2017-10-15, 17:34
Medlem
MundusOptimes avatar
Jag skulle behöva ha lite tips. Har varit borta från träningen i ungefär ett halvår nu, men har precis kommit igång igen. I och med uppehållet så har jag lagt på mig en del fett är ca 180 och väger 84kg.

Har tänkt att köra en OT-kur 40/50. Är det smartast att först tappa en del fett innan jag går på kuren eller är det good2go redan nu?
Citera
2017-10-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundusOptime
Jag skulle behöva ha lite tips. Har varit borta från träningen i ungefär ett halvår nu, men har precis kommit igång igen. I och med uppehållet så har jag lagt på mig en del fett är ca 180 och väger 84kg.

Har tänkt att köra en OT-kur 40/50. Är det smartast att först tappa en del fett innan jag går på kuren eller är det good2go redan nu?

deffa på kuren skulle jag gjort
Citera
2017-10-16, 14:16
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramidheart
Här kommer ett par frågor.

Hur lång är hållbarheten på vialer med testo e ?

Kan man köpa på sig en årsförbrukning utan att det ligger och blir gammalt?

Tacksam för svar.

Beror helt på vad du köper.
Galenika håller minst 3 år , beroende på när den är gjord givetvis
Citera
2017-10-16, 20:41
Medlem
Tjena

Är sugen på min första kur nu och har egentligen bara två funderingar, hade rätt så mycket acne i tonåren , speciellt på ryggen. Är 28 gammal nu och har kvar lite grand på ryggen och är livrädd att de ska blossa upp en massa acne om jag går på en kur testo e. Finns det preparat som är mindre risk för acne?

Sedan vill jag ju givetvis hålla koll på alla värden osv . Nu bor jag 13 mil från närmsta werlab mottagning, är det värt att köra dit 3 gånger för att kolla sig ? Eller är det bökigt på vårdcentralen att få ett prov?
Citera
2017-10-17, 06:45
Medlem
Aramidhearts avatar
Tack för svaren Thebandit777 och Gustav2adolf
Citera
2017-10-17, 20:57
Medlem
hej
jag har kört mina första kur testo e 250 mg i 12 v och är nu i andra veckan i pct. allt har gått bra inge problem elr loss of gains. min fråga lyder
1. nästa kur tänkte ja köra i februari testo e. Kan ja köra 250 mg igen elr ska ja höja till 3-500 mg e5d ?.

mvh alanya94
Citera
2017-10-18, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
hej
jag har kört mina första kur testo e 250 mg i 12 v och är nu i andra veckan i pct. allt har gått bra inge problem elr loss of gains. min fråga lyder
1. nästa kur tänkte ja köra i februari testo e. Kan ja köra 250 mg igen elr ska ja höja till 3-500 mg e5d ?.

mvh alanya94

det går utmärkt att köra samma dosering igen och är du nöjd med resultaten tycker jag det är det du ska köra, om du vill ha mer resultat - med självklart mer biverkningar som står på spel då det går hand i hand tycker jag att du ska höjja dosen
Citera
2017-10-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det går utmärkt att köra samma dosering igen och är du nöjd med resultaten tycker jag det är det du ska köra, om du vill ha mer resultat - med självklart mer biverkningar som står på spel då det går hand i hand tycker jag att du ska höjja dosen

jo jag är nöjd tror ja håller kvar 4-5 kg muskler faktiskt och de är ju bra.
så tror de blir 250 mg igen faktiskt.

mvh alanya94
Citera
2017-10-19, 00:14
Medlem
Citat:
jo jag är nöjd tror ja håller kvar 4-5 kg muskler faktiskt och de är ju bra.
så tror de blir 250 mg igen faktiskt.

mvh alanya94

Är du nöjd på 250mg så fortsätt där, finns ingen anledning att höja dosen om du fortfarande får goda resultat på tidigare dos. Högre dos ger inte alltid bättre resultat i längden, skynda långsamt

Sen kan du omöjligt säga hur mkt du får behålla redan, din återhämtning har precis börjat. Du har fortfarande testo i omloppet men förhoppningsvis flyter det på.

/jojjan
Citera
2017-10-19, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Är du nöjd på 250mg så fortsätt där, finns ingen anledning att höja dosen om du fortfarande får goda resultat på tidigare dos. Högre dos ger inte alltid bättre resultat i längden, skynda långsamt

Sen kan du omöjligt säga hur mkt du får behålla redan, din återhämtning har precis börjat. Du har fortfarande testo i omloppet men förhoppningsvis flyter det på.

/jojjan
Du har absolut rätt och ja var noggran som fan med kost och sömn. Ja som person vill inte slarva med kost och sömn för ja vill göra de till 100 %. " leave no stone unturned" så nästa kur blir i februari vila i 5 månader så min egen produktion kommer igång.
Mvh alanya94
Senast redigerad av alanya94 2017-10-19 kl. 10:49.
Citera
2017-10-19, 11:17
Medlem
Citat:
Du har absolut rätt och ja var noggran som fan med kost och sömn. Ja som person vill inte slarva med kost och sömn för ja vill göra de till 100 %. " leave no stone unturned" så nästa kur blir i februari vila i 5 månader så min egen produktion kommer igång.
Mvh alanya94

låter bra detta! lycka till!
Citera
2017-10-20, 14:01
Medlem
Tja, känner av lite högt blodtryck av dbol, haft lätt huvudvärk etc i 10 dagar ungefär. Mätte 163/49. Det är ju lite högre övre tryck än man ska ha, upp till 140. Spelar det någon roll om man har lite högre blodtryck i en månad tex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in