Citat:
Ursprungligen postat av
flashacash
Nej
Det är den största, oftast den enda anledningen till att din kuk är slak/impotens när du kör Tren eller/och Deca.
= För högt testo
lite läsning
Nice tråd o bra läsning, men jag blir lite fundersam, en del när man läser skriver om "tren dick" att man tappar ståndet och den blir slak och andra säger raka motsatsen att man får sparta kuk? Har själv kört två kurer 5 V vardera på tren 100 ml i veckan och Winnare 30 mg per dag. Och ända effekten jag märk är svettningar och blir snabbare förbannad men har alltid haft lite damp så kan inte säga att jag tycker det är sån skillnad nu o förr.
Jag funderar nu på att gå in på min tredje kur och då köra tren med Deca och ev Winnare.
Tren är jag otroligt nöjd med och är inte orolig för min nästa kur men Decan däremot är jag lite små nojig för, hört sagor om bitch tits, Deca dick och deppig som helvete.
Behöver jag komplettera med något mer och va rekommenderar ni för intag när jag tidigare legat på 100 ml tren i v?
Har fått höra om att en burk pht ska hålla kroppen stadig när man slutar med kuren? Just för att slippa Depp Deca dick osv.