Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle 12345
Tjena!
Funderar på att köra en Testo E 250 mg e5d, men får lite tvetydiga uppfattningar kring preppet. Iprincip skrivs det överallt att Testo är "bäst", men samtidigt läser jag i många kurrapporter att folk får en del eller rejält med Acne samt Gynokänningar och HUVUDSAKLIGEN att Testot binder mycket vätska.
Att binda vätska är det sista jag vill, allt det går väll ur när man lägger av? Jag vill bygga styrka och behålla så mycket som möjligt efter kuren och då verkar ju Anavar/Winstrol vara mycket bättre, inget vattenbindande å skit, men återigen så är "Testo bäst"? Man kanske kan kontra vattenbindandet från Testo på nått sätt? Vad säger ni?
Med vänlig hälsning
Prova en testo var 7:e eller t.o.m. var 10:e dag och undvik alkohol så blir du inte lika bullig/slät/vattnig.
Volymen kommer ändå men skynda långsamt är vad som alltid gäller om man vill ha kvalité.
Men det är upp till dig vad du vill prova och komma fram till vad som funkar just för dig, det finns ingen exakt mall vad som gäller för alla utan man får prova sig fram och lära känna sin kropp och se vad den svarar på.