Är det någon som vet vilken låt Millan och Kim sjunger på när de ligger i sängen på morgonen och sjunger tillsammans. Råfånig låt. Om det är någon som kan texten också så vore det grymt!
Är det någon som vet vilken låt Millan och Kim sjunger på när de ligger i sängen på morgonen och sjunger tillsammans. Råfånig låt. Om det är någon som kan texten också så vore det grymt!
Det är ingen av dem...de låtarna är visserligen med i filmen men i den här scenen sjunger de bara ett litet stycke "acapella". Den går snabbt och är rätt fånig, typ "hey baby, baby" nånting och så sjungs det "corner" någonstans...
Någon som vet vad låten i dagens "Packat och klart" heter?
Låten spelades under inslaget om New York, en lugn pianolåt.
Stort tack till den som kan hjälpa mig!
I det här videoklippet är en mycket känd discodänga med (hiphopremixad). Låten jag letar efter kommer efter Outkast - Hey Ya och samtidigt som Shaq säger "I'm about to go jump in the pool". Den spelas under de sista 40 sekundrarna minuterna, spola till slutet och tillbaka 40 sekunder så hör ni den.
Jävligt känd discolåt, hiphopremixen lär vara känd också med tanke på att de andra låtarna som är med är
det. Fan, är inte säker på att jag får posta länken... Det är ur MTV Cribs. Tillåtet?