2016-01-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Hur är det att beställa oljor nu på vintern? Är det stor risk att det fryser och oljan blir kristalliserad?

Jobbar själv på terminal, och godset står aldrig kvar på bilar över helger etc. allt står inne på värmeterminaler.

om det kan frysa under transport eller inte kan jag inte svara på. är alltid väldigt inpackat bland andra paket så jag har svårt att tro det.
Citera
2016-01-04, 20:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Jobbar själv på terminal, och godset står aldrig kvar på bilar över helger etc. allt står inne på värmeterminaler.

om det kan frysa under transport eller inte kan jag inte svara på. är alltid väldigt inpackat bland andra paket så jag har svårt att tro det.

Är det uppvärmt under transport, eller är det utomhustemperatur i transportutrymmet?
Citera
2016-01-04, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Tack för svar
varför hatar du nolva? och jag antar att du blev nöjd med resultatet av din 250 mg e5d?

För mig personligen är det för mycket bieffekter för att nyttan skall vara värd smärtan med Nolva.

Nej, jag blir aldrig nöjd. Men 250 e5d är i min mening ett perfekt sätt att kura då det är ytterst skonsamt för kroppen och fortfarande ger extremt många positiva effekter.
Citera
2016-01-04, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag förstår vad du menar men resonemanget är lite skevt.. Bara för att "det funkade" förr så betyder det inte att det är optimalt.
Klart man kan köra utan PCT men det känns märkligt att inte ge kroppen bevisat bättre förutsättningar för återhämtning om man nu kan. Men som sagt, inget måste.

Mvh

Kanske lite dåligt skrivet men min poäng var precis som du skriver, att PCT inte är ett måste.
Citera
2016-01-05, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Är det uppvärmt under transport, eller är det utomhustemperatur i transportutrymmet?

beror på. oftast är det utomhustemp. bara när det är livsmedel, läkemedel etc så är det uppvärmt.

vanliga paket vågar jag påstå att det går med temperaturen som tränger in i ekipaget. ganska stor skillnad när man lossar ett ekipage och när man går ut dock. bra mycket kallare ute.

sen är paketen ganska välstuvade i burar osv. borde ge hyffsad isolering.
Senast redigerad av cSk666 2016-01-05 kl. 03:02.
Citera
2016-01-05, 03:34
Medlem
Crillster88s avatar
tjena tjena första inlägget jag gör här
antar att det här är en passande tråd för min fråga

håller på att planera en till kur som ser ut såhär

>1g test v. 1-24
>400mg tren ace v. 1-8
>400mg deca v. 8-16
>400mg tren ace v. 16-24

kanske kommer slänga i HGH också, 5 enheter om dagen isånafall under hela kuren..

Jag skulle behöva lite hjälp med en AI att köra under kuren, samt PCT, någon som har några förslag?
antar att 40mg nolva i ett par veckor inte räcker för det här

tack på förhand
Citera
2016-01-05, 05:00
Medlem
hairypotter88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
1. Inte riktigt, nej.
2. Dosberoende.
3. Finns olika upplägg som rekommenderas, bara välja ett och testa.

Stick bara AAS intramuskulärt.
Har du inget att komma med så skit i att skriva din tönt.
Citera
2016-01-05, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crillster88
tjena tjena första inlägget jag gör här
antar att det här är en passande tråd för min fråga

håller på att planera en till kur som ser ut såhär

>1g test v. 1-24
>400mg tren ace v. 1-8
>400mg deca v. 8-16
>400mg tren ace v. 16-24

kanske kommer slänga i HGH också, 5 enheter om dagen isånafall under hela kuren..

Jag skulle behöva lite hjälp med en AI att köra under kuren, samt PCT, någon som har några förslag?
antar att 40mg nolva i ett par veckor inte räcker för det här

tack på förhand

Är det NPP du tänkt köra annars är det lite kort tid för decanoate kan jag tycka
Adex 0,5mg EOD? Problem med gyno högt östro? - vetej, det vet du!

HCG borde komma till passande med tanke på längden på kuren
Citera
2016-01-05, 11:00
Medlem
Citat:
Man blir alltid lite vissen på nolva. Jag skulle köra 20 mg ed genom hela PCT'n istället, kanske 40 mg de tre första dagarna.
Okej tack för respons. Det jag är orolig över är att jag inte kommer bli återhämtad till 100% därför kände jag att mer nolva kunde hjälpa till. Men jag tar till mig er respons och kör 4 mg 3-5 dagar och sedan 20 mg resterande dagar. Ett bättre upplägg?
Citera
2016-01-05, 11:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Okej tack för respons. Det jag är orolig över är att jag inte kommer bli återhämtad till 100% därför kände jag att mer nolva kunde hjälpa till. Men jag tar till mig er respons och kör 4 mg 3-5 dagar och sedan 20 mg resterande dagar. Ett bättre upplägg?

Man blir alltid återhämtad, det tar bara lite olika lång tid. Såvida man inte preppat väldigt hårt under flera år då vill säga.

Ställ in dig på att du kommer känns dig lite seg under månaden du tar nolva. Det är inte jättetydligt men en förändring märker man om man är uppmärksam, sedan blir det avsevärt bättre när man slutar och efter 1-2 månader till är du helt återställd. Går snabbare om du äter och sover väl, långsammare om du gör det motsatta.
Citera
2016-01-05, 11:33
Medlem
Citat:
Man blir alltid återhämtad, det tar bara lite olika lång tid. Såvida man inte preppat väldigt hårt under flera år då vill säga.

Ställ in dig på att du kommer känns dig lite seg under månaden du tar nolva. Det är inte jättetydligt men en förändring märker man om man är uppmärksam, sedan blir det avsevärt bättre när man slutar och efter 1-2 månader till är du helt återställd. Går snabbare om du äter och sover väl, långsammare om du gör det motsatta.

Härligt. Är det något jag missat tror du?
Och sen är det klart att allt kommer skötas mer eller mindre helt exemplariskt under kuren, allt annat skulle bara vara idiotiskt.
Citera
2016-01-05, 11:43
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Härligt. Är det något jag missat tror du?
Och sen är det klart att allt kommer skötas mer eller mindre helt exemplariskt under kuren, allt annat skulle bara vara idiotiskt.

Mja, inte direkt tror jag. Jag tycker man ska hålla första kuren så simpel som möjligt. Men om jag vore du skulle jag nog köra 40 mg OT ed hela kuren genom istället, och gör den lite längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in