2007-04-12, 21:56
Medlem
hej jag söker en låt i nattbuss 807.låten börjar när dom kommer ut ur tunneln där dom hotar "carlito" och säger att det är hans fel att calle sitter inne.en polisbil står utanför tunneln. vad heter låten? låten börjar omkring 01:05 i divx player.
Citera
2007-04-12, 22:39
Medlem
ischs avatar
Kom ihåg att det handlar om att få reda på vad låtarna heter , inte var man kan ladda ner dom. Det får ni ta i fildelningsforumet.

.mod
Citera
2007-04-13, 00:04
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lira
hej jag söker en låt i nattbuss 807.låten börjar när dom kommer ut ur tunneln där dom hotar "carlito" och säger att det är hans fel att calle sitter inne.en polisbil står utanför tunneln. vad heter låten? låten börjar omkring 01:05 i divx player.
Utveckla. Vad är det för genre (musikstil), finns det texter eller är den instrumental?
Citera
2007-04-13, 00:49
Medlem
Liquidators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackSheep
Letar efter en låt jag såg/hörde på ztv tidigt i morse.

I videon är det en, eller ett flertal tjejjer som sitter på nå stora bollar och vickar förföriskt på höfterna ?

En kvalificerad gissning är att det rör sig om:
Mason vs Princess Superstar - Perfect
Citera
2007-04-13, 00:52
Medlem
lodis kaninens avatar
kanske redan ställts någon gång, men någon som kan vilken låt det är som spelas på Rädda Barnen reklamerna? Känner för att ha något som påminner mig om hur lottad jag är jämfört med så många andra.
Citera
2007-04-13, 00:57
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lodis kaninen
kanske redan ställts någon gång, men någon som kan vilken låt det är som spelas på Rädda Barnen reklamerna? Känner för att ha något som påminner mig om hur lottad jag är jämfört med så många andra.
http://vadheterlaten.se/reklamfilm/reklam-for-radda-barnen-flera-reklamer-bl-a-den-med-en-misshandlad-kvinna
Citera
2007-04-13, 01:04
Medlem
lodis kaninens avatar
tack men jag vettefan hur ja ska få tag på den nu... om ja inte skulle gå o sno en sån skiva ofc
Citera
2007-04-13, 01:11
Medlem
pzuks avatar
halstablett reklam

minns inte vafan halstabletten hette, men innehöll koffein lr nåt sånt? det var iaf en tjej/kille som satte in kläder i en tvättmaskin. så när personen går ut börjar kläderna dansa. rätt gammal reklam.
Citera
2007-04-13, 11:20
Medlem
sidecars avatar
har sett frågan tidigare men hittar inte åt den. Jag såg "när lammen tystnar" och undrar vilken låt som spelas när mördaren/transan sminkar till sig. nån som vet? mvh
Citera
2007-04-13, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sidecar
har sett frågan tidigare men hittar inte åt den. Jag såg "när lammen tystnar" och undrar vilken låt som spelas när mördaren/transan sminkar till sig. nån som vet? mvh

Det är Goodbye Horses med Q Lazzarus.
Citera
2007-04-13, 11:59
Medlem
sckrollans avatar
vad är det för låt?!
http://www.youtube.com/watch?v=lpwJjy78qHo
Citera
2007-04-13, 12:08
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sckrollan
vad är det för låt?!
http://www.youtube.com/watch?v=lpwJjy78qHo
Läs kommentarerna?
Headhunterz vs Abject - End of my existence

Kul liten dans, kallas skanking i Holland tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in