2012-07-01, 10:10
Medlem
FreddeDs avatar
Vem är det som sjunger låten i Halebop-reklamen som går nu? Sjunger nåt om summer och så är det en gubbe med nån slags solhatt som dansar och håller i en pinne. Den som sjunger låter lite retard.
Citera
2012-07-01, 10:30
Medlem
CrazyCatWomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grinulv
En svår här...
Söker en låt som har några år på nacken, tror det kan vara en finsk grupp.
Låten är lite dance/rap aktig. kan bara en text rad : "Hot summer, im a superslammer, when im rockin my ?????, its like dynamite, da dia da dynamite" typ, Någon som vet?

Boomfunk MCs
Citera
2012-07-01, 16:10
Medlem
Grinulvs avatar
Citat:
Boomfunk MCs

Tack CrazyCatWoman, nu kan jag sova igen.
Citera
2012-07-01, 17:15
Medlem
kafos avatar
Söker en italiensk glad skämtlåt där stereotypiskt italienska grejer som typ pasta, spaghetti eller liknande förekommer. Har tyvärr inte så mycket mer att gå på. Lyssnar alltid på den i samband med att Italien spelar stora fotbollsmatcher, men nu står det tyvärr helt still
Citera
2012-07-01, 17:24
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafo
Söker en italiensk glad skämtlåt där stereotypiskt italienska grejer som typ pasta, spaghetti eller liknande förekommer. Har tyvärr inte så mycket mer att gå på. Lyssnar alltid på den i samband med att Italien spelar stora fotbollsmatcher, men nu står det tyvärr helt still

http://www.youtube.com/watch?v=_3A-7AuysxQ ? Eller kanske inte...
Citera
2012-07-01, 17:29
Medlem
kafos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
http://www.youtube.com/watch?v=_3A-7AuysxQ ? Eller kanske inte...
Får bara upp "Kunde inte läsa in film". Vad heter låten? Kom nu på att det inte är Lasse Holms macaroni-låt jag söker. Låter inte alls som det jag söker.
Citera
2012-07-01, 17:58
Medlem
kafos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafo
Får bara upp "Kunde inte läsa in film". Vad heter låten? Kom nu på att det inte är Lasse Holms macaroni-låt jag söker. Låter inte alls som det jag söker.
Hittade den. "L'Italiano". Kanske ingen skämtlåt dock, men så där härligt löjligt italiensk.
Citera
2012-07-01, 18:06
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeD
Vem är det som sjunger låten i Halebop-reklamen som går nu? Sjunger nåt om summer och så är det en gubbe med nån slags solhatt som dansar och håller i en pinne. Den som sjunger låter lite retard.

Här är svar från reklammusik och den verkar vara specialskriven.
Citera
2012-07-01, 19:45
Medlem
Hlavens avatar
Hej jag söker en låt som är på spanska / portugiska och påminner väldigt mkt om " Michel Tello - Ae se tie pego " har dragspel i sig hörde den senast när jag va ute på ett ställle i GBG så är möjligt att den är hyffsad ny i alla fall senaste året kanske .

Skulle vara guld värt om ni kunde lista ut vilken låt det är
Citera
2012-07-01, 21:17
Medlem
mrrandom14s avatar
Vad heter den här låten? Den liknar lite tacata. Det hörs bäst efter ca 20 sek...
Hörs tyvärr lite dåligt.

http://speedy.sh/2zdqa/okand-lat.m4a
Citera
2012-07-01, 23:15
Medlem
CrazyCatWomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hlaven
Hej jag söker en låt som är på spanska / portugiska och påminner väldigt mkt om " Michel Tello - Ae se tie pego " har dragspel i sig hörde den senast när jag va ute på ett ställle i GBG så är möjligt att den är hyffsad ny i alla fall senaste året kanske .

Skulle vara guld värt om ni kunde lista ut vilken låt det är

Gustavo Lima- Balada
Citera
2012-07-02, 03:03
Medlem
Powens avatar
Söker en låt som jag tror är på spanska och den var en sommarplåga för ett antal år sen om jag minns rätt. På musikvideon åkte dom på någon jävla pickup har jag för mig. Någon smart person som vet vilken låt jag söker?

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in