2014-08-22, 22:26
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andraaccount
+Stora frågan är, kan jag köra clomid tro?

Jag skulle köra färdigt min cycle och sen clomid.
Citera
2014-08-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kramnik
Skämta inte nu, lägg ner dopingen...
Menar du seriöst x)? menar du att jag ska lägga ner helt eller just nu
Citera
2014-08-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Jag skulle köra färdigt min cycle och sen clomid.
Är färdig med kuren
Citera
2014-08-22, 22:46
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andraaccount
Menar du seriöst x)? menar du att jag ska lägga ner helt eller just nu

Jag tycker att du ska fortsätta.
Din kropp försöker berätta för dig att nått går lite trögt just nu, och att du kanske bör tänka på det.

Men du verkar ju inte direkt vilja lyssna på vad din kropp säger.
Så ös på bara med vad du stoppar i dig så kanske en sväng med ambulansen till akuten när halva kroppen klappar ihop får dig att lyssna lite mer på din kropps signaler.
Citera
2014-08-22, 23:22
Medlem
Fezs avatar
GeneralPoop har nog koll på avföring ned tanke på nick. ;-)

Skämt åsido börja med clomid nu eller efter du kollat upp dig på. Hc.
Citera
2014-08-22, 23:36
Medlem
infens avatar
Nån som kan svara på om hushboard tillåter "outlook" mejl adresser vid signup ?
Citera
2014-08-23, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infen
Nån som kan svara på om hushboard tillåter "outlook" mejl adresser vid signup ?

Yes.
Citera
2014-08-23, 07:36
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashacash
Nej

Det är den största, oftast den enda anledningen till att din kuk är slak/impotens när du kör Tren eller/och Deca.
= För högt testo

lite läsning

Nice tråd o bra läsning, men jag blir lite fundersam, en del när man läser skriver om "tren dick" att man tappar ståndet och den blir slak och andra säger raka motsatsen att man får sparta kuk? Har själv kört två kurer 5 V vardera på tren 100 ml i veckan och Winnare 30 mg per dag. Och ända effekten jag märk är svettningar och blir snabbare förbannad men har alltid haft lite damp så kan inte säga att jag tycker det är sån skillnad nu o förr.

Jag funderar nu på att gå in på min tredje kur och då köra tren med Deca och ev Winnare.
Tren är jag otroligt nöjd med och är inte orolig för min nästa kur men Decan däremot är jag lite små nojig för, hört sagor om bitch tits, Deca dick och deppig som helvete.

Behöver jag komplettera med något mer och va rekommenderar ni för intag när jag tidigare legat på 100 ml tren i v?
Har fått höra om att en burk pht ska hålla kroppen stadig när man slutar med kuren? Just för att slippa Depp Deca dick osv.
Citera
2014-08-23, 11:57
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Nice tråd o bra läsning, men jag blir lite fundersam, en del när man läser skriver om "tren dick" att man tappar ståndet och den blir slak och andra säger raka motsatsen att man får sparta kuk? Har själv kört två kurer 5 V vardera på tren 100 ml i veckan och Winnare 30 mg per dag. Och ända effekten jag märk är svettningar och blir snabbare förbannad men har alltid haft lite damp så kan inte säga att jag tycker det är sån skillnad nu o förr.

Jag funderar nu på att gå in på min tredje kur och då köra tren med Deca och ev Winnare.
Tren är jag otroligt nöjd med och är inte orolig för min nästa kur men Decan däremot är jag lite små nojig för, hört sagor om bitch tits, Deca dick och deppig som helvete.

Behöver jag komplettera med något mer och va rekommenderar ni för intag när jag tidigare legat på 100 ml tren i v?
Har fått höra om att en burk pht ska hålla kroppen stadig när man slutar med kuren? Just för att slippa Depp Deca dick osv.

Du får inte bitch tits så lätt av deca. Lite testo ihop med det så inga problem med kuken. Däremot upplevde jag att det tog rätt lång tid att återhämta sig efter deca.
Citera
2014-08-23, 15:00
Medlem
infens avatar
på väg att ge upp men provar kolla om nån kan hjälpa till . Försökt signa på hushboard men får bara upp "Spam" hela tiden när jag är klar med alla detaljer. (har provat olika nicks och mejl adresser)

Nån som kan ge svar på varför ? har jag fel på bakgrundsfärgsfrågan (Svart) ?
tacksam för hjälp !
Citera
2014-08-23, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Du menar alltså förläng kuren 2 veckor? Skulle inte du påstå att jag redan påfrestar levern ganska rejält?

Har du inte haft leverproblem sen tidigare, äter inga andra mediciner eller dricker någon alkohol ska det gå bra.
Citera
2014-08-23, 18:49
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du får inte bitch tits så lätt av deca. Lite testo ihop med det så inga problem med kuken. Däremot upplevde jag att det tog rätt lång tid att återhämta sig efter deca.

Aha okej ja det va ju skönt att höra o slippa bitch tits.

Lång tid att återhämta sig? Hur då menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in