Behöver hjälp med att hitta en låt som spelade igår (Lördag) mellan 18-19..zappade mellan radiokanalerna i bilen och missade totalt vad den hette. TROR bandet hette "Nånting" Warrior(s) det va reggae och verkade komma från Danmark. meningen "Aint afraid" förekom och man hörde en revolver avfyras samt hur en tomhylsa studsade i golvet..
jag håller på att få ett sammanbrott, jag letar efter en rockklassiker som ofta spelas på radio, en låt som den manliga sångaren pratar fram låten sedan spelar en liten truddilutt. (inte lou reed med walk on the wild side men liknande)
Hittade ett klipp på någon lättsam låt i stil med latinopop, som enligt mina kompisar kommer bli årets sommarplåga och spelas på radio för tillfället. Kommer inte ihåg vad låten hette, och klippet är borta nu.
Någon som, trots min vaga beskrivning, vet vilken låt jag menar? I värsta fall får jag vänta till kompisarna vaknat igen.
Hittade ett klipp på någon lättsam låt i stil med latinopop, som enligt mina kompisar kommer bli årets sommarplåga och spelas på radio för tillfället. Kommer inte ihåg vad låten hette, och klippet är borta nu.
Någon som, trots min vaga beskrivning, vet vilken låt jag menar? I värsta fall får jag vänta till kompisarna vaknat igen.
Det är en gammal techno låt som börjar med att en leksak eller en speldosa vrids upp några varv, melodin i sången blir tyngre och tyngre trance för varje stycke
Det enda jag vet är att den är från omkring 1970, förnamnet på artisten KAN vara "silky" eller "Silkie". Men inte heller detta är sant. Observera att även hastigheten på bandet jag spelade in från är fel, så förlita er inte på något tonart eller liknande.