2016-02-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Ja, det är helt normalt. Rid ut det bara.

Hur lång nål sätter du med? Och vart på gluteus sätter du?

Blå nål 0,60*25 mm.. Jag hoppas det släpper. 3 dagar till nästa stick. Jag klarar i princip all smärta, så jag håller tummarna. Jag antar att detta är normalt? Ska jag sätta med en annan nål tycker du?
Citera
2016-02-28, 15:06
Medlem
2,5 cm bör räcka, såtillvida du inte är flera modeller större.

Prova att sätta i vastus lateralis annars? Helt klart det mest smärtfria alternativet, förutsatt att du sätter rätt.
Citera
2016-02-28, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
2,5 cm bör räcka, såtillvida du inte är flera modeller större.

Prova att sätta i vastus lateralis annars? Helt klart det mest smärtfria alternativet, förutsatt att du sätter rätt.

Jag får testa det helt enkelt. Ska testa sätta i första gluten igen, gör det lika ont så frontar jag. Beror detta på att kroppen inte är van vid testot eller?
Citera
2016-02-28, 15:44
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Dög inte den här tråden? (FB) Stora tråden för små / nybörjarfrågor (Del 2) " Läs första inlägget"
Citera
2016-02-28, 20:02
Medlem
Varför sätter du 1ml i varje glute? Sätt all olja i samma muskel. Du får ont för att du sprutat olja på muskeln vilket inte är normalt för kroppen eller oren olja.

Jag hade brutalt ont första sticket i min första kur när jag satte i låret.
Citera
2016-02-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobagoo
Varför sätter du 1ml i varje glute? Sätt all olja i samma muskel. Du får ont för att du sprutat olja på muskeln vilket inte är normalt för kroppen eller oren olja.

Jag hade brutalt ont första sticket i min första kur när jag satte i låret.

Står klart och tydligt att han kör 250 mg (1 ml) e3d.
Citera
2016-03-01, 01:53
Medlem
chebmamis avatar
Ska börja köra 60 mg OT ed, 3 st 20 mg tabs om dagen. Hur hade ni delat upp det? Gör det jättestor skillnad när man tar dom, ni som kört orala/OT? Delar ju helst inte upp det 3 gånger om dagen.

Det är ju hyfsat lång halveringstid på OT, ca 16 timmar.
Citera
2016-03-01, 08:56
Medlem
Är 16 dagar in på mina OT, 60/50 och dicken rinner bara över lite när det är dags för tömning, lite sås på toppen och ganska grötigt. Kommer adex hjälpa mig med det? Eller proviron?

Ska inom några dagar gå på Testo E 250mg e5d, så det löser sig kanske ändå?

Hade tänkt börja tbol och testo samma dag men leveranstiden på testot drog iväg skapligt från superman... bör dyka upp idag.
Citera
2016-03-01, 10:30
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Är 16 dagar in på mina OT, 60/50 och dicken rinner bara över lite när det är dags för tömning, lite sås på toppen och ganska grötigt. Kommer adex hjälpa mig med det? Eller proviron?

Ska inom några dagar gå på Testo E 250mg e5d, så det löser sig kanske ändå?

Hade tänkt börja tbol och testo samma dag men leveranstiden på testot drog iväg skapligt från superman... bör dyka upp idag.

Hahahaha VA?! Vad är det du försöker fråga? Dicken rinner bara över lite? Lite sås på toppen och ganska grötigt?
Citera
2016-03-01, 10:42
Medlem
Kan någon kunnig förklara för mig vad TUDCA är?

https://en.wikipedia.org/wiki/Tauroursodeoxycholic_acid

Verkar som att det är en "Must-have" grej om man tar orala, men jag kanske är trög nu, men är det taurin eller är det en annan variant utav det?

Som jag förstått/antar att det är just nu, är att det där är en _variant_ av "vanligt" taurin, men jag ANTAR att det har snarlika effekter?

Kan någon som är kunnig förklara den ev. skillnaden för mig? Finns väldigt tunnt med info online och hittar bara shoppar för vanligt taurin här i Sverige.
Citera
2016-03-01, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Hahahaha VA?! Vad är det du försöker fråga? Dicken rinner bara över lite? Lite sås på toppen och ganska grötigt?

Det kommer alltså väldigt mycket mindre sarre när jag sprutar, är nog inte lika kåt heller. Men den reser sig iallafall.
Citera
2016-03-01, 11:44
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Det kommer alltså väldigt mycket mindre sarre när jag sprutar, är nog inte lika kåt heller. Men den reser sig iallafall.

Mindre sås får jag med, och ibland har satsen blivit väldigt gele-artad. Upplever att det blev bättre med ardex, så det är ju inte omöjligt att östrogenet på något sätt påverkat prostatan. Östrogen är ju välkänt en faktor för bla prostatacancer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in