Letar efter en låt som jag hör på fester hela tiden. Den liknar http://www.youtube.com/watch?v=7pKrVB5f2W0 lite med ''refrängen'' eller vad man säger. Nån som vet vilken det kan vara?
Söker egentligen ett eurodanceband som har en låt som går typ " Get ready world im coming now im the queen from above, the messenger " något i den stilen, har sökt så utav helvete på internet. Varför jag vill ha låten är för att den har ett sjukt speciellt sound.
Jag söker en relativt nyare rock låt, alltså mellan 2003-2008 någonting, det jag minns är att bandet heter något tyskt, som "Rock r..." (Något tyskt), har för mig att rock stod som på engelska och så var det något tyskt ord, i alla fall på musikvideon så minns jag en yngre kille med långt hår med en gitarr då och resten av bandet bakom, scenen ser ut att vara på en skola har jag för mig, någon som vet?
I Filip och Fredriks nya radioshow så spelar man en speciell låt i sina pauser. någon som vet vilken låt det är? Det är också låten som man hör allra först i klippet, senare i pauserna sjunger en tjej också i låten. minut 33:33 hör man nog den bäst. kan också vara så att den är både på svenska och engelska.