Var ute på stan nyss och hörde en riktigt skön house låt som man blev riktigt glad av. Det man hörde var speed of light och million miles typ. Verkar vara ny o populär då den kördes två gånger på kort tid och en del verkade känna igen den. någon som har en aning?
Jag har inte så mycket att gå på men jag söker en engelsk låt där de sjunger på arabiska i refrängen, den spelas på radion här i Sverige.
All info uppskattas!
En låt jag hörde på bandit. Manlig sångare som sjöng mycket om en "hero" lät som att det var en historia han berättade med sången. Kommer också ihåg något om att skjuta sig i huvudet.
En låt jag hörde på bandit. Manlig sångare som sjöng mycket om en "hero" lät som att det var en historia han berättade med sången. Kommer också ihåg något om att skjuta sig i huvudet.
Söker efter en låt som spelas rätt ivrigt på krogarna i år. Remix av någon slags låt från balkan eller nåt, med trumpeter, tromboner och allt vad blåsinstrument heter. Frågade DJ:en igår, men hörde inte hans svar. Någon som vet vilken jag tänker på?