Nej det är inte den, men den påminner ganska mycket om den och gick ungefär samtidigt om ja inte minns fel?
Edit: Eller det är iaf vad jag tror, det kan ju ha varit den h*n sökte :P.
Senast redigerad av Fiskebowt 2011-05-26 kl. 16:11.
Denna låten jag länkade påminner lite om början av den låten jag tänker på men sedan skulle det vara hårdrock längre fram i låten.
Men tror det är detta bandet låten är hämtad från, då det låter bekant.
Nej det är inte den, men den påminner ganska mycket om den och gick ungefär samtidigt om ja inte minns fel?
Edit: Eller det är iaf vad jag tror, det kan ju ha varit den h*n sökte :P.
I reklamfilmen till GB Glace "Säg Det Med En Glass Istället" så är det en väldigt skön melodi till som jag tycker mig känna igen, någon som vet var den kommer ifrån?
Hej,
Jag brukar kolla in ens stream där killen brukar köra mycket dubstep/trance och en låt som han vägrar säga vad den heter. Är det någon som kan namnet på den så vore jag evigt tacksam!
Tog några öl igår hos en kompis och helt plötsligt började han spela en låt på Spotify och låten började med "Carry on" tjalalala eller "Cherry on". Någon som vet vilken låt jag menar? Det är ett svenskt band som sjunger låten. Sökte på Lasse Stefanz men det var inte dom eller kanske?
Söker en låt som jag råkade höra när jag hade TV'n på i bakgrunden igår kväll.
Den hade nån skön gitarr i bakgrunden sen är det en snubbe som sjunger jättesnabbt.
Ingen aning vad han sjunger men i mitt huvud så låter det väl något såhär just nu:
Blabla to the left, bla bla to the right, bla bla bla, when will things ever go my waaaaaaaay?
Partiet sjungs ganska snabbt men "way" dras ut.
Luddig beskrivning men hoppas nån kan hjälpa mig, kan ha hört låten på något uteställe på sistone med.
vad heter låten som spelas i American Pie?
Låten spelas i början av både american pie 3 och 4 och sen senare i 4:an och slutet av 3:an
Låten börjar nästa exakt som ''när vi gräver guld i usa''
Så kan någon vänlig själ därute snälla svara?