Citat:
Ursprungligen postat av
KurtKrut
Det är ju där min fråga kommer in. Om man förväntar sig att alla i den här tråden kan allt varför ska man ens ha en tråd då? Min utbildning i detta ämnet kommer endast av svar från bekanta och vänner som är vana steroid brukare och även lite forskning här på fb.
Att använda 10/60 som pct har jag hört av vänner och bekanta ska fungera väldigt bra om man ska deffa efter kuren. Annars är det väldigt dumt att deffa pga att kroppen behöver ordentligt med mat för att återhämta sig efter en kur...
Mvh!
Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggermeister
Alltså de där med 10mg Dianabol skulle återhämta dina bollar tror jag är ren skitnsack..
Såfort man tillför nån sorts utav testo-boost som inte kommer innifrån dig, så känner hypofysen av det helt enkelt o lägger av o producera själv.. Om jag nu inte är helt ute o cyklar, men jag tror det funkar så.
Blind leder blind?
Nä men skämt åsido pojkar. Som Jaggermeister säger har kroppen ett system som sätts ur funktion så länge man tillför testo eller på annat vis påverkar signalsystemet att öka utsöndring.
Det här handlar inte om att vara dryg. Du kan däremot inte påstå att vi tycker att nybörjare ska kunna allt, det borde säga sig självt. Det handlar om att den här kunskapen som du saknar är grundläggande. Du har, som du säger, "kunskap" baserat på vad dina vänner sagt vilket inte är särskilt tillförlitligt.
Detta är dock ingen ursäkt för dig att inte spendera tid på att själv läsa till dig information och verifiera den genom att söka på trovärdiga informationskällor.
En nybörjarfråga bör rimligtvis handla om saker som nybörjaren inte förstår när denne aktivt själv försöker läsa sig till en förståelse å inte bara skriva samma frågor som nästa gröngöling hela tiden å sen sitta där å gapa å vänta på att bli sondmatade med samma typer av svar. Tradigt.
/aKAY