2015-03-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
EQ byggde väl ok för mig, men skulle inte direkt säga att det är främsta anledningen till att köra EQ.
Du sätter ju självklart i den takt du vill men kan verkligen rekommendera e4d särskilt på EQ som fettar upp hyn så att minimera acne (eller risk för) känns värdigt ett tightare intervall.
Känner inte din kurhistorik men doserna ser ok ut om du är van kurare. Annars hade 600 ew räckt.
Varför inte köra EQ lika länge som testot?

Mvh

Har ett par kurer bakom mig, både lyckade och misslyckade Var 5:e dag brukar funka fint för mig men vi får se där, har till höst att bestämma mig! Jag vill ju bygga mkt massa och EQ verkar ju bygga ändå OK dock hade jag gärna kört deca men fy fan för spårtiden. Tren kanske inte funkar just denna kur så ser ut som det får bli EQ. Tror det kan bygga ganska bra på denna dosen. Angående att jag sticker testo 4 veckor längre beror helt enkelt att jag läste nånstans där någon rekommenderade att sluta med EQ några veckor tidigare, kanske inte är nödvändigt?
Citera
2015-03-11, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Har ett par kurer bakom mig, både lyckade och misslyckade Var 5:e dag brukar funka fint för mig men vi får se där, har till höst att bestämma mig! Jag vill ju bygga mkt massa och EQ verkar ju bygga ändå OK dock hade jag gärna kört deca men fy fan för spårtiden. Tren kanske inte funkar just denna kur så ser ut som det får bli EQ. Tror det kan bygga ganska bra på denna dosen. Angående att jag sticker testo 4 veckor längre beror helt enkelt att jag läste nånstans där någon rekommenderade att sluta med EQ några veckor tidigare, kanske inte är nödvändigt?
Vill du bygga mycket massa så välj inte EQ .. öka testo dosen istället
Citera
2015-03-11, 15:05
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Hallå!

Skulle behöva lite tips på en trevlig deffkur, som inte innefattar tren då jag svarar nått så uselt dåligt på det.

Legat på i några månader med Test, Tren hex, dboll, EQ.. Kört testo only nu ett par månader och tänkte avsluta med en 8-10v deff innan man vilar systemet lite..

Testo p, Mast p och anavar har gått i tankarna.. Nå förslag?

MVH
Senast redigerad av TheBlackPanther 2015-03-11 kl. 15:17.
Citera
2015-03-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttLivEttVal
Söker lite tips, har tränat i 4 år nu. Dom senaste 3 åren har jag kört Pwo, Gainer & Kreatin från Gymgrossisten. Är skapligt nöjd. Bränt många tusenlappar på dessa kosttillskott under åren, men det har det varit värt. Tränigen är såklart en livsstil men har ändå alltid känt att det ska kunna vara en hobby och inget jag tvingas fortsätta med i hela mitt liv om jag tröttnar. Därför vill jag verkligen aldrig förstöra min egenproduktion av testosteron eller liknande.

Finns det någon som kan ge mig tips på något man kan ta för att stiga upp ypperligare ett steg inom styrketräningen? Mitt mål är att bygga mer. Om man nu vill ta ett steg till, måste nästa steg verkligen vara testo? finns det inga "lättare" AAS eller annat där ute som kanske inte är klassat som AAS? kanske något som ger sämre resultat men även innebär färre bieffekter? Lagligt eller inte spelar ingen större roll.

Nej du kan inte ta nästa steg utan att fucka upp egenprod eller liknande. Så fortsätt med GG du!

Mvh
Citera
2015-03-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Hallå!

Skulle behöva lite tips på en trevlig deffkur, som inte innefattar tren då jag svarar nått så uselt dåligt på det.

Legat på i några månader med Test, Tren hex, dboll, EQ.. Kört testo only nu ett par månader och tänkte avsluta med en 8-10v deff innan man vilar systemet lite..

Testo p, Mast p och anavar har gått i tankarna.. Nå förslag?

MVH

propp, mast, eq, eca, ev t3.

lågdos testo med mer mast+eq och eca utan aspirin för bra boost på fettförbränningen.

Mvh
Citera
2015-03-11, 16:04
Bannlyst
Private Comrades!

Man blir väldigt trött av orala som t.ex Dbol och Anadrol. Blir man lika trött av Inject? Testo,Deca,EQ o.s.v?
Citera
2015-03-11, 16:05
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
propp, mast, eq, eca, ev t3.

lågdos testo med mer mast+eq och eca utan aspirin för bra boost på fettförbränningen.

