2008-09-19, 19:26
  #11665
Medlem
Arsjavins avatar
Låthjälp!

Hej hörde en låt när jag gymmade senast och kan tänka mig att den finns på typ en bodyworks cd eller något för det var sådana låtar som spelades..
Den här var lugnare än dom andra och räfrängen och det jag kommer ihåg lät ungefär såhär:

I caaaan't waaaaiiit seeing you again, doesn't matter how it's gonna be hey, cause now it's gone awayay..

det är refrängen och här kommeren annan bit som jag kommer ihåg:

Tearing me apart.. how it's gone a price of work of aaaart oh oh..

melodin är såhär: daam daaam diihii deabi di da daa, daam di daam da daam da daahaa baba bi ba boboohoo

hehe :P

Texten är säkert inte alls exakt för jag har sökt och sökt och sökt men ej funnit..

Så skön låt!

En kille som sjunger! Kärleksballad.

Hjälp mig om du har en liten aning!

Tack på förhand!
__________________
Senast redigerad av Arsjavin 2008-09-19 kl. 19:28.
Citera
2008-09-19, 19:32
  #11666
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Denna?

ATC - Around the world

http://www.youtube.com/watch?v=xPTucJRSBaE
Jaa det var denna sweet tack som fan
Citera
2008-09-19, 19:45
  #11667
Medlem
malplacerings avatar
Den där Glocalnet-reklamen som gick för ett tag sen med en låt med kvinnlig sångerska. Tror den heter Too High på Youtube.

Jag undrar om det finns en hel låt för jag hittar bara 30 sekunders klipp.
Citera
2008-09-19, 20:06
  #11668
Medlem
Fransk sångare?

tjenare!
Jag hörde en låt ida på radion och undrar va han/den heter? Han hade ett franske namn (d va ett långt namn) tror jag. Han/dom sjung dance eller trance av något slag
hoppas detta e hjälper till
(Gick på Mix Megapol 107.3 i Göteborg på eftermiddagen)
MVH
Zm1z
Citera
2008-09-19, 20:25
  #11669
Medlem
Nullisecunduss avatar
Jimmy Hendrix?

Söker en låt som jag tror Jimmy Hendrix har gjort, låten var i alla fall ett ledmotiv som användes i ett radioprogram med Täppas Fågelberg på P4 för några år sedan, kommer ej ihåg vad programmet hette, fast något i stil med över 40 o trött eller liknande, låten var en lugn ballad och inte en av det flitigaste spelade med Hendrix om det nu är han, låten är grym ialla fall , tack på förhand
Citera
2008-09-19, 20:32
  #11670
Medlem
Söker en låt techno/trance, sjungs med en ljus röst.

Går något i stil med:
"Now I'm counting days from A to C" (osäker från och med A to C)
Citera
2008-09-19, 20:35
  #11671
Medlem
Chugurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malplacering
Den där Glocalnet-reklamen som gick för ett tag sen med en låt med kvinnlig sångerska. Tror den heter Too High på Youtube.

Jag undrar om det finns en hel låt för jag hittar bara 30 sekunders klipp.
tror aldrig dom gjorde en hel låt, var snack om det ett tag men d dog ut.
Citera
2008-09-19, 20:38
  #11672
Medlem
Ozmeisters avatar
Prison Break

Tjena, här kommer en riktig kluring.
Vad heter låten som spelas när T-bag sitter i soffan på lyxhotelet, som han har tagit över från sin forna kolega. Han har precis fåt tag på pengasäcken.
Det är någon slags countrylåt.
Om det är någon på forumet som kommer på det är jag evigt tacksam.
Citera
2008-09-19, 20:55
  #11673
Medlem
Chugurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Tjena, här kommer en riktig kluring.
Vad heter låten som spelas när T-bag sitter i soffan på lyxhotelet, som han har tagit över från sin forna kolega. Han har precis fåt tag på pengasäcken.
Det är någon slags countrylåt.
Om det är någon på forumet som kommer på det är jag evigt tacksam.
vilket avsnitt är det?
Citera
2008-09-19, 20:56
  #11674
Medlem
Ozmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Tjena, här kommer en riktig kluring.
Vad heter låten som spelas när T-bag sitter i soffan på lyxhotelet, som han har tagit över från sin forna kolega. Han har precis fåt tag på pengasäcken.
Det är någon slags countrylåt.
Om det är någon på forumet som kommer på det är jag evigt tacksam.
Hittade den !
Citera
2008-09-19, 21:16
  #11675
Medlem
Chugurhs avatar
den enda Fransman jag kan som spelas på radio just nu e Sebstian Tellier.
Citera
2008-09-19, 21:35
  #11676
Medlem
Någon som kan?

Såg precis på del 6 av idol, och 12:30 (precis i slutet) in på detta klippet:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.632954

Hörde jag en låt jag bara måste veta namnet på, känner igen den men har ingen aning om vad den heter, någon som känner igen denna låt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in