Den här blir svår, söker efter en låt med tokrolig skratt i refrängen. Tror att den är från mitten av 80-talet då jag hade den sparad en gång i tiden. Låten är typ vanlig rap-pop någonting och som sagt så är refrängen en galen samplad skratt.
Söker en musikvideo från typ mitten av 80-talet. I videon är en snubbe fastspänd på en brits och så får han ansiktet uppsnittat och så kommer det typ en ler-animerad orm med hans eget ansikte på, ut ur ansiktet. Har googlat anus av mig men inte hittat något.
Du söker säkert Psycho Therapy med Ramones från 1983.
Jag behöver hjälp med att hitta en artist/låt/video. Det är en rock/pop låt från 80/90 talet. I musikvideon så visas det biltrafik i timelapse, det är nattmiljö och sångaren är en man med lite mörk röst. Man ser dock inte sångaren, så hela videon är det bara sång och el-gitarr. Jag minns bara att videon innehöll nattmiljöer och trafikerande motorväg och stadsliv. Jag hörde den första gången år 1996-1998. Har testat att leta ÖVERALLT men hittar inte det, fick tips att vända mig till Flashback.
Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Lovat min pappa att hitta låten innan han lämnar oss, han är döende och jag har letat nonstop nu i en vecka utan framgång.