Låt som går på p3, någon sorts reggae riktigt skön! dem sjunger på svenska (ibland hör man inte vad dem säger) och nått i stilen "Chivoi" eller liknande säger dem! Måste hitta denna!
Vart på fest ikväll där dom spelade en låt som gick i samma melodi som Emil i lönneberga, det var nåt punk liknande och jävligt skön, Wild stab in the dark om nån skulle kunna veta vilken det är
En svår här...
Söker en låt som har några år på nacken, tror det kan vara en finsk grupp.
Låten är lite dance/rap aktig. kan bara en text rad : "Hot summer, im a superslammer, when im rockin my ?????, its like dynamite, da dia da dynamite" typ, Någon som vet?
TV6 har ju en kampanj om Film i sommar. Varje gång reklamen till den spelas så spelas en låt där det är bl.a trumpeter.
Hör också att han sjunger "A summertime" i början, men sen hör jag inget mer.
Jag letar efter en låt som allt som oftast agerar soundtrack i UFO-filmer. Det är kusligt, och är ganska övertygad om att det används theramin ganska flitigt i den. Det är INTE Arkiv X-låten, så släpp den tanken. Har för mig att jag brukade hitta den titt som tätt på nätet, då ofta i Youtube-videor som belyste konspirationsteorier med aliens och dylikt, men nu går det inte.