2014-07-09, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eemmiiill
Tjenare, satt precis min 3:e nål Testo E 250mg, när jag fått ut "allt" så drog jag ur som vanligt och gjorde rent. Men när jag skulle trycka ur den sista lilla droppen ur nålen börjar det med en droppe blod. Drar självklart tillbaka först så det inte kommer blod då den sitter i benet, och det gjorde det inte, endast efter. Bör jag oroa mig?

Du skriver som en ny importerad invandrare. Får sammanfatta din händelse. Du aspirerar och får ej blod i pumpen, därefter injecerar du din 1ml och drar ut kanylen när det är färdigt. Vad för något gör du rent efteråt? Aspirerar du när din injektion är klar eller vad babblar du om? Du kan ju träffat ett mindre blodkärl påvägen upp. Har själv haft blod i nålen efteråt, du bör ej oroa dig.
Citera
2014-07-09, 19:30
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Du skriver som en ny importerad invandrare. Får sammanfatta din händelse. Du aspirerar och får ej blod i pumpen, därefter injecerar du din 1ml och drar ut kanylen när det är färdigt. Vad för något gör du rent efteråt? Aspirerar du när din injektion är klar eller vad babblar du om? Du kan ju träffat ett mindre blodkärl påvägen upp. Har själv haft blod i nålen efteråt, du bör ej oroa dig.

Hahahaha, läste precis igenom igen och du har helt rätt , Det var injectspoten jag gjorde ren!
Att jag träffade ett blodkärl på vägen upp var svaret jag letade efter, tack!

Edit: Svaret jag hade hoppats på!
Citera
2014-07-09, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eemmiiill
Hahahaha, läste precis igenom igen och du har helt rätt , Det var injectspoten jag gjorde ren!
Att jag träffade ett blodkärl på vägen upp var svaret jag letade efter, tack!

Edit: Svaret jag hade hoppats på!

Det är vanligt att det kommer upp någon droppe blod när du drar ut nålen och kan ju hända att lite finns i nålen men inget ska finnas i pumpen. Viktigaste är att inget blod syns i pumpen när du aspirerar. Jag tror inte det är nödvändigt att tvätta efteråt, det har jag iallfall aldrig gjort förut. Det kan hända att det blir en blodfontän om du träffar en artär, om de skulle hända dig.

Är noob själv, så du vet.
Citera
2014-07-09, 19:53
Medlem
Fan gubbar.. Jag har inga problem med att bygga rent. Inte för att jag påstår att jag har gener som någon som går på AAS ( ) men det går bra iallafall. Jag är nöjd med min kropp muskelmässigt.

Att gå ner i vikt däremot. Järnspikar vad det blir tradigt när jag hamnar vid 11-12% ish. Det händer inte ett skit på vågen. Jag blir trött mentalt, tappar glykogen men det händer inte ett SKIT. Jag tappar ca 0.7 första veckan (vilket motsvarar det underskott jag ligger på) och det är allt, nu har vågen stått still i tre jävla veckor och nu får det vara bra.

Så om vi bortser från doping som bygger muskler, vad har vi för doping som bränner fett lättare? DNP, Clen och Effe är inte intressant, tack.
Citera
2014-07-09, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hopeyouguessmyname
Fan gubbar.. Jag har inga problem med att bygga rent. Inte för att jag påstår att jag har gener som någon som går på AAS ( ) men det går bra iallafall. Jag är nöjd med min kropp muskelmässigt.

Att gå ner i vikt däremot. Järnspikar vad det blir tradigt när jag hamnar vid 11-12% ish. Det händer inte ett skit på vågen. Jag blir trött mentalt, tappar glykogen men det händer inte ett SKIT. Jag tappar ca 0.7 första veckan (vilket motsvarar det underskott jag ligger på) och det är allt, nu har vågen stått still i tre jävla veckor och nu får det vara bra.

Så om vi bortser från doping som bygger muskler, vad har vi för doping som bränner fett lättare? DNP, Clen och Effe är inte intressant, tack.

vad tror du svaret på din fråga är ? du ligger inte på kcal minus om du inte tappar vikt.
så enkelt är de.

ta nått mot aptiten och sänk kcal ytterliggare och fortsätt kriga.

Vh
Citera
2014-07-09, 20:51
Medlem
Ingen som kan tipsa om något vettigt test p och shop att handla ifrån?

mvh
Citera
2014-07-09, 21:12
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmed0koll
Ingen som kan tipsa om något vettigt test p och shop att handla ifrån?

mvh

Alpha pharma ska ska ha fina grejer. Vill du ha högdoserat ska bamse labs vara bra. Du hittar båda på hushboard.
Citera
2014-07-09, 21:54
Medlem
zaaph1s avatar
Var en jävligt bra säljare så fick mitt anavar till slut. Nu har jag ju dock en fet jävla burk dianabol från Diamond Pharma, 500 stycken 10mg. Ska jag kränga iväg skiten eller kan jag boosta med dianabol dom resterande 27 dagarna på min anavarkur kanske? Vette fan...
Lär väl i vanlig ordning bara få ett svar som "idiotjävel läs på" eller "du pundar ju hela dagarna varje dag ditt efterblivna mongo" men jag försöker ändå.
Citera
2014-07-09, 22:04
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Var en jävligt bra säljare så fick mitt anavar till slut. Nu har jag ju dock en fet jävla burk dianabol från Diamond Pharma, 500 stycken 10mg. Ska jag kränga iväg skiten eller kan jag boosta med dianabol dom resterande 27 dagarna på min anavarkur kanske? Vette fan...
Lär väl i vanlig ordning bara få ett svar som "idiotjävel läs på" eller "du pundar ju hela dagarna varje dag ditt efterblivna mongo" men jag försöker ändå.

Jag hade sparat dem till framtida dbolkurer eller sålt dem. Du har så pass mycket att det räcker till två stycken dbolonlykurer.
Citera
2014-07-09, 22:48
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Jag hade sparat dem till framtida dbolkurer eller sålt dem. Du har så pass mycket att det räcker till två stycken dbolonlykurer.
Min nästa kur ska vara med stickor så då kan jag lika gärna sälja det, vad tror ni jag kan få för en sån här burk som privatperson? Säljarna tar runt två lök för den men jag lär få sälja billigare om jag ska kunna bli av med den!
Citera
2014-07-10, 00:13
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Min nästa kur ska vara med stickor så då kan jag lika gärna sälja det, vad tror ni jag kan få för en sån här burk som privatperson? Säljarna tar runt två lök för den men jag lär få sälja billigare om jag ska kunna bli av med den!

Säg inte det, vissa kan ju inte få tag på saker via internet då de inte verkar veta var man ska leta. Sen är det ju säkrare att träffa säljaren öga mot öga så att man vet att man iaf får någonting och att han inte bara skiter i att skicka grejerna.

Är du riktigt omoralisk säljer du det till smågrabbar och säger att det är starkare än 10mg så du kan sälja typ 100st åt gången
Citera
2014-07-10, 00:51
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Säg inte det, vissa kan ju inte få tag på saker via internet då de inte verkar veta var man ska leta. Sen är det ju säkrare att träffa säljaren öga mot öga så att man vet att man iaf får någonting och att han inte bara skiter i att skicka grejerna.

Är du riktigt omoralisk säljer du det till smågrabbar och säger att det är starkare än 10mg så du kan sälja typ 100st åt gången

Bra ide...jävla nolla. ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in