Jag söker en låt som är med i reklam på TV i dessa dagar.
-Den sjungs på franska.
-Kvinnoröst.
-Mjuk, sommarkänsla och påminner om någon svensk traditionell sommarvisa alternativt Georg Riedel.
Vilken låt är det som inleder Tredje Knappen-piloten? Alltså de första sekunderna i den här WAV-filen. En technolåt med stora synthar som man hör rätt ofta nuförtiden.
Söker en gammal hip hop låt som jag tror heter något i stil med "give em the bussines" eller så är det bara nått jag fått för mig. Refrängen går iaf give em the bussines och så minns jag en textrad som går något i stil med "like a hot young girl in an alley with Ted Bundy" eller nått sånt...
Söker namn på en låt som går på reklam tv4 etc. Kommer inte ihåg vad reklamen handlade om men kommer ihåg i slutet av reklamen så var det en stor bildskärm typ i London? med en neger i skärmen och låten i bakgrunden kommer jag ihåg typ "Wild mild motion" får lycris
Vilken låt är det som inleder Tredje Knappen-piloten? Alltså de första sekunderna i den här WAV-filen. En technolåt med stora synthar som man hör rätt ofta nuförtiden.
Häromdagen så hörde jag en tjej sjunga underbart över beatet till Still D.R.E.
Någon som vet vem hon är? Borde vara rätt känd med tanke på att den spelades i H&M.
söker namnet på en låt som jag vet är grymt bra, har frågat många om den med dom säger bara att dom känner igen den.
det jag kommer ihåg är videon, den börjar med nån blond snubbe med halvlångt hår, som sjunger och spelar akustisk gitarr, han går til en kompis som fortfarande ligger i sängen och sover för att spela inn sin låt på ett sånt gammalt "bandspelar band", allt sker i typ brittisk förort.
när dom är färdiga med det går dom ned til puben och ber dom spela den eller nått men kommer inte ihåg om dom faktiskt får den spelad eller inte med efter lite så blir dom kastate ut och nån trampar på bandet.
nån som har en aning? vet att den är ganska populär på youtube.
Söker namn på en låt som går på reklam tv4 etc. Kommer inte ihåg vad reklamen handlade om men kommer ihåg i slutet av reklamen så var det en stor bildskärm typ i London? med en neger i skärmen och låten i bakgrunden kommer jag ihåg typ "Wild mild motion" får lycris