Jag söker en artist vars namn var ett enkelt förnamn. Antingen "Paul" eller "Sean" eller något sådant. Hans låt kom ut 2008 och hette något dubbelt som "Juicy Juicy" eller "Kissy kissy". Det är typ snabb hip-hop, i stil med vad man hör i need for speed-spelen.
Jag söker en artist vars namn var ett enkelt förnamn. Antingen "Paul" eller "Sean" eller något sådant. Hans låt kom ut 2008 och hette något dubbelt som "Juicy Juicy" eller "Kissy kissy". Det är typ snabb hip-hop, i stil med vad man hör i need for speed-spelen.
Skulle vara awesome om någon kunde hjälpa.
Sean Paul med Dutty rock, Like glue eller nån annan av hans låtar kanske?
Sean Paul med Dutty rock, Like glue eller nån annan av hans låtar kanske?
Tackar grabbar, men olyckligtvis var det inte dem. Han hade endast ett enkelt namn. Hans artistnamn var alltså bara ett förnamn och inget mer. Jag vet att låtens titel var ett ord som repeterades. Som sagt, typ "Juicy juicy" eller något sådant.