2015-01-14, 22:23
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoyEra
Går det att bara köra dianabol kurer? Alltså t.ex första kuren 10/? Och sen nästa kur samma eller
20-30/? Bara fortsätta på det viset upp till 50-60/?.. Sen inom kanske ett halvår eller ett år lägga till andra preparat som testo etc? Jäkligt schysst om jag får några bra svar, ska eventuellt börja kura om några månader

Och såklart ska jag ha nolvadex till hands!

Mvh /BB

Att döma av din långa tråd som åkte i papperskorgen samt faktumet att du medicineras för Aspbergers, ADD och OCD samt din i övrigt skeva syn på AAS bör du inte kura alls. Lyssna på farbror Leif.

/aKAY
Citera
2015-01-14, 23:45
Medlem
BigBoyEras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Att döma av din långa tråd som åkte i papperskorgen samt faktumet att du medicineras för Aspbergers, ADD och OCD samt din i övrigt skeva syn på AAS bör du inte kura alls. Lyssna på farbror Leif.

/aKAY

Jadu, men alla har vi ett val!
Medicineras främst för att jag har tvång (ocd), men behöver inte gå på medicinen egentligen för jag klarar mig rätt bra utan. Och nej jag är inte psykiskt instabil som han påstår, jag tror min familj och vänner känner mig bättre än en medelålderskris leif på ett forum som lägger posts om p-rullar för att frugan är för ful

Tack och hej!
Citera
2015-01-15, 00:04
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoyEra
Jadu, men alla har vi ett val!
Medicineras främst för att jag har tvång (ocd), men behöver inte gå på medicinen egentligen för jag klarar mig rätt bra utan. Och nej jag är inte psykiskt instabil som han påstår, jag tror min familj och vänner känner mig bättre än en medelålderskris leif på ett forum som lägger posts om p-rullar för att frugan är för ful

Tack och hej!

Nu fick du till det va din lilla fink!
Tack å hej som sagt, hoppas vi slipper se dig här igen!
Hoppas också att du hittar framgången utan AAS, vi tror på dig.

/aKAY
Citera
2015-01-15, 01:21
Medlem
mummas avatar
Jag körde Testo e 250mg/ml ew i somras och fick bra resultat. Men kändes att jag kunde förbättra den och hade inga problem efter PCT med blodvärden eller övriga problem.

Men jag funderar om jag kanske skall köra på 500mg/ml Testo p ew eller 250mg/ml testo p +100mg/ml tren?
Vad tror ni på bäst resultat på?
Senast redigerad av mumma 2015-01-15 kl. 01:47.
Citera
2015-01-15, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Ger nästan alla orala magproblem, mer eller mindre? Kan knappt skita alls och hade jätte lite medicin kvar för det som är recept på, något tips receptfritt från apoteket så man kan skita igen? Kosten är densamma, mycket fibrer och vatten..

Behöver inte vara preppet .... ja åt för mkt fiber o hade magproblem minska de byte ut alla fibergryn å så emot vanliga havregryn sen all råris fullkornsbröd fullkornspasta till potatis å vanligt ris ... off topic vet
Citera
2015-01-15, 08:53
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Jag körde Testo e 250mg/ml ew i somras och fick bra resultat. Men kändes att jag kunde förbättra den och hade inga problem efter PCT med blodvärden eller övriga problem.

Men jag funderar om jag kanske skall köra på 500mg/ml Testo p ew eller 250mg/ml testo p +100mg/ml tren?

Jag testade nyss själv en testo/tren kur istället för mina vanliga testo-only kurer. Rent byggarmässig så tycker jag inte tren var så imponerande som jag trott, utan att lägga samma pengar på bara testo är nästan lika bra. Får dåligt flås av tren också, samt rubbningar i humöret så om du har en flickvän så ska du se till att det är riktigt stabilt i erat förhållande innan du ger dig på tren, tycker jag. Jag tycker du ska köra på 500 mg testo ew, låter som ett bättre alternativ då jag misstänker att du inte har skitmånga kurer i bagaget.
Citera
2015-01-15, 10:11
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Skippa trennet direkt. Du vet ju knappt vad du pratar om. Testo prop kommer aldrig i koncentrationen 500mg/ml, inte 250mg/ml heller för den delen.

Om du vill köra en kur nr 2; varför frångå ett vinnande koncept? Du behöver inte tren. Kör en högre dos testo ist å lägg till en ai.

/aKAY
Citera
2015-01-15, 10:36
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:

Jag skulle börja med 500 mg test EV och om du inte är nöjd med dom ökningarna eller effekten (bara är för nyfiken), då kan du ju fixa en viral tren A och testa hur du upplever det. Om allt funkar då är det bara att väva in tren A i kuren om det inte funkar då är det bara att fortsätta på kuren. Om tren inte funkar så kan ju mast vara trevligt också om du svarar bra på det och har låg BF, man får styrkeökningar och fysiken blir hårdare torrare av mast också (om man har låg BF samma gäller tren). Ska du köra kuren på sommaren då tror jag att test och mast kan bli väldigt trevligt, du kan ju gasa på med test tren A under våren och bli riktigt jävla stenhård, sedan hoppa på test mast under sommaren ha bra tryck vara riktigt torr å må bäst (förhoppningsvis ).
Citera
2015-01-15, 12:20
Medlem
Spliffmeisters avatar
Kan nån hjälpa mig att komma i kontakt med en moderator på Hushboard?

Pma för mitt nick där, är grönad upp över öronen där.
Citera
2015-01-15, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag testade nyss själv en testo/tren kur istället för mina vanliga testo-only kurer. Rent byggarmässig så tycker jag inte tren var så imponerande som jag trott, utan att lägga samma pengar på bara testo är nästan lika bra. Får dåligt flås av tren också, samt rubbningar i humöret så om du har en flickvän så ska du se till att det är riktigt stabilt i erat förhållande innan du ger dig på tren, tycker jag. Jag tycker du ska köra på 500 mg testo ew, låter som ett bättre alternativ då jag misstänker att du inte har skitmånga kurer i bagaget.

Det där med humöret är extremt individuellt! Inga prepp har påverkat mitt humör negativt. Ev endast blivit lite lugnare och fått en längre stubin än innan. Och det även när jag kört tren.

Mvh
Citera
2015-01-15, 12:51
Medlem
Jag ligger på test e 400mg e5d nu. Har bara kört rena testo kurer tidigare.
Jag har ett gäng winnar, 75st 10mg.
Funderar om det är värt slänga in dom?
30mg om dan, räcker ju bara 25 dagar.
Ligger på bulk och målet med kuren är styrka :-)
Tips?
Citera
2015-01-15, 13:06
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollo
Jag ligger på test e 400mg e5d nu. Har bara kört rena testo kurer tidigare.
Jag har ett gäng winnar, 75st 10mg.
Funderar om det är värt slänga in dom?
30mg om dan, räcker ju bara 25 dagar.
Ligger på bulk och målet med kuren är styrka :-)
Tips?

Som alltid är mitt tips gällande winstrol: don't.
Du vet vad som gäller; vill du labba runt med levervärden och leder som är torrare än Buzz Killingtons humor utan några som helst fysiska fördelar i ditt upplägg så visst. Det är din kropp å dina val.
Jag kommer iaf, som sagt många ggr förr, aldrig att röra winstrol.

För övrigt förstår jag inte hur de flesta "råkar ha ett gäng winnar". Dök de bara upp eller? Blev ni pålurade winstrolet å vågar inte erkänna att ni köpt något som ni inte vet något om?
Kan ju knappast bara ha fått dem helt randomly.

/aKAY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in