Söker efter en låt som jag letat väldigt länge efter men aldrig någonsin hittar. Har hört den på krogen någon gång och en gång snabbt på en 50årsfest jag hamnade på.
Det är en house/dancedänga som skulle kunna vara från sent 2000-tal men jag tippar några år tidigare.
Refrängen är något i stil med " it is something with your body, i just want your body baby" "come on and move your body i just want your body baby"
det sista jag skrev där BEHÖVER inte stämma. Det va trots allt 1½ år sen jag hörde låten snabbt.
Jag söker på youtube och överallt men hittar den ingenstans (skriver dock bara refrängen eftersom jag inte vet artist. Problemet är att när man skriver move your body eller något så kommer Eiffel 65 upp med 100 olika klipp)
Ute efter en låt som kom 2004, tror den kom från bulgarien och det är inte Haducii eller O-zone. Men de sjunger "george michael yeah yeah, dolly parton yeah yeah" sen tror jag den fortsätter "Haducii?" och så rycker dem på axlarna. I videon är det 3(?) personer en kille med nästan mongoliskt utseende, en "vanlig" Bulgar och en blond tjej i en klubb eller liknande.
Har för mig att jag översatte texten en gång och låten skulle handla om en pirat, kan också vara en annan låt jag tänker på där.