2014-08-19, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannensguni
Tjena!

Vilken AAS hade varit bäst i rehab syfte? Snackar om dålig/svag ländrygg med diskbråck.

Vill även tillägga att jag kör allt på gymmet förutom marklyft och benböj (kör benböj, men med stången under hakan). Dessa två övningar gör så att jag har ont i en vecka/veckor framöver. Men vill jätte gärna bli stark och kunna köra dom igen.

Någon som kan ge lite tips?
Citera
2014-08-19, 10:14
Avslutad
Citat:

Deca sägs ha smörjade/reparerande effekt.

Oavsett bråck så borde du försöka träna din core, hört många genom åren som vägrar träna mark och böj pga diskarna. Man slutar inte träna bara för den saken, man förstärker långsamt.
Citera
2014-08-19, 10:23
Medlem
Citat:

SOm tidigare talare men vill du ha läkande effekt ska HGH vara bäst! Jag körde det när jag rehabiliterade mitt diskbråck. Jag kan ju inte säga om det gick snabbare eller inte men läkte det gjorde jag iaf. Är dock inte helt återställd än men det kanske man aldrig blir.

Mvh
Citera
2014-08-19, 22:18
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi

.

Deca HAR ''smörjande/reparerande'' effekt.
Det har en väldigt positiv effekt på kollagensystemet.

Kombinera med testo, kör dock inte högt testo med deca för att undvika ''deca dick''

1ml testo räcker, eller halv-ml aka 125mg om så önskas, bättre att du kör en längre kur i ditt fall, In my honest opinion.
Citera
2014-08-20, 01:26
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Ni som har legat på längre perioder, 8 - 12 månader på testo. Hur många kilo (runda slängar)tappade ni efter ni gått av innan vikten började plana ut?

Har legat på i 10 månader nu testo e 500 ew.
78kg -> 98kg fett,vatten,muskler & kärlek.

Så mycket du gick upp första månaden eller lite mer kommer du antagliger gå ner efter kuren. Kanske lite mer.
Citera
2014-08-20, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashacash

Kombinera med testo, kör dock inte högt testo med deca för att undvika ''deca dick''

1ml testo räcker, eller halv-ml aka 125mg om så önskas, bättre att du kör en längre kur i ditt fall, In my honest opinion.

Va? Nu skrev du nog lite fel va?
Citera
2014-08-20, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrenaline-rush
http://www.superiormuscle.com/forums/anabolic-steroids/56775-laws-tren

Vad tror ni om detta?
Jag tänkte precis testa tren A för första gången och tänkte lägga mig på ca. 200mg Test P och 200mg Tren A EW, alltså skynda långsamt.

skulle höjt till 400mg test 200mg tren,
jag själv skulle nog dock kört 400mg tren A 600-700mg test E EW

men det beror ju självklart på vad man har för grejer
är det pharma behövs det inte mycket det är ju tren vi snackar om
Citera
2014-08-20, 10:46
Medlem
Citat:

Oavsett bråck så borde du försöka träna din core, hört många genom åren som vägrar träna mark och böj pga diskarna. Man slutar inte träna bara för den saken, man förstärker långsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
SOm tidigare talare men vill du ha läkande effekt ska HGH vara bäst! Jag körde det när jag rehabiliterade mitt diskbråck. Jag kan ju inte säga om det gick snabbare eller inte men läkte det gjorde jag iaf. Är dock inte helt återställd än men det kanske man aldrig blir.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av flashacash

Tränar fortfarande stenhårt. Men saknar dom där övningarna jag nämnt. Bålen är riktigt stark, korsryggen som släpar efter. Har som sagt försökt med allt dom senaste 3 åren, och jag är starkare än förr nu(i bål). Men när jag kör dragrodden, så känns det dagen efter.

Tack för alla svar! Har som sagt haft problemet sedan 18-års åldern. Nådde en platå vid 18-19 i styrka (iaf bänkpress, tog 120kg 1 rep då, och samma sak är det idag 4-5 år senare) volym och vikt har jag däremot gått upp, kör endast muskelkontakt och kontrollerat.
Citera
2014-08-20, 11:07
Avslutad
Citat:
volym och vikt har jag däremot gått upp, kör endast muskelkontakt och kontrollerat.

Då får du iallafall resultat så det är inte helt bortom Somalia. Vad kan du köra för övningar för ländryggen? Eller har du avstått allt?
Citera
2014-08-20, 11:35
Medlem
Citat:
Deca eller EQ har ökad effekt på kollagen effekten, ca 240% för Deca och 320% för EQ.
Dock så tror jag inte att ditt problem ligger i att du inte har tillräckligt smörjning" i lederna utan i nått annat, tyckte mig läsa att du även haft problemet sen äldre tonår.
Ditt problem kan va så enkelt som felaktigt utförd övning/sned kontakt med musklerna/svagare muskelfäste m.m. Går inte att svara på exakt.
Deca är styggare än EQ, båda har egenskaper för ökad kollagen effekt. Vilken som bör funka för just den effekten.
Väljer du Deca så lägg dig helst på testo samtidigt, ungefär samma mängd som Decan och kör den några veckor extra.
Citera
2014-08-20, 11:37
Medlem
Citat:
Då får du iallafall resultat så det är inte helt bortom Somalia. Vad kan du köra för övningar för ländryggen? Eller har du avstått allt?

Inga alls. Måste verkligen passa mig vid varje lyft, lätta som tunga. Kan även känna av smärta dagen efter ett magpass. Att stretcha anterior pelvic(?), höften, både lindrar akut och förebygger. Men det är endast om jag har ont utan att ha gjort några speciella övningar. Men efter mark eller böj, blir jag sängliggandes i en vecka.

Det handlar alltså om både diskbråck och kort muskel

Därför har jag börjat fundera på AAS eller HGH. Peptider kanske? Är öppen för allt
Senast redigerad av mannensguni 2014-08-20 kl. 11:48.
Citera
2014-08-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
Va? Nu skrev du nog lite fel va?

Nej

Det är den största, oftast den enda anledningen till att din kuk är slak/impotens när du kör Tren eller/och Deca.
= För högt testo

lite läsning

Senast redigerad av flashacash 2014-08-20 kl. 19:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in