2014-08-21, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Tjena!
Ska hoppa på någon utav dessa två kurer snart och skulle vara tacksam om man kunde få lite input Antingen kör jag:

(Alla prepp är ifrån Alpha Pharma)

Vecka 1-6: Anavar 70 mg ed + 25-50 mg Proviron ed.
Vecka 7-10: Winstrol 25 mg ed + Glukosamin 1400 mg ed (Uppladdning med Glukosamin 1400 mg ed från och med v 5)
Vecka 10-11: Nolvadex 100 mg frontning dag ett sedan 40 mg ed.
Vecka 11-14: Nolvadex 20 mg ed.

Eller:

Vecka 1-10: Anavar 70 mg ed + 25-50 mg Proviron ed.
Vecka 10-11: Nolvadex 100 mg frontning dag ett sedan 40 mg ed.
Vecka 11-14: Nolvadex 20 mg ed.

Vilken skulle ni kört?

1-6 anavar
7-12 win
13
14-16

Är dock ingen fan av nolva, clomid ger färre biverkningar
Citera
2014-08-22, 02:10
Medlem
hur fan kan man få problem med njurarna pga injektion av testo? låter skumt.
Citera
2014-08-22, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOlzzon

Vit avföring är inte ett symtom på njurproblem som vissa här menar på. Att ha vit eller gråaktig avföring är vanligtvis ett tecken på leversvikt, vilket nämndes kort i något inlägg.

Det är ofta inget bra tecken att ha en ljus avföring och i synnerhet inte helt färglös. Då bör man kontakta sjukvården om man oroar sig och speciellt om man har inmundigat någonting man vet påverkar levern negativt.
Citera
2014-08-22, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andraaccount
Tack så mycket verkligen håller på ringer och får väl åka in antagligen och kolla, rädd att förstöra min karriär bara..

du har ingen karriär

Citat:

testo leder till högre blodtryck, högre blodtryck frestar njurarna. är det så skumt?
Citera
2014-08-22, 08:14
Medlem
Lyssna inte på "Simoni" , användaren försöker bara skrämma dig eftersom du använder doping preparat.
Nej polisen kommer inte bli inblandade då dom har tystnadsplikt.

När din avföring blir väldigt ljus/vit , är din lever överarbetat. Hoppas det fixar sig.
Citera
2014-08-22, 08:19
Medlem
Avföringen var inte ljust idag, det var brunt nu imorse. Men kommer ändå kolla upp det
Citera
2014-08-22, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeABaws
1-6 anavar
7-12 win
13
14-16

Är dock ingen fan av nolva, clomid ger färre biverkningar
Du menar alltså förläng kuren 2 veckor? Skulle inte du påstå att jag redan påfrestar levern ganska rejält?
Citera
2014-08-22, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andraaccount
Avföringen var inte ljust idag, det var brunt nu imorse. Men kommer ändå kolla upp det

Hur såg morgonpisset ut?
Citera
2014-08-22, 12:52
Medlem
Jag har haft vit/gråaktigt avföring när jag låg på 40 mg dbol, 500mg testo och 500-750mg eq. Då kan man ju få problem med njurar och levern, men att endast testo ger njur problem tror jag inte på. Hans njurar måste ha fått väldigt mkt stryck av tidigare orala kurer. den måste vara väldigt skadad för en sketen testo kur ska skapa problem för njurarna. Men som sagt, jag fick också vit avföring men det blev brunare efter några dagar. Har inte haft problem sen dess.

köp hem cranberry extract TS. Det kommer hjälpa njurarna en hel del. Skulle rekommendera cranberry extract för njurar och celery extract för blodtrycket.

Dra även till närmsta apotek och kolla vad blodtrycket ligger på. kostar runt 50-70kr att göra ett test på apoteket.

Men om JAG ska vara ärlig så tror jag att det är levern som krånglar, inte njurarna. Hoppas på att du har använt liv52 under och efter dina orala kurer. Verkar inte som att du har gjort hälsokontroller iaf..
Senast redigerad av MrOlzzon 2014-08-22 kl. 12:55.
Citera
2014-08-22, 12:57
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Lyssna inte på "Simoni" , användaren försöker bara skrämma dig eftersom du använder doping preparat.
Nej polisen kommer inte bli inblandade då dom har tystnadsplikt.

När din avföring blir väldigt ljus/vit , är din lever överarbetat. Hoppas det fixar sig.

Är du efterbliven eller? Jag har inte försökt skrämma TS. Nu har du knarkat för mycket, va?
Citera
2014-08-22, 13:39
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashacash
Nej

Det är den största, oftast den enda anledningen till att din kuk är slak/impotens när du kör Tren eller/och Deca.
= För högt testo

lite läsning

Underbart med lite info som stöder min tes.
Även om man blir jävligt avstängd av deca eller tren så tar de ju inte bort teston i blodet.
100mg är ju mycke mer än va som behövs för att man ska må bra som man, då borde de räcka även när man kör deca.

Skulle inte lägga mig så lågt kanske, men 250 eller tom 200 e5d.

Finns de nån svensk shop som säljer caber?
Citera
2014-08-22, 16:14
Medlem
Citat:
Jag har haft vit/gråaktigt avföring när jag låg på 40 mg dbol, 500mg testo och 500-750mg eq. Då kan man ju få problem med njurar och levern, men att endast testo ger njur problem tror jag inte på. Hans njurar måste ha fått väldigt mkt stryck av tidigare orala kurer. den måste vara väldigt skadad för en sketen testo kur ska skapa problem för njurarna. Men som sagt, jag fick också vit avföring men det blev brunare efter några dagar. Har inte haft problem sen dess.

köp hem cranberry extract TS. Det kommer hjälpa njurarna en hel del. Skulle rekommendera cranberry extract för njurar och celery extract för blodtrycket.

Dra även till närmsta apotek och kolla vad blodtrycket ligger på. kostar runt 50-70kr att göra ett test på apoteket.

Men om JAG ska vara ärlig så tror jag att det är levern som krånglar, inte njurarna. Hoppas på att du har använt liv52 under och efter dina orala kurer. Verkar inte som att du har gjort hälsokontroller iaf..
Kan inte hitta någon utav dessa i någon svensk butik. Förövrigt, varför inte bara äta selleri samt tranbär som de är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in