Hej hörde en låt när jag gymmade senast och kan tänka mig att den finns på typ en bodyworks cd eller något för det var sådana låtar som spelades..
Den här var lugnare än dom andra och räfrängen och det jag kommer ihåg lät ungefär såhär:
I caaaan't waaaaiiit seeing you again, doesn't matter how it's gonna be hey, cause now it's gone awayay..
det är refrängen och här kommeren annan bit som jag kommer ihåg:
Tearing me apart.. how it's gone a price of work of aaaart oh oh..
melodin är såhär: daam daaam diihii deabi di da daa, daam di daam da daam da daahaa baba bi ba boboohoo
hehe :P
Texten är säkert inte alls exakt för jag har sökt och sökt och sökt men ej funnit..
Så skön låt!
En kille som sjunger! Kärleksballad.
Hjälp mig om du har en liten aning!
Tack på förhand!
__________________
Senast redigerad av Arsjavin 2008-09-19 kl. 19:28.
tjenare!
Jag hörde en låt ida på radion och undrar va han/den heter? Han hade ett franske namn (d va ett långt namn) tror jag. Han/dom sjung dance eller trance av något slag
hoppas detta e hjälper till
(Gick på Mix Megapol 107.3 i Göteborg på eftermiddagen)
MVH
Zm1z
Söker en låt som jag tror Jimmy Hendrix har gjort, låten var i alla fall ett ledmotiv som användes i ett radioprogram med Täppas Fågelberg på P4 för några år sedan, kommer ej ihåg vad programmet hette, fast något i stil med över 40 o trött eller liknande, låten var en lugn ballad och inte en av det flitigaste spelade med Hendrix om det nu är han, låten är grym ialla fall , tack på förhand
Tjena, här kommer en riktig kluring.
Vad heter låten som spelas när T-bag sitter i soffan på lyxhotelet, som han har tagit över från sin forna kolega. Han har precis fåt tag på pengasäcken.
Det är någon slags countrylåt.
Om det är någon på forumet som kommer på det är jag evigt tacksam.
Tjena, här kommer en riktig kluring.
Vad heter låten som spelas när T-bag sitter i soffan på lyxhotelet, som han har tagit över från sin forna kolega. Han har precis fåt tag på pengasäcken.
Det är någon slags countrylåt.
Om det är någon på forumet som kommer på det är jag evigt tacksam.
Tjena, här kommer en riktig kluring.
Vad heter låten som spelas när T-bag sitter i soffan på lyxhotelet, som han har tagit över från sin forna kolega. Han har precis fåt tag på pengasäcken.
Det är någon slags countrylåt.
Om det är någon på forumet som kommer på det är jag evigt tacksam.