Citat:
Ursprungligen postat av
Fenjal888
Jag testade nyss själv en testo/tren kur istället för mina vanliga testo-only kurer. Rent byggarmässig så tycker jag inte tren var så imponerande som jag trott, utan att lägga samma pengar på bara testo är nästan lika bra. Får dåligt flås av tren också, samt rubbningar i humöret så om du har en flickvän så ska du se till att det är riktigt stabilt i erat förhållande innan du ger dig på tren, tycker jag. Jag tycker du ska köra på 500 mg testo ew, låter som ett bättre alternativ då jag misstänker att du inte har skitmånga kurer i bagaget.
Fick du sådarna enorma humörsvängningar?
Är dock lugn som en filbunke och märkte inte av något under mina orala eller inject.
Citat:
Ursprungligen postat av
aKAY
Skippa trennet direkt. Du vet ju knappt vad du pratar om. Testo prop kommer aldrig i koncentrationen 500mg/ml, inte 250mg/ml heller för den delen.
Om du vill köra en kur nr 2; varför frångå ett vinnande koncept? Du behöver inte tren. Kör en högre dos testo ist å lägg till en ai.
/aKAY
Jag skrev fel ang Testo P, ändrade det i efterhand, men ja, 500mg Testo E EW menade jag. (Skyller på jag var trött).
Men du har rätt, bäst att fortsätta på ett vinnande koncept och förbättra.
Har nolva sen innan, och skall köpa Letro och HCG. Så PCT är planerad.
Citat:
Ursprungligen postat av
qdqdq
Jag skulle börja med 500 mg test EV och om du inte är nöjd med dom ökningarna eller effekten (bara är för nyfiken), då kan du ju fixa en viral tren A och testa hur du upplever det. Om allt funkar då är det bara att väva in tren A i kuren om det inte funkar då är det bara att fortsätta på kuren. Om tren inte funkar så kan ju mast vara trevligt också om du svarar bra på det och har låg BF, man får styrkeökningar och fysiken blir hårdare torrare av mast också (om man har låg BF samma gäller tren). Ska du köra kuren på sommaren då tror jag att test och mast kan bli väldigt trevligt, du kan ju gasa på med test tren A under våren och bli riktigt jävla stenhård, sedan hoppa på test mast under sommaren ha bra tryck vara riktigt torr å må bäst (förhoppningsvis

).

Nä, jag kör på det säkra kortet och bara kör på 500mg EW. Känner mig inte redo att experimentera mer än så än, vill ta ett steg i taget. Och som Akay sade, bäst att fortsätta på ett vinnande koncept.
Men tack alla!