2011-07-10, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lusse
Avicii - Street dance.

Tack som fan.
Citera
2011-07-10, 15:34
Medlem
svulles avatar
https://www.youtube.com/watch?v=IkTw7J-hGmg

Vad heter låten som spelas i början och i slutet av denna video? Alltså inte The Lonely Island - Lika A Boss, utan den lugna låten. Något säger mig att det är ifrån någon känd film, men jag kan inte sätta fingret på vilken det är..

Tacksam för hjälp!
Citera
2011-07-10, 16:16
Medlem
waffleboys avatar
den går typ truck truck truck tralalalalalala, den arabiska låten dom lira den på DH ett antal gånger, skulle jättegärna vilja veta vad den heter!
Citera
2011-07-10, 17:00
Medlem
fialsnubbens avatar
vad heter låten som spelas i början av hipp hipp-klippet? vet att det är en rätt känd melodi, hört den rätt ofta men aldrig vad den heter: http://www.youtube.com/watch?v=MpdYytlGTFU
Citera
2011-07-10, 18:24
Bannlyst
Söker efter en låt som gick i Skins säsong 2 avsnitt 4 (den engelska originalversionen DVD, på internet hittar man samma scen med en annan låt).

"No talk, all action, doing the hero action" bit ur texten. Kvinllig sångerska.
Citera
2011-07-10, 19:49
Medlem
Söker efter en låt som jag letat väldigt länge efter men aldrig någonsin hittar. Har hört den på krogen någon gång och en gång snabbt på en 50årsfest jag hamnade på.

Det är en house/dancedänga som skulle kunna vara från sent 2000-tal men jag tippar några år tidigare.
Refrängen är något i stil med " it is something with your body, i just want your body baby" "come on and move your body i just want your body baby"
det sista jag skrev där BEHÖVER inte stämma. Det va trots allt 1½ år sen jag hörde låten snabbt.
Jag söker på youtube och överallt men hittar den ingenstans (skriver dock bara refrängen eftersom jag inte vet artist. Problemet är att när man skriver move your body eller något så kommer Eiffel 65 upp med 100 olika klipp)
Citera
2011-07-10, 20:48
Medlem
Ute efter en låt som kom 2004, tror den kom från bulgarien och det är inte Haducii eller O-zone. Men de sjunger "george michael yeah yeah, dolly parton yeah yeah" sen tror jag den fortsätter "Haducii?" och så rycker dem på axlarna. I videon är det 3(?) personer en kille med nästan mongoliskt utseende, en "vanlig" Bulgar och en blond tjej i en klubb eller liknande.
Har för mig att jag översatte texten en gång och låten skulle handla om en pirat, kan också vara en annan låt jag tänker på där.
Citera
2011-07-10, 21:37
Medlem
dentrognes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Käg Malax
Always. http://en.wikipedia.org/wiki/Always_(1925_song)
TACK!
Citera
2011-07-10, 22:19
Medlem
Nostrands avatar
Hörde en låt på P3 i typ förra tisdagen. Det var någon svensk rap-artist som sjöng om sin flickvän och när dom hade sex så nämnde hon ett annat namn tex. Daniel. Och i nästa vers var det ett annat manligt namn. Han sjöng även om att hon blundade när dom hade sex. Hela låten handlade om det samt sex. Någon som vet vilken jag syftar på?
Tack på förhand.
Citera
2011-07-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostrand
Hörde en låt på P3 i typ förra tisdagen. Det var någon svensk rap-artist som sjöng om sin flickvän och när dom hade sex så nämnde hon ett annat namn tex. Daniel. Och i nästa vers var det ett annat manligt namn. Han sjöng även om att hon blundade när dom hade sex. Hela låten handlade om det samt sex. Någon som vet vilken jag syftar på?
Tack på förhand.

Ansiktet - X
Citera
2011-07-10, 22:28
Medlem
Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knos
Ansiktet - X

Tack. Grymt
Citera
2011-07-10, 22:45
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honestly123
Söker efter en låt som jag letat väldigt länge efter men aldrig någonsin hittar. Har hört den på krogen någon gång och en gång snabbt på en 50årsfest jag hamnade på.

Det är en house/dancedänga som skulle kunna vara från sent 2000-tal men jag tippar några år tidigare.
Refrängen är något i stil med " it is something with your body, i just want your body baby" "come on and move your body i just want your body baby"
det sista jag skrev där BEHÖVER inte stämma. Det va trots allt 1½ år sen jag hörde låten snabbt.
Jag söker på youtube och överallt men hittar den ingenstans (skriver dock bara refrängen eftersom jag inte vet artist. Problemet är att när man skriver move your body eller något så kommer Eiffel 65 upp med 100 olika klipp)
Ren chansning men http://www.youtube.com/watch?v=GP3Exc5tCtc ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in