under och ja det är en gråzon men igentligen ska man ligga på 15 i din ålder för anses normalt och jag har läst det vetenskapliga som dom anser och dom anser att från 8-12nmol är en gråzon men lågt och över 12nmol då kan dom inte ge testo men vissa gör ändå för även 12 är lågt.
Sen 37år med bara då är det definitivt lågt.
Fast dom är så efterblivna idag många läkare hade detta varit på 60-70 talet hade fan 7-8nmol setts som riktigt lågt men dom försöker av maskulera männen idag vilket är bevisat med alla jävla microplaster och kemikalier.
Fast jag har ett tips till dig köp 1-3vialer 10ml testosteron decanoate vilket har 15 dagar halveringstid och sätt 2ml var 4-5 vecka kommer bli perfekt fast du borde ju kunna få det lagligt.

Va och lämnade andra provet nyligen och fick svar, de har ökat från 7.9 till 14, är det dött lopp och över nu då tror du?
Citera
2024-02-29, 00:21
Medlem
CuckoosNests avatar
Hej
jag har frågat lite (på andra forum) om HCG och tycker jag får väldigt olika svar. så tänkte att jag frågar här med.

Hur viktigt är det att ta HCG ihop med kur? Vissa säger att det egentligen är onödigt att ta, sen finns det dom som säger att det är viktigt att ha ihop med kur.
Min kur betår av Sustanon 250, 1ml e5d, och tänkte mig en 12 veckors kur, sen om det blir en paus eller Cruise det vet jag inte än. Fått tipset om att köra cruising mellan kurer, men har inte läst på tillräckligt om just det för att ta beslut än.

Sen har jag backat upp hemma med att ha Nolvadex om/när det behövs.

EDIT:
Kan tilläggas att anledningen till att jag överväger cruise är att jag nu på kur märkt att mina nervsmärtor jag normalt lever med är så gott som borta, visst märks de fortfarande av, men det är fortfarande en "som dag och natt skillnad", och då har jag testade det mesta som finns på FASS, men inget har hjälpt så bra. Överväger prata med läkaren om det, men rädd att få skit för det.
Senast redigerad av CuckoosNest 2024-02-29 kl. 00:24.
Citera
2024-02-29, 01:19
Medlem
marklyft100s avatar
Legat på Testo-E 450mg EW i 7 veckor nu. Detta är min första kur. Jag gör ganska fina ökningar på gymmet men vart är denna kåthet alla pratar om?
Citera
2024-02-29, 02:52
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Hej
jag har frågat lite (på andra forum) om HCG och tycker jag får väldigt olika svar. så tänkte att jag frågar här med.

Hur viktigt är det att ta HCG ihop med kur? Vissa säger att det egentligen är onödigt att ta, sen finns det dom som säger att det är viktigt att ha ihop med kur.
Min kur betår av Sustanon 250, 1ml e5d, och tänkte mig en 12 veckors kur, sen om det blir en paus eller Cruise det vet jag inte än. Fått tipset om att köra cruising mellan kurer, men har inte läst på tillräckligt om just det för att ta beslut än.

Sen har jag backat upp hemma med att ha Nolvadex om/när det behövs.

EDIT:
Kan tilläggas att anledningen till att jag överväger cruise är att jag nu på kur märkt att mina nervsmärtor jag normalt lever med är så gott som borta, visst märks de fortfarande av, men det är fortfarande en "som dag och natt skillnad", och då har jag testade det mesta som finns på FASS, men inget har hjälpt så bra. Överväger prata med läkaren om det, men rädd att få skit för det.

Tror det beror på hur länge man tänkt ligga på. Om du aldrig tänker gå av cruise så finns det iofs ingen anledning för HcG.

Har du neuropati eller vad är det för nervsmärtor? :/
Citera
2024-02-29, 03:52
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Tror det beror på hur länge man tänkt ligga på. Om du aldrig tänker gå av cruise så finns det iofs ingen anledning för HcG.

Har du neuropati eller vad är det för nervsmärtor? :/

Neurofibromatos
Citera
2024-02-29, 04:27
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Neurofibromatos

Ouch... Då hade jag nog cruisat så länge jag kunnat också. Om ingen annan smärtstillande hjälpt likvärdigt dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in