Tror de är i slutet av 80 eller i början av 90talet den gjordes. De är en tjej som sjunger nått med "love kewin" i mitten av låten.
Är inte helt säker på att de är just kewin hon säger men de låter som de? den har spelats på mixmegapol rätt nyligen. är väldigt tacksam för svar
OBS! STÄNG AV JAVASCRIPT INNAN NI GÅR IN PÅ SIDAN ANNARS KOMMER DET UPP EN RUTA SOM INTE GÅR ATT STÄNGA NER OM MAN INTE GÅR VIA AKTIVITETSHANTERAREN MEN DÅ STÄNGS HELA WEBBLÄSAREN NER
Firefox: Verktyg > inställningar > innehåll > avbocka Aktivera Javascript > OK > gå in på sidan
Ska vara helt ärlig, jag har inte läst igenom tråden.
Nu behöver jag hjälp av er metallare. Bandit körde någon gång innan jul en vad jag tror var en ny låt med ett band som kom från Dallas, Texas och hade en kvinnlig sångare som var jäkligt grym.
Nu undrar jag om någon känner igen den här beskrivningen?
Jag är inte säker men jag har för mig att bandet hette leaves eller leafs på slutet.
Länken du skickade är en pop up länk som föreställer 3 gubbar som har analsex med varandra.. ge fan idet
Vill iallafall ha låten, hittar den ingen annan stans. Den var med i ett Married with Children avsnitt också men hittar inte det på tuben. Jag varnade också, popuprutan är det farligaste och det varnade jag om.
OBS! STÄNG AV JAVASCRIPT INNAN NI GÅR IN PÅ SIDAN ANNARS KOMMER DET UPP EN RUTA SOM INTE GÅR ATT STÄNGA NER OM MAN INTE GÅR VIA AKTIVITETSHANTERAREN MEN DÅ STÄNGS HELA WEBBLÄSAREN NER
Firefox: Verktyg > inställningar > innehåll > avbocka Aktivera Javascript > OK > gå in på sidan
Nån som vet vad låten som spelas på denhär sidan heter? xxx