2014-09-04, 18:41
Medlem
Paijters avatar
Polaren som gått på anabola för tio år sedan kan inte längre få barn på naturlig väg. Svansarna på spermierna som är fuckade.
Citera
2014-09-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Polaren som gått på anabola för tio år sedan kan inte längre få barn på naturlig väg. Svansarna på spermierna som är fuckade.

Antar att han fått barn via ivf isåfall?
Citera
2014-09-04, 19:19
Medlem
Tjena!
Funderar på att köra en Testo E 250 mg e5d, men får lite tvetydiga uppfattningar kring preppet. Iprincip skrivs det överallt att Testo är "bäst", men samtidigt läser jag i många kurrapporter att folk får en del eller rejält med Acne samt Gynokänningar och HUVUDSAKLIGEN att Testot binder mycket vätska.
Att binda vätska är det sista jag vill, allt det går väll ur när man lägger av? Jag vill bygga styrka och behålla så mycket som möjligt efter kuren och då verkar ju Anavar/Winstrol vara mycket bättre, inget vattenbindande å skit, men återigen så är "Testo bäst"? Man kanske kan kontra vattenbindandet från Testo på nått sätt? Vad säger ni?

Med vänlig hälsning
Citera
2014-09-04, 19:30
Medlem
halloj

har fått en liten mage som jag vill bli av med.
täbkte fråga om era tankar kring
att kura med 25-50 mg effedrin om dagen i samband med att jag fastar (äter något litet varje dag).

hur länge kan vara lämpligt att göra på detta viset?
behöver jag tänka på något speciellt när jag äter effedrin?
Citera
2014-09-04, 19:54
Medlem
Min kuk krymte när jag slutade med aas och det betyder då att? Yes kuken blir större med aas testosterone.
Citera
2014-09-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Tjena!
Funderar på att köra en Testo E 250 mg e5d, men får lite tvetydiga uppfattningar kring preppet. Iprincip skrivs det överallt att Testo är "bäst", men samtidigt läser jag i många kurrapporter att folk får en del eller rejält med Acne samt Gynokänningar och HUVUDSAKLIGEN att Testot binder mycket vätska.
Att binda vätska är det sista jag vill, allt det går väll ur när man lägger av? Jag vill bygga styrka och behålla så mycket som möjligt efter kuren och då verkar ju Anavar/Winstrol vara mycket bättre, inget vattenbindande å skit, men återigen så är "Testo bäst"? Man kanske kan kontra vattenbindandet från Testo på nått sätt? Vad säger ni?

Med vänlig hälsning

Prova en testo var 7:e eller t.o.m. var 10:e dag och undvik alkohol så blir du inte lika bullig/slät/vattnig.
Volymen kommer ändå men skynda långsamt är vad som alltid gäller om man vill ha kvalité.
Men det är upp till dig vad du vill prova och komma fram till vad som funkar just för dig, det finns ingen exakt mall vad som gäller för alla utan man får prova sig fram och lära känna sin kropp och se vad den svarar på.
Citera
2014-09-04, 22:03
Medlem
Hungrig av Peg-MGF

Får nästintill outhärdliga hungerkänslor av 200mcg Peg-MGF som ja trycker varannan dag.
Har inte hittat info om det någonstans alls, känns som att jag är den ende drabbade.
Grejerna är köpta av en pålitlig källa så det lär ju inte va t.ex ghrp-6 jag blivit pålurad.
Någon som känner igen sig?
Citera
2014-09-04, 23:08
Bannlyst
Kan man spruta hg in i kuken? Har en fin och stor kuk men det skadar inte att reparera alla fiber skador man har fått av alla fittor genom åren.
Citera
2014-09-04, 23:13
Medlem
Smithwickss avatar
Bollarna krymper, kuken gör det inte. Däremot så ju större dina lår blir desto mindre ser din kuk ut att vara.
Citera
2014-09-05, 00:31
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter

Va bra för då kan han knulla på hej vilt utan att oroa sig för följderna
Citera
2014-09-05, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Va bra för då kan han knulla på hej vilt utan att oroa sig för följderna

Eller så kan man be sin brorsa ha sex med kärringen?
Citera
2014-09-05, 09:18
Medlem
qdqdqs avatar
Hej jag funderar på att köra någon viral tren A, för att snabbt få effekt så att jag ganska omgående kan avgöra om det är något för mig. Grejen är den och det här kanske låter dumt, men jag funderar på om man kan använda en insulinare (IM i deltan) eftersom det ska sättas e0d. Tänkte ta en relativt låg dos 50 mg ed bara för att känna på ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in