Har den ett namn? om inte, kan man hitta en hel version nånstnas eller?? blir gaaalen
tack på förhand damer och herrar
"Musik och text är framtagen av vår reklambyrå Garbergs. Tanken är att text, musik och bild ska hålla ihop för att förstärka att pengar mår bra hos oss." Från deras facebook-sida
Jag söker en låt som ibland spelas i P3, i deras "reklam". Det är en tjej som sjunger något i stil med "I say/said .....? to the rain, may, let it rain, let me here you say" .. något i den stilen.
Säker en låt som heter ngt med friend/friends vet jag. I musikvideon är det massa folk som har supit som blivit utsatta för pranks. Alltså typ flaskor runt en snubbe som sover på golvet osv.
HELP ME!
måste få tag i en låt som var med i serien Lost, den spelades när Hurley går sakta själv på sand stranden och det börjar bli mörkt ute, tror han har en cd spelare med sig också då som han går och lyssnar på.. tror det är i en slutscen av ett av avsnitten! det är en låt som är sorgsen och lugn, tror det är gitarr med i den också om jag inte minns fel!... tacksam för hjälp är i akut behov av att hitta låten! mvh
måste få tag i en låt som var med i serien Lost, den spelades när Hurley går sakta själv på sand stranden och det börjar bli mörkt ute, tror han har en cd spelare med sig också då som han går och lyssnar på.. tror det är i en slutscen av ett av avsnitten! det är en låt som är sorgsen och lugn, tror det är gitarr med i den också om jag inte minns fel!... tacksam för hjälp är i akut behov av att hitta låten! mvh
Jag söker en låt som spelas i ett spel jag hade för länge sen. Det var ett snowboard-spel till Playstation 1. Kommer tyvärr inte ihåg vad spelet hette.
Det var en lite ösig låt och jag kommer bara ihåg ett par textrader. "Maybe its me" och "Maybe if I look hard enough". Det var en kille som sjöng.