Vet att den här förmodligen är omöjlig att ge sig på men söker en melodi som väldigt ofta dyker upp i filmer. (tror jag känns som det) Melodin är väldigt lekfull om man säger så och precis som alla melodier går den ungefär "dudududu dudududu dadadadadadadada didididididi" ungefär precis som beskrivningen av varenda melodi som finns alltså! Men anyway tänk på en melodi som väldigt ofta dyker upp i filmer och låter väldigt lekfull
Vet att den här förmodligen är omöjlig att ge sig på men söker en melodi som väldigt ofta dyker upp i filmer. (tror jag känns som det) Melodin är väldigt lekfull om man säger så och precis som alla melodier går den ungefär "dudududu dudududu dadadadadadadada didididididi" ungefär precis som beskrivningen av varenda melodi som finns alltså! Men anyway tänk på en melodi som väldigt ofta dyker upp i filmer och låter väldigt lekfull
Vet inte varför, men jag kom att tänka på Duelling Banjos som kan höras i filmen Deliverance (Den Sista Färden).
Shit lyssnade på en låt på spotify igår. Jag hittade den via spotify reklamen. Problemet är att jag idag inte kommer ihåg vad den heter. Det var en svensk rap låt. Den började ganska annorlunda. Närmare prat än rap. Båda artisten och låten hade annorlunda namn typ något utländskt. Såg att den var nysläppt 2010. Någon som vet vad jag pratar om?
Mycket tacksam för svar.
Shit lyssnade på en låt på spotify igår. Jag hittade den via spotify reklamen. Problemet är att jag idag inte kommer ihåg vad den heter. Det var en svensk rap låt. Den började ganska annorlunda. Närmare prat än rap. Båda artisten och låten hade annorlunda namn typ något utländskt. Såg att den var nysläppt 2010. Någon som vet vad jag pratar om?
Mycket tacksam för svar.
Ontario - Ey Shuno
Citat:
Jag söker en relativt nyare rock låt, alltså mellan 2003-2008 någonting, det jag minns är att bandet heter något tyskt, som "Rock r..." (Något tyskt), har för mig att rock stod som på engelska och så var det något tyskt ord, i alla fall på musikvideon så minns jag en yngre kille med långt hår med en gitarr då och resten av bandet bakom, scenen ser ut att vara på en skola har jag för mig, någon som vet?
Snälla, kan nån för 10de gången säga mej vem som gjort bakgrundslåten/beaten?
Eller posta nåt liknande? Techno typ? Jag pratar om den låten mongot snodde, inte texten
SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA hjälp mej jag vet att det finns nån där! Behöver inte va samma låt, bara liknande, har hört nån techno låt me liknande tune me en tjej som sjunger, vore bra om ni gav mej länken/låten=)
Jag satt på jobbet igår och lyssnade på Christer P3, runt 17-18 spelades en låt, det var enn brud som sjöng och i refrängerna och lite andra delar av låten kunde man höra stycken från "Det farliga rymdprojektet går åt pipan" som skapats av SMK.