2012-09-19, 19:52
Medlem
Tänkte köra 20 veckor på 500 testo d. Tror ni att hcg kommer att behövas?
Citera
2012-09-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-
Tack, nu när oskulden ska rycka är jag allt lite nojig att jag ska göra massa nybörjar tabbar
Bra tips med extra sprutor, har inte tänkt på det. Kommer sticka i gluten, vilken storlek på sprutor rekommenderar du? Blåa?

Vilken storlek för att suga upp oljan?

Blir till att köpa en extra vial då

Av vilken anledning hade du kört "on/off" på HCG:n? Är det bara av ekonomiska skäl, eller är det helt enkelt meningslöst att va "on" på HCG kuren igenom? Vill göra allt för att skona bollarna

Tackar ödmjukast för svaren grabbar, har ingen att fråga om sådana här saker IRL så det är jävligt skönt att det finns sånna som er att rådfråga (no homo)

Citat:
Ursprungligen postat av albin_g

Hcg är ett eget val grabbar, jag kör inte hcg och har aldrig gjort, kulorna är charmigt små men annars så är det finemang. Det är alltså aldrig ett måste, skulle i bägge era fall skitit i det, men det är självklart upp till er.
Citera
2012-09-19, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Hcg är ett eget val grabbar, jag kör inte hcg och har aldrig gjort, kulorna är charmigt små men annars så är det finemang. Det är alltså aldrig ett måste, skulle i bägge era fall skitit i det, men det är självklart upp till er.

Klart det inte är ett måste, men det är alltid bättre att återhämta sig snabbare vilket man gör om man har hcg med.
Citera
2012-09-19, 21:30
Medlem
Citat:

Körde testo D, och bollarna är mindre men enligt mig va inte hcg nödvändigt!

MEN såklart bra att ha hemma ifall just dina skulle bli russin första veckan.
Citera
2012-09-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
Idag satte jag en inject och när jag aspirerade kom det luftbubblor som vanligt. Sen när jag hade tryckt in hälften av oljan så fick jag sjukaste hostattacken, sen började jag skjuta in resten. När jag drog ut verktyget så kom det massa blod och så såg jag att det fanns en liten droppe blod i pumpen är det något att vara orolig över??
Kommer jag fortfarande ta upp oljan som jag ska??
Och ja jag kände att jag vara inne i musklen

Man ser oftast om oljan kommer ut, så om du endast såg blod så ska det va lugnt.
Citera
2012-09-19, 22:45
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-
Tack, nu när oskulden ska rycka är jag allt lite nojig att jag ska göra massa nybörjar tabbar
Bra tips med extra sprutor, har inte tänkt på det. Kommer sticka i gluten, vilken storlek på sprutor rekommenderar du? Blåa?

Vilken storlek för att suga upp oljan?

Använder grön nål för att suga upp och blå för att sticka.
Mitt första stick tog mig ca 30 min innan den var i benet, ett tips jag kan ge är att lyssna på musik och ta det lugnt hehe, det känns inte så mycket som man tror!

Mitt tips är att enbart sticka i skinkan, hade svårt att gå ibland när jag körde i lår.
Citera
2012-09-19, 23:12
Medlem
Bigzys avatar
Vilket är det säkrast kortet när det gäller letro, har funderingar på alpha pharmas letro, men har läst att det inte funkar så bra för vissa:/
Citera
2012-09-19, 23:56
Medlem
Svamppps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Använder grön nål för att suga upp och blå för att sticka.
Mitt första stick tog mig ca 30 min innan den var i benet, ett tips jag kan ge är att lyssna på musik och ta det lugnt hehe, det känns inte så mycket som man tror!

Mitt tips är att enbart sticka i skinkan, hade svårt att gå ibland när jag körde i lår.

Ähhh vafan stick med den gröna du suger upp med också gör jag trots jag stuckit igenom flera vialer ingen fara alls lite slöare bara :P

Sen föredrar jag alla dagar i veckan att sticka i låret framför skinkan lite högre upp på låret i samma höjd som kulorna. Är lite bökigt att sticka i arslet också om man är lite grove.
Citera
2012-09-20, 00:24
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamppp
Ähhh vafan stick med den gröna du suger upp med också gör jag trots jag stuckit igenom flera vialer ingen fara alls lite slöare bara :P

Sen föredrar jag alla dagar i veckan att sticka i låret framför skinkan lite högre upp på låret i samma höjd som kulorna. Är lite bökigt att sticka i arslet också om man är lite grove.

Den gröna är helt sjukt grov!
Ser ju ut som man har blivit skjuten efter en sådan injekt haha.

Riktigt bökigt är det att sätta i röven, men värt det.
Citera
2012-09-20, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Klart det inte är ett måste, men det är alltid bättre att återhämta sig snabbare vilket man gör om man har hcg med.

Då kör du det i slutet av kuren och det är för att kicka igång bollarna, men alla gör ju som dom vill, men ser inte poängen med att slösa pengar på det, använd det på prepp istället.
Citera
2012-09-20, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Den gröna är helt sjukt grov!
Ser ju ut som man har blivit skjuten efter en sådan injekt haha.

Riktigt bökigt är det att sätta i röven, men värt det.

Låret är ju en dröm i början, förutom injekt smärtan..
Citera
2012-09-20, 03:06
Medlem
Citat:

Jag har legat på 500mg test i ungefär 19 veckor nu, och upplever inte alls att hcg behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in