2015-07-22, 11:15
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Skämtar du? Finns inga tullar i Danmark.

Kör de inte stickkontroller vid bron?
Senast redigerad av Fenjal888 2015-07-22 kl. 11:23.
Citera
2015-07-22, 13:31
Medlem
Har lite funderingar
Ligger på en tren susta Winnys kur och ligger på mycket lågt kcal underskott
Ligger på ca 1500 kcal dag problemet är att min aptit är lika med zero
Någon som känt likadant? Tips på hur man kan få upp aptiten lite ?
Mår illa jag bara tänker på mat
Citera
2015-07-22, 18:16
Medlem
Sillbenets avatar
Hej, tänkte beställa D-Bol samt Nolva då jag är sugen på en första kur.
jag tänkte köra 20mg/dag i 6 veckor.
Dock har jag läst lite olika ang. pct.
Ska man köra typ 120mg nolva första dagen sen 20mg varje dag under kuren eller ska man vänta tills kuren är klar, och hur mycket per dag rekommenderar ni då? Gärna någon med mycket erfarenhet av endast dbol kurer. Tack på förhand.
Mvh
Citera
2015-07-22, 18:37
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Kör de inte stickkontroller vid bron?

Har sett ett par gånger när du kommer från tyskland. Bor i Malmö och har varit mycket i Danmark de senaste 30 åren, och har sett tullare en enda gång från Sverige, och det var vid båtarna. Men visst, det kan säkert hända, men sannolikheten är liten.
Citera
2015-07-22, 18:48
Medlem
Citat:
Har sett ett par gånger när du kommer från tyskland. Bor i Malmö och har varit mycket i Danmark de senaste 30 åren, och har sett tullare en enda gång från Sverige, och det var vid båtarna. Men visst, det kan säkert hända, men sannolikheten är liten.

Dom kollar regelbundet tågen när du åker från Danmark till Sverige. Men har aldrig sätt att dom kollat när man åker till Danmark från Sverige.

Mvh
Citera
2015-07-22, 20:23
Medlem
Fråga.. Hur sätter ni själva i gluteus? Känns som att jag är alldeles för ovig för det.. Man får göra allt med en hand, samma om man sätter i axeln.

Hur vore det att sätta i låren eod hela tiden? Inga stora mängder, bara en ml
Citera
2015-07-22, 20:45
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Ja, man brukar ju prata om att den bron är första flödet av olagligheter in i Sverige så..
Citera
2015-07-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Fråga.. Hur sätter ni själva i gluteus? Känns som att jag är alldeles för ovig för det.. Man får göra allt med en hand, samma om man sätter i axeln.

Spegel?
Citera
2015-07-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad

Kör vartannat lår så går det bra, men axlar och rumpan är ett mycket bättre alternativ
Citera
2015-07-23, 09:42
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Dom kollar regelbundet tågen när du åker från Danmark till Sverige. Men har aldrig sätt att dom kollat när man åker till Danmark från Sverige.

Mvh

Exakt. Så har det alltid varit.
Citera
2015-07-23, 18:12
Medlem
Tjena! Hoppas någon kan svara på vad som kanske hänt mig, eller om någon varit med om liknande!*

Hoppade på min fjärde kur i måndags Testo only 1G. Tidigare kurer har jag aldrig haft pip och när jag satt i låret en gång fick jag lite ont men gick över efter två dagar.*

Tidigare kurer har jag aldrig frontat (fråga mig inte varför) men nu tänkte jag att nu ska jag göra det. Så det blev 2G testo måndags som jag delade upp i 2,5 ml i vardera skinka och 1,5 ml i vardera lår. Jag ska nämna att jag har nytt märke som jag aldrig kört förut (Superman lab) och jag har bara hört bra om märket.*

I tisdags när jag vaknade så hade jag så jävla ont på alla fyra ställen och låren gjorde så ont så det gick verkligen inte att ta sig någonstans. Stannade hemma i sängen hela dagen och hoppades på att det skulle lägga sig, men nu 3 dagar senare gör det dubbelt så ont och det här e värre smärta än vad jag nånsin läst om att någon fått från injektion. Det gör ruskigt ont i skinkorna samt höger skinka har svullnat upp lite grann och är mycket öm. Och låren finns det inte ord för hur ont det gör.*

Som sagt har aldrig vart med om något liknande :S och finns det någon som kanske har en susning om vad det är som hänt och bör jag vara orolig? Tacksam för svar*
Mvh
Citera
2015-07-23, 22:36
Medlem
Somegears avatar
Hej allesammans,

Jag har styrketränat i snart 8 år (24 år nu) och funderar i banorna på att börja preppa. Tycker det är svårt att öka i muskelmassa nu och skulle därför vilja ha en skjuts på vägen. Vad ska man rikta in sig på för sig första kur?

186 cm
82 kg
http://imgur.com/9fAmUJd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in