Jag letar som en galning efter en Phil Collins låt som är väldigt "glad" och "uppåt" denna låt har varit en jätte hit förut och spelades ofta på radio förut så please hjälp mig hitta den..vet ens inte vad han sjunger i den
Jag letar som en galning efter en Phil Collins låt som är väldigt "glad" och "uppåt" denna låt har varit en jätte hit förut och spelades ofta på radio förut så please hjälp mig hitta den..vet ens inte vad han sjunger i den
Jag har ingen sony ericssonmobil men hur ofta brukar ni använda TrackID? Jag tycker det är en riktigt bra funktion. Brukar de funka bra om man vill veta någon låt i en reklam eller liknande?
Finns ett litet behändigt program som heter Tunatic som du kan kika på, som lyssnar på den musik som spelas i dina datorhögtalare och försöker identifiera den. Funkar i regel med kända låtar, faktiskt över förväntan.