2015-12-30, 23:39
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
För ett par år sedan kurade man för fulla muggar och PCT fanns inte i ordboken. Folk fick bra resultat då också, så PCT är öht inte *nödvändigt*.

Jag förstår vad du menar men resonemanget är lite skevt.. Bara för att "det funkade" förr så betyder det inte att det är optimalt.
Klart man kan köra utan PCT men det känns märkligt att inte ge kroppen bevisat bättre förutsättningar för återhämtning om man nu kan. Men som sagt, inget måste.

Mvh
Citera
2016-01-01, 15:52
Medlem
hairypotter88s avatar
3 Snabba frågor.

1. Är halveringstiden likadan om man sätter Testo E Sub-Q?
2. Efter sista sticket IM är det ju normalt 2veckor innan man påbörjar PCT, är det samma med Sub-Q?
3. Jag borde väl fortsätta med HCG dem där 2 veckorna när jag slutat ta Testo och väntar på att dra igång med nolva/clomid?

Skulle vara grymt skysst om någon kunde besvara mig dessa frågorna.

Mvh
Citera
2016-01-02, 02:33
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hairypotter88
3 Snabba frågor.

1. Är halveringstiden likadan om man sätter Testo E Sub-Q?
2. Efter sista sticket IM är det ju normalt 2veckor innan man påbörjar PCT, är det samma med Sub-Q?
3. Jag borde väl fortsätta med HCG dem där 2 veckorna när jag slutat ta Testo och väntar på att dra igång med nolva/clomid?

Skulle vara grymt skysst om någon kunde besvara mig dessa frågorna.

Mvh
1. Inte riktigt, nej.
2. Dosberoende.
3. Finns olika upplägg som rekommenderas, bara välja ett och testa.

Stick bara AAS intramuskulärt.
Citera
2016-01-02, 13:44
Medlem
Tjena, ska brassa på med min andra kur. Körde testo p 75mg eod sist, fick gyno då jag klev av pga fake nolva som nu gått tilbaka till en ärta ungefär, syns inte om man inte känner noga.

Nu till den nya då jag tänkte köra
150mg testo p eod 8 v
Arimidex 0.5mg eod förebyggande syfte.
Några mer tips för att minimera risken för gyno?

Pct bestående av
Armidex 0,5eod
Nolva, 40,40,20,20,

Kommer ha letro och nolva till hands vid gyno!

Stats:
Ålder: -
Längd:168cm
Vikt: 86
Bf: 10-12

Mvh Janne
Citera
2016-01-02, 15:47
Bannlyst
500mg test ew gyno prone, hjälper 10mg nolva ed tro? Bättre tips?
Mår väldigt illa av adex.
Mvh
Citera
2016-01-02, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
500mg test ew gyno prone, hjälper 10mg nolva ed tro? Bättre tips?
Mår väldigt illa av adex.
Mvh

Kör låg dos adex och nolva då. 0.25 e3d och 10mg ed.
Citera
2016-01-02, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kör låg dos adex och nolva då. 0.25 e3d och 10mg ed.

Tack, behövs nolvan sättas In tidigare än test kurens start? För att få byggas upp till steady state.
Mvh
Citera
2016-01-02, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Tack, behövs nolvan sättas In tidigare än test kurens start? För att få byggas upp till steady state.
Mvh

Kör från start om du är känslig för gyno, du lär inte märka någon skillnad i praktiken.
Citera
2016-01-03, 03:48
Medlem
Gjorde ett stick i högra låret som jag gjort innan, men första sticket så träffade jag en nerv och råkade glida ut med nålen så stack om direkt brevid första sticket men kändes konstigt. Men kom enda in och tömde kanylen, sen när jag tog ut kom det en del blod ganska mycket faktiskt. (Jag kollade om jag fick blod in i sprutan innan jag tryckte mitt testo ) och det va lugnt. Så jag tror jag träffade en på vägen ut eller nått, min fråga är.

Kan olja ha runnit ut?
Vad händer om det blivit en blödning ?

Mvh
Citera
2016-01-03, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musras
Gjorde ett stick i högra låret som jag gjort innan, men första sticket så träffade jag en nerv och råkade glida ut med nålen så stack om direkt brevid första sticket men kändes konstigt. Men kom enda in och tömde kanylen, sen när jag tog ut kom det en del blod ganska mycket faktiskt. (Jag kollade om jag fick blod in i sprutan innan jag tryckte mitt testo ) och det va lugnt. Så jag tror jag träffade en på vägen ut eller nått, min fråga är.

Kan olja ha runnit ut?
Vad händer om det blivit en blödning ?

Mvh

Om du inte tryckte oljan i ett blodkärl (vilket du borde märkt vid det här laget) så är det ingen fara.
Lite olja kan ha runnit ut men det spelar heller ingen roll i det stora hela. Även om det ger en lite optinojja när man ser att oljan rinner ut.
Citera
2016-01-03, 19:55
Medlem
Då jag tvingats byta leverantör så undrar jag om det är dåligt att mitt i kuren byta, ifall den nya oljan innehåller 300mg/ml istället för 250 som den gamla?
Vad finns det för nackdelar med detta isf?

PS. Kört 1ml (250mg) hela kuren.
Citera
2016-01-03, 20:05
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbaff
Då jag tvingats byta leverantör så undrar jag om det är dåligt att mitt i kuren byta, ifall den nya oljan innehåller 300mg/ml istället för 250 som den gamla?
Vad finns det för nackdelar med detta isf?

PS. Kört 1ml (250mg) hela kuren.

Äh, kör på 300 mg/ml om det är mer praktiskt. Gör knappast någon märkbar skillnad. Om du kör vialer kan du ju dock köra ca 0,8 ml så får du ~250 mg i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in