Mvh

lågdos testo, snackar vi enbart 350mg EW då eller?

Hade tänkt mig en 525mg EW(150eod) på både teston och masten, har faktiskt aldrig testat att hålla masten högre än testot.

EQ påstår ju många vara en waste om man inte kör minst 12-16v. Körde det tidigare som sagt, vet inte om jag blev så tagen av preppet i sig.. Men det kanske gör sig bättre under deff om man ser till att det underlättar cardion. Bara inte aptiten skenar iväg.

MVH
Senast redigerad av TheBlackPanther 2015-03-11 kl. 16:10.
Citera
2015-03-11, 16:46
Medlem
SuicideNotes avatar
Vad tycker ni är en bra nästakur om man kör 100mg testo-p i två kurer? Jag vill helst inte använda längre estrar än propp under hela kuren eftersom jag helst vill hålla nere tiden för hela kuren + pct.

Jag har funderat lite på det och har kommit fram till fyra alternativ
  1. Höja dosen till 150-200mg och även öka längden på kuren med ca tre veckor (=köper en vial mer än jag gjort innan
  2. Köra vidare på samma dos propp men slänga in något mer preparat. I dagens läge har jag haft ögonen på masteron eller winstrol
  3. Höja både dos på propp och slänga in något mer.
  4. Börja kuren med frontning på testo-e (375-500mg e5d) och sedan gå över till propp (150-200mg eod). Tanken bakom detta är att jag i början av kuren får upp nivåerna snabbt men att jag kan hålla nere den totala kurlängden då jag går över till propp samt att jag kan hoppa på PCT efter 2-3 dagar efter sista stick istället för ca 2 veckor. Här är jag även öppen till att slänga in något mer prepp.

Jag kan tillägga att jag är främst inställd på ökad styrka och massa kommer definitivt i andra hand. Trots detta vill jag inte testa trenbolone än på ett bra tag känner jag.

Uppskattar lite input på detta.
Citera
2015-03-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Vad tycker ni är en bra nästakur om man kör 100mg testo-p i två kurer? Jag vill helst inte använda längre estrar än propp under hela kuren eftersom jag helst vill hålla nere tiden för hela kuren + pct.

Jag har funderat lite på det och har kommit fram till fyra alternativ
  1. Höja dosen till 150-200mg och även öka längden på kuren med ca tre veckor (=köper en vial mer än jag gjort innan
  2. Köra vidare på samma dos propp men slänga in något mer preparat. I dagens läge har jag haft ögonen på masteron eller winstrol
  3. Höja både dos på propp och slänga in något mer.
  4. Börja kuren med frontning på testo-e (375-500mg e5d) och sedan gå över till propp (150-200mg eod). Tanken bakom detta är att jag i början av kuren får upp nivåerna snabbt men att jag kan hålla nere den totala kurlängden då jag går över till propp samt att jag kan hoppa på PCT efter 2-3 dagar efter sista stick istället för ca 2 veckor. Här är jag även öppen till att slänga in något mer prepp.

Jag kan tillägga att jag är främst inställd på ökad styrka och massa kommer definitivt i andra hand. Trots detta vill jag inte testa trenbolone än på ett bra tag känner jag.

Uppskattar lite input på detta.

Testo P 150-200mg eod och blasta en sväng med winnar om det är styrka du är ute efter
Citera
2015-03-11, 17:47
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Testo P 150-200mg eod och blasta en sväng med winnar om det är styrka du är ute efter

Känner också att det är det alternativet som känns bäst. Behöver bara läsa in mig mer på winstrol och hur det fungerar.

Har du någon erfarenhet av hur stor skillnaden blir i ökning, prestation, känsla etc. av en 50-100% ökning i testot?
Citera
2015-03-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Känner också att det är det alternativet som känns bäst. Behöver bara läsa in mig mer på winstrol och hur det fungerar.

Har du någon erfarenhet av hur stor skillnaden blir i ökning, prestation, känsla etc. av en 50-100% ökning i testot?

Yes

Mycket hänger ju på hur längesen din senaste kur var desto längre av ju mer svarar det när du hoppar på en cykel igen, skillnaden svårt att sia om men högre doser mer tryck massa styrka osv

Skippa masten iaf tycker den inte ger mycket förutom vid en diet
Citera
2015-03-11, 18:15
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyssensBror
Private Comrades!

Man blir väldigt trött av orala som t.ex Dbol och Anadrol. Blir man lika trött av Inject? Testo,Deca,EQ o.s.v?
Väldigt individuellt. Jag blir inte trött av varken orala eller injects. Förutom långa perioder på tren då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